Tällaisesta lampusta ajattelin tänne vinkata. Voisi ajatella turhuuksien turhuutena mutta mielettömän kätevä keksintö. Ainakin meillä kun nuo tytöt on aika ahkeria merkkailemaan ja kaikkia pissoja ei aina löydä jos ne kerkeävät kuivumaan.
Toimii siis käytännössä niin että käytetään kuten taskulamppua pimeässä huoneessa ja valo näyttää ne kohdat neon keltaisena joissa on pissaa. Ihan ne pienetkin roiskeetkin näkyy selvästi.
Meillä sohva oli kaikista mielenkiintoisin koska näemmä myös ne kohdat joihin on oksennettu näkyy tuolla lampulla, joten näyttää muitakin eritteitä kuin vain pissat.
Seinillä oli myös pieniä roiskeita jotka oli kiva saada siivottua pois.
Mukavasti meni viikonloppu seiniä yms pestessä.
Ps :Tällä pystyy myös tarkistamaan oman vessan siisteystason
Urine Off, Urine finder lamppu
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
-
- Mäy!!!
Re: Urine Off, Urine finder lamppu
Olenkin miettinyt onko siitä mihinkään, mutta taidankin nyt hankkia meillekin sellaisen!
Uskaltaiskohan sitä, ties mistä kaikkialta sitä pissaa löytyis Elän autuaassa tietämättömyydessä.
Meillä ei ole vielä kertaakaan pissattu muualle kuin omaan hiekkalaatikkoon *koputtaa puuta*
tai sitten olen todellakin vain autuaan tietämätön missä kaikkialla sitä pissaa onkaan.. (kai se nenään tuoksahtaisi?)
tai sitten olen todellakin vain autuaan tietämätön missä kaikkialla sitä pissaa onkaan.. (kai se nenään tuoksahtaisi?)
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
hyvä vinkki tuo lamppu,kun meilläkin nämä meidän tytöt merkkailevat kiima-aikana ja aina kaikkia jätöksiä ei huomaa kun eivät ole ihan yhtä voimakastuoksuisia kuin kollien vastaavaat.
Mistä ko. lampun löytää?
Mistä ko. lampun löytää?
Ainakin tuolta: http://www.petenkoiratarvike.com/urine_ ... 01003.html
Kangasalalla lemmikkieläinliikkeessä kysyin luettuani ketjua ja täti sanoi kuulleensa kyseisestä lampusta kysellen onko hyvä. Lupas sitten ainakin kysellä tavarantoimittajaltaan. Jotta luulisin niitä ehkä jopa löytyvän muualtakin, tuo oli vaan ainoa sivu mistä äkkiä googlettamalla löytyi.
Kangasalalla lemmikkieläinliikkeessä kysyin luettuani ketjua ja täti sanoi kuulleensa kyseisestä lampusta kysellen onko hyvä. Lupas sitten ainakin kysellä tavarantoimittajaltaan. Jotta luulisin niitä ehkä jopa löytyvän muualtakin, tuo oli vaan ainoa sivu mistä äkkiä googlettamalla löytyi.
Vain kissojen ystävät tietävät,
millaista on omata turkispäällysteinen,
musikaalinen ja jäähtymätön
kuumavesipullo.
Susanne Millen
millaista on omata turkispäällysteinen,
musikaalinen ja jäähtymätön
kuumavesipullo.
Susanne Millen
Musteissa ja mirreissä tuota myydään myös
Tuollanen kyl täytyy hankkia... Meillä yksi kissa on alkanut osoittamaan mieltään talon vallaneita pentuja vastaan ja joka paikka haiskahtaa (varsinkin keittiö >:( ) ja lähde olisi löydettävä vaikka kämppä puunattu...
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
Lamppu toimii ja on siivousintoilijan painajainen. Se näyttää kissan pissojen lisäksi kaikki muutkin likatäplät: luulit pesseesi kylpyhuoneen ja keittiön työtason kaakelit hyvin. Ajattelit että vaatekaapin peilioven lasi on puhdas ja lattia on kuurattu. Hyvä, pysy lujana uskossasi äläkä katso pimeässä tuolla lampulla paikkoja
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)