Kultalaakson kullanmurut

Tarinaa syntyneistä ja syntymättömistä pennuista sekä kasvatuksesta yleisemminkin. Vain yhdistyksen kasvattajajäsenet saavat ilmoittaa pentueista täällä, muuten sana on vapaa.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

hantsu
Bengalivaavi
Posts: 17
Joined: 17.06.2009 14:12
Location: Helsinki
Contact:

Re: Kultalaakson kullanmurut

Post by hantsu »

Juuh, Lara on täysin normaali taas, äskenkin yritti auttaa tekemään lettutaikinaa... :D

Laraa ei olla kauheasti ees täällä ulkona pidetty, vielä. Kesällä kun asuttiin melkeen 7 viikkoa Espoossa mun vanhemmilla, niin siellä se sai vähän ulkoilla, mutta täällä on ihan "uus" ja paljon vilkkaampi ympäristö. (Esim. Länsiväylä ihan vieressä.)
Espoossa oli myös oma piha, missä kuljettiin... :) Mutta ehkä se tästä pikkuhiljaa! :D Kunhan Lara vaan tajuais alkaa tutkia ympäristöä eikä heti juosta häntä koipien välissä kotiin. Tai sinne missä luulee kodin olevan ;)
hantsu
Bengalivaavi
Posts: 17
Joined: 17.06.2009 14:12
Location: Helsinki
Contact:

Re: Kultalaakson kullanmurut

Post by hantsu »

Mitäs Kultalaaksoon kuuluu? :) (uusia pentuja odotellessa ;) )
Taikka Laran siskoille ja veljille? :)
Bengalinpentu
Mäy!!!
Posts: 190
Joined: 26.08.2008 11:17

Re: Kultalaakson kullanmurut

Post by Bengalinpentu »

Kultalaaksossa voidaan ihan hyvin, pentu on jo emoaan isomman näköinen mutta imee kuvitteellista maitoa edelleen kuin mikäkin vauva :D
Tulevia pentueita suunnitellaan kuumeisesti, tuntuu vain olevan kovin mutkikasta niiden sopivien sulhojen löytyminen...

Katselin juuri tänään Laran blogia, ihana tyttö! :*
hantsu
Bengalivaavi
Posts: 17
Joined: 17.06.2009 14:12
Location: Helsinki
Contact:

Re: Kultalaakson kullanmurut

Post by hantsu »

Larakin on kasvanut älyttömästi, ja mun mielestä ihan yhtäkkiä. :) Vaikka tietysti se on kokoajan kasvanut.. Mutta on se silti pikkiriikkinen verrattuna mun vanhempien 13-vuotiaisiin venäjänsinisiin kolleihin. :D

Noooh, toivotaan että sopiva sulho löytyy jossain vaiheessa. :)

Mulla aina unohtuu Laran blogin päivittäminen, ja kuviakin pitäis ottaa paljon, mutta kun oon muka niin kiireinen (lue: laiska) ettei kerkee/jaksa... :D Mutta ehkä taas joku päivä jaksan sinne jotain laittaa. :)
Onhan se Lara ihana tyttö, mutta samalla musta tuntuu että sillä ei oo ihan kaikki inkkarit kanootissa. :D Tai sitten se on lyöny päänsä turhan monta kertaa. ;) Se on välillä niin tyhmä ja höpsö, että huhhuh mutta se kyllä tekee siitä vaan sulosemman. Tulkaa moikkaamaan joskus! :)
Bengalinpentu
Mäy!!!
Posts: 190
Joined: 26.08.2008 11:17

Re: Kultalaakson kullanmurut

Post by Bengalinpentu »

Paljon onnea 1-vuotiaille Kultalaakson pennuille Loiste (Shnelly), Kuningas (Chili), Amazing Orange (Lucas), Love is in the Air (Benjami), Everlasting Love (Pinni) ja tietysti Shine Like a Star (Lara)!

Image
noora
Mäy!!!
Posts: 131
Joined: 26.05.2009 21:58

Re: Kultalaakson kullanmurut

Post by noora »

Paljon onnea kaikille! HIllitön kasa :*
Jen
Bengalivaavi
Posts: 11
Joined: 22.12.2009 19:41

Re: Kultalaakson kullanmurut

Post by Jen »

Lucas toivottaa myös hyviä 1-vuotis synttäreitä siskoille ja veljille, sekä äippä-Pikkuselle ja kasvattajalle onnea uusista pennuista! :)
anni
Bengalivaavi
Posts: 5
Joined: 14.06.2009 08:57
Location: Espoo

Re: Kultalaakson kullanmurut

Post by anni »

Chili ja palvelijat toivottaa siskoille ja veljille hyvää syntymäpäivää :)
On herra vähän kasvanut vuoden aikana kun ei meinaa enää yksinkään mahtua riippumattoon :D

Image
Post Reply