Zooplus

Puhetta bengalien terveydestä, ruokinnasta ja hoidosta.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Mistymoon
Viiksityynyjen valtias
Posts: 730
Joined: 03.08.2008 18:59
Contact:

Re: Zooplus

Post by Mistymoon »

Joskus meillä on ollut lähetykset tosi fiksusti niin, että hiekat ja ruokasäkit erikseen ja vielä kuplamuovia reilusti. Ja sitten nyt tämä viimekertainen hieman huonommin pakattu lähetys.
Lupasivat laittaa pienen hyvityksen ja edellisenkin toimittamattoman hyvityksen (silloin tuli väärät ruoat), jos ne vaikka nyt saapuisivat.
Tänään kokeilin uutta lähetysmistapaa. Tilasin hiekat fi puolelta ja myöhemmin ruoat com puolelta, jos tulisivat eri lähetyksinä. Kyllä tässä täytyy jo hieman käyttää luovuutta :D
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Zooplus

Post by ameise »

Moikka!
Ajattelin tilata zooplussasta ruokaa kissanpennullemme, ja pohdin, että osaisitteko kertoa kuinka pitkälle viimeiset käyttöpäivät ovat kissanruuissa? Toisin sanoen siis, kuinka riittoisan paketin uskallan tilata?
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
wildtouch
Viiksityynyjen valtias
Posts: 570
Joined: 29.07.2008 15:22
Location: vantaa
Contact:

Re: Zooplus

Post by wildtouch »

Katsoin noita omia ruokia (märkäruoka) ja niissä ainakin oli 2012 asti päiväykset.
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Zooplus

Post by ajapi »

Meillä märkäruokien päiväykset ovat aina olleet parin vuoden luokkaa, kuivaruoatkin ovat olleet tuoreita. Zooplussalla tavara liikkuu hyvin, joten vanhoja ei ehdi kertyä varastoon. Poikkeuksia voi toki olla ei-niin-suosituissa merkeissä.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Zooplus

Post by ameise »

Jep kiitos. Ajattelinkin että nuo kissanruuat, niinkuin ihmistenkin säilykkeet, ovat aikalailla ikuisuustavaraa. :D
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Aiko
Riiviörääpäle
Posts: 92
Joined: 16.09.2009 11:30
Location: Helsinki

Re: Zooplus

Post by Aiko »

Meille kävi nyt tällä kertaa niin, että paketti tuli kotiin todella repaleisena ja rikkinäisenä. Olin varma, että kaikki ostokset eivät ole selvinneet perille, mutta onneksi kaikki oli ehjänä. Näytti kyllä todella hurjalta paketti, joka oli täynnä nyrkin mentäviä reikiä ja teippiä pistetty ympärille rullatolkulla. :angst:
Bengalineidit Aiko ja Kira
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Zooplus

Post by ameise »

btw, hieman aiheen vierestä, olenko väärässä jos sanon että zooplus-tilausta ei voi maksaa visa electronilla? :hmm:
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Zooplus

Post by ajapi »

Kylläpä teki harvinaisen kipeää tilausnappia painaessa, kun loppusumma oli yli 300 euroa :angst: Sattui samaan aikaan tarve märkä- ja kuivaruoalle sekä hiekalle, joka oli hyvässä tarjouksessa. Pakastinkin ammottaa tyhjyyttään, eli sinne pitää saada täytettä vielä satasella... On se kivaa kun on kissoja :evil:

Viimeksihän Zooplus mokasi ja unohti laittaa tilaukseen kotiinkuljetuksen... Vaivanpalkaksi sain 10% alennusvoucherin, mutta hemmetti jos tämä tilaus pitää hakea itse Postista, kun painoa on tuollaiset 140 kiloa :D Olen varautunut taas leiriytymään kotiin niinä päivinä, kun tilaus todennäköisesti saapuu. *Tulikohan vedettyä vähän yli...*
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Luna
Bengalivaavi
Posts: 23
Joined: 15.07.2009 12:22

Re: Zooplus

Post by Luna »

Onko kellään ollut vaikeuksia saada sivusto toimimaan? Itse olen jo viikon verran yrittänyt saada tilattua tavaraa kyseisestä sivustosta, mutta lataa vain ja lopulta menee jumiin... :hmm:
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
moijeliini
Riiviörääpäle
Posts: 72
Joined: 14.08.2009 12:23

Re: Zooplus

Post by moijeliini »

Mulla on aina toiminut moitteettomasti. Kumpaa käytät, com- vai fi-osoitetta? Kokeile sitä toista jos toimisi paremmin. Tuollainen jumitus voi kyllä johtua koneestakin, jos on palomuurit, virusohjelma tai adblockit vinksallaan...
Post Reply