Zooplus
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Zooplus
Siis miten saatte yli 100 euron ostoksesta tuon 5 prosentin alen? Eli mikä teksti siihen alekuponki kohtaan pitää laittaa?
Mä tilaan aina noin 80-90 eurolla ja ajattelin, että jos kerta 100 eurosta saa alen, niin kannattaa alkaa tilata sitten sen verran enemmän kerralla.
Nyt on taas eilen laitettu tilaus menemään, mutta pitää muistaa sitten seuraavalla kerralla tilata ainakin satasella!
Mä tilaan aina noin 80-90 eurolla ja ajattelin, että jos kerta 100 eurosta saa alen, niin kannattaa alkaa tilata sitten sen verran enemmän kerralla.
Nyt on taas eilen laitettu tilaus menemään, mutta pitää muistaa sitten seuraavalla kerralla tilata ainakin satasella!
Nala bengali
ja Simba maatiainen
ja Simba maatiainen
NalaPala, tilauslomakkeen "coupon"-kohtaan syötetään koodi stock-up-and-save ja klikataan "redeem". Itse laitan koodin copy-pastella , niin se tulee varmasti oikein. Ohjelma laskee alennuksen ja laittaa sen näkyviin tilauslomakkeeseen.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Miten saan käytettyä bonuspisteitäni tuola .fi:n puolella??Mäykynen wrote:Toiselta palstalta bongasin, että nyt on olemassa myös http://www.zooplus.fi -sivut. Noilta sivuilta tilatessa tilaussumman ei tarvitse olla kuin yli 39 €, jotta saa tilauksensa ilman toimituskuluja. Tosin hinnat, tarjoukset ja tuotevalikoima eivät näytä olevan identtisiä, joten kannattaa vertailla .com-sivuihin ennen tilauksen tekemistä.
Se ilmoittaa: "Saatavat zooPlusPisteet: 754" , mutta palkintokaupassa ei ole yhtään tuotetta näkyvillä. .com:in puolella kyllä näkyy. Pisteet on ansaittu siis tuola .com:in puolella, ehkä se on sitten niin ettei niitä voi siirtää tuonne suomipuolelle.
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
Noniin, nyt on taas tehty suurtilaus Zooplussalta ja jopa muistin täyttää tuon Ajapin antaman koodin - suuri lähes 7 euron alennus tuli
Mä agilityssä viime vuonna jo hehkutin näitä herkkuja: http://www.zooplus.com/shop/dogs/dog_tr ... ish/138669
Mutta hehkutan samoja edelleen - eli meillä todella todella nirso benkku herkuille, mutta nämä kala-kana herkut ovat jotain aivan vastustamatonta! Eli suosittelen ja hintakaan ei ole paha. Ja jos teillä ei jostain syystä syödä - niin Nala voi lupautua syömään herkut parempiin suihin!
Mä agilityssä viime vuonna jo hehkutin näitä herkkuja: http://www.zooplus.com/shop/dogs/dog_tr ... ish/138669
Mutta hehkutan samoja edelleen - eli meillä todella todella nirso benkku herkuille, mutta nämä kala-kana herkut ovat jotain aivan vastustamatonta! Eli suosittelen ja hintakaan ei ole paha. Ja jos teillä ei jostain syystä syödä - niin Nala voi lupautua syömään herkut parempiin suihin!
Nala bengali
ja Simba maatiainen
ja Simba maatiainen
Tuli tässä semmoinen ajatus mieleen, että sattuukos kukaan tietämään että minkäslaisella vermeellä Zooplussan tilaukset toimitetaan Suomenmaalle?
Päällänsä oleva ahtaajalakko kun taitaa tehdä odotuksesta tavallista pidemmän, jos paatilla on tarkoitus sapuskat tuoda.
Nimim. 11 kiloa ruokaa matkalla
Päällänsä oleva ahtaajalakko kun taitaa tehdä odotuksesta tavallista pidemmän, jos paatilla on tarkoitus sapuskat tuoda.
Nimim. 11 kiloa ruokaa matkalla
-
- Riiviörääpäle
Hyvä kysymys... Pelkään pahoin, että ne teidän 11 kg odottelevat aikaa parempaa jossain Saksanmaalla Zooplussan varastossa. Zooplus ilmoittaa, että toimittaja on "DHL delivery services and their partners" ja posti kyysää paketit perille tässä päässä.
Oletan, että nämä toimitukset tulee Suomeen kumipyöräkuljetuksina muiden DHL:n kuljetusten mukana. Nyt lakon aikana on päällä melkoiset lakkolisät kaikilla kuljetusliikkeillä joka suuntaan, joten ei ehkä Zooplussan katteet kestä niitä lakkolisiä maksella (?) Parhaassa tapauksessa tavaraa tulee kyllä näköjään Suomeen ilman lakkolisiä ylläri-yllärinä varmaan muiden (kalliiden) toimitusten autontäytteenä. Eli hyvällä tuurilla voi käydä hyvinkin.
Pidän peukkuja, että paketti on pian perillä eikä nälkä yllätä ruokakupilla
Sympatiseeraan kaikin puolin, kun itse ihmettelen jumissa olevia tuontikuormia ja vientitoimitusten wanna-be toimitusaikoja täällä ihan työni puolesta...
Oletan, että nämä toimitukset tulee Suomeen kumipyöräkuljetuksina muiden DHL:n kuljetusten mukana. Nyt lakon aikana on päällä melkoiset lakkolisät kaikilla kuljetusliikkeillä joka suuntaan, joten ei ehkä Zooplussan katteet kestä niitä lakkolisiä maksella (?) Parhaassa tapauksessa tavaraa tulee kyllä näköjään Suomeen ilman lakkolisiä ylläri-yllärinä varmaan muiden (kalliiden) toimitusten autontäytteenä. Eli hyvällä tuurilla voi käydä hyvinkin.
Pidän peukkuja, että paketti on pian perillä eikä nälkä yllätä ruokakupilla
Sympatiseeraan kaikin puolin, kun itse ihmettelen jumissa olevia tuontikuormia ja vientitoimitusten wanna-be toimitusaikoja täällä ihan työni puolesta...
Kuinka tuo kissa voi olla tuollainen...?!
Ei tässä sentään mitään hätää sinällään ole, onneksi.
Tilaus tehty vasta päivä pari sitten, ja Zooplussalta kyllä tuli ihan normaaliaikataulussa ilmoitus että paketti on pistetty matkaan. Aloin vaan tosiaan miettiä yleisluontoisesti että tuleekohan ruuat Sitten Joskus (TM)
Pidetään tosiaan peukkuja
Tilaus tehty vasta päivä pari sitten, ja Zooplussalta kyllä tuli ihan normaaliaikataulussa ilmoitus että paketti on pistetty matkaan. Aloin vaan tosiaan miettiä yleisluontoisesti että tuleekohan ruuat Sitten Joskus (TM)
Pidetään tosiaan peukkuja
Enpä osaa vastata tuohon kuljetuskysymykseen, mutta kyllä niitä paketteja tunnutaan lakosta huolimatta jollakin ilveellä Suomeen asti rahtaavan. Olemme nimittäin saaneet iloita niin eilen kuin tänäänkin tavanomaiseen tapaan kotiovelle toimitetuista lähetyksistä. Toimitusajat pääsivät tosin venähtämään melkoisesti, sillä tilaukset laitettiin vetämään helmikuun viimeisenä päivänä ja pakettien lähettämisestäkin tuli ilmoitus jo heti kuun alussa. Parisen viikkoa tuossa matkalla siis hurahti.
Toivottavasti tämä lupaa hyvää muidenkin pakettien suhteen!
Toivottavasti tämä lupaa hyvää muidenkin pakettien suhteen!
Hei vain, minä olen ihmetellyt tuota samaa bonuspisteasiaa suomi-zooplus-sivustoon liittyen. Saakohan noita .com puolella ansaittuja pisteitä käyttöön suomisivuston puolella? Onko kukaan ollut viitseliäs ja selvitellyt tätä, kiinnostaisi kuulla miten homma toimii, vai toimiiko ?dth wrote:Miten saan käytettyä bonuspisteitäni tuola .fi:n puolella??Mäykynen wrote:Toiselta palstalta bongasin, että nyt on olemassa myös http://www.zooplus.fi -sivut. Noilta sivuilta tilatessa tilaussumman ei tarvitse olla kuin yli 39 €, jotta saa tilauksensa ilman toimituskuluja. Tosin hinnat, tarjoukset ja tuotevalikoima eivät näytä olevan identtisiä, joten kannattaa vertailla .com-sivuihin ennen tilauksen tekemistä.
Se ilmoittaa: "Saatavat zooPlusPisteet: 754" , mutta palkintokaupassa ei ole yhtään tuotetta näkyvillä. .com:in puolella kyllä näkyy. Pisteet on ansaittu siis tuola .com:in puolella, ehkä se on sitten niin ettei niitä voi siirtää tuonne suomipuolelle.