Netin ruokakaupat

Puhetta bengalien terveydestä, ruokinnasta ja hoidosta.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Post Reply
tapsa80
Bengalivaavi
Posts: 15
Joined: 19.11.2009 20:39
Location: Jyväskylä MLK

Netin ruokakaupat

Post by tapsa80 »

En löytänyt täältä mitään keskustelua monista ruokakaupoista. Zooplus ja pari muuta oli joissain keskusteluissa, mutta eipä muuta. Voisitteko kertoa minulle noita netin ruokakauppoja mistä saa bengalille ostettua ruokaa. Mieluiten myös kokemuksen kera, koska olen vasta muutamaa ehtinyt testaamaan. Pari eläinkauppaa on myös käyty läpi, mutta en tahdo sitoutua samaan kauppaan joka kerta.

Eli kauppoja tähän mennessä ilmoitettu:
Terrieri, ZooPlus, musti ja mirri,
Last edited by tapsa80 on 26.02.2011 17:11, edited 1 time in total.
juhis
Bengalivaavi
Posts: 40
Joined: 11.11.2010 11:57
Location: Seinäjoki

Re: Netin ruokakaupat

Post by juhis »

itse myöskin vähän aikaa sitten etsiskelin nettikauppaa, josta saisi ziwipeakin purkkiruokaa tilattua. Terrieri.net löytyi pitkän etsiskelyn jälkeen, toistaiseksi ainoana nettikauppana, joka tuota herkkua tarjoili. Toimitusajaksi ilmoitettu 1-2vk, parin viikon jälkeen jo vähän jännitti, mahtaako mitään koskaan tullakaan, ja päädyin googlaamaan kokemuksia kyseisestä kaupasta, kun mitään tietoa ei ollut kuulunut tuolta kaupasta, ja tilauksen tila oli edelleen "käsittelyssä". No eipä sitten googlekaan löytänyt juurikaan positiivista palautetta kyseisestä kaupasta. 1.2. tilasin, ja 18.2 sitten viimein sain ruoat matkahuoltoon.
tapsa80
Bengalivaavi
Posts: 15
Joined: 19.11.2009 20:39
Location: Jyväskylä MLK

Re: Netin ruokakaupat

Post by tapsa80 »

Itse olen terrieristä saanut tilattua ja aina on homma toiminut. Ziwipeak purkkiruoka uppoaa meidän neidillemme, mutta kuivaruokaan ei enää koske. Tiedä sitten syytä. Nyt meni 4pussia roskiin kun päiväykset urakalla yli. Hivenen harmittaa kun on ennen vetänyt tuota kuitenkin, mutta ei enää.
Post Reply