Phedora ja Buddy
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Phedora ja Buddy
Ihana, ihana poika! Olisipa mahdollista ottaa kaveri sijoitukseen, mutta kun ei ole
Voi että on komeen näkönen voi kun noin komeelle ei ole vielä kotia löytynyt...ei kyllä pitäisi katsella noita kuvia, kun tulee halu täyttää asunto kissoilla
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
Aah, on niin ihanan näköinen ja muistuttaa joissain kuvissa kovasti velipuoltaan Brunoa! Meille kyllä mahtuisi vielä yksi kisu..
Onpas kiva nähdä uusia kuvia marmoripojasta. Kuvistakin näkee ihan selvästi, että kyseessä on päivänselvä himalajanaamio. Nätti poju.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Komea poika! Ja noilla silmillä ihan selkoinen lynxi
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
joo, niin itsekin oletan nyt kun lumipoitsut kasvaneet ja silmien väri kehittynyt edelleen (siis, että ovat lynxejä, mutta en ole saanut testien tuloksia vielä, mutta kuten oli aiemmin puhetta hopeaa ei voi niissä testata). Se minkä olen huomannut, että jo syntyessään näillä lumipojilla (täplikäs ja marmori) oli eri sävy ja ihon pohjaväri keskenään. Nyt kun pennut lähestyvät kolmen kk ikää niin värisävyjen erot korostuvat vielä enemmän. Lumimarmoripoika tulee pointtikohdista yhä viileämmän väriseksi ja lumipilkullinen on edelleen "beigesävyinen blondi". Kun nämä ensimmäiset lumipentunini niin olen katsellut paljon lumipentujen ja aikuisten kuvia, ja taas palasin tämän nuoren Barun (hopealumipilkullinen, ehkä Suomen ensimmäinen?) kuviin tästä TICA-näyttelystä Suomessa, tottakai hän on jo hieman vanhempi kuin meidän marmukka mutta kyllä yhtäläisyyksiä. Voihan tietenkin olla kuten ruskeissa löytyy huomattavasti toisistaan poikkeavia värisävyjä, lämpimän ruskeista kylmempiin sävyihin. Mutta nämä pointtikissat tuovat vielä uuden ulottuvuuden tähän kuvioon, kun pointit saattavat kuitenkin olla hieman erisävyä kuin kropan pilkut tai marmorikuviot. No, tämänkin vuoksi haluan tuoda lumimarmukkapojan seuraavaan TICA:n näyttelyyn jotta kokeneet tuomarit antaisivat arvionsa.
Samankin lumivärin sisällä on suuria eroja. Esim Laran veli, joka itsea siassa on Miloun, Isiksen emon serkku on hyvin lämminsävyinen kuvioväriltään. Sitten taas esim. meidän Attilan kuviot ovat teräksenharmaat, eivät ruskeat lainkaan. Noissa on ihan samalla tavalla sävyeroja kuin ruskeissakin
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
Ajattelin, että kustannan Phen pentujen uusille omistajille Bengaliyhdistyksen jäsenyyden täksi ensimmäiseksi vuodeksi. Kaikki uusia bengalikissan omistajia joten uskon, että saavat paljon hyödyllistä infoa näiltä sivuilta moneen asiaan. Onko yhdistyksellä mitään eri hinnoittelua kasvattajan maksamille jäsenyyksille niin kuin jollain muilla yhdistyksillä, en ainakaan huomannut näiltä sivuilta, vai menisikö perhejäsenen hinnalla?
kasvattajan..maksama..pennunostajaja..ensimmäinen..vuosi..5euroa
..etusivulla..olevan..muistutuslinkin...ja..jäsenosion..kautta..
pääsee..noihin..jäsenmaksutietoihin..
miksi..tämä..kännykkä..ei..tee..välilyöntejä?
..etusivulla..olevan..muistutuslinkin...ja..jäsenosion..kautta..
pääsee..noihin..jäsenmaksutietoihin..
miksi..tämä..kännykkä..ei..tee..välilyöntejä?
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
jaa..ei..tuota..tietoa..ollutkaan..nettisivuilla..olit..ihan..
Oikeassa..pitää..pyytää..lisäämään..se..sinne
Ei pitäisi mummin yrittää kännykällä viestejä tänne pulinaan, kun on tönkkösormet ja onneton tekniikkaihminen. Siis jos maksatte kasvattajana pennun ostajan jäseneksi yhdistykseen niin jäsenmaksu on ensimmäisen vuoden osalta 5 euroa niin kuin päättelitkin.
Atk täydentää tuota sivuilla olevaa jäseneksi liittymisen ohjetta kunhan kerkiää
Oikeassa..pitää..pyytää..lisäämään..se..sinne
Ei pitäisi mummin yrittää kännykällä viestejä tänne pulinaan, kun on tönkkösormet ja onneton tekniikkaihminen. Siis jos maksatte kasvattajana pennun ostajan jäseneksi yhdistykseen niin jäsenmaksu on ensimmäisen vuoden osalta 5 euroa niin kuin päättelitkin.
Atk täydentää tuota sivuilla olevaa jäseneksi liittymisen ohjetta kunhan kerkiää
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)