Juuh, Lara on täysin normaali taas, äskenkin yritti auttaa tekemään lettutaikinaa...
Laraa ei olla kauheasti ees täällä ulkona pidetty, vielä. Kesällä kun asuttiin melkeen 7 viikkoa Espoossa mun vanhemmilla, niin siellä se sai vähän ulkoilla, mutta täällä on ihan "uus" ja paljon vilkkaampi ympäristö. (Esim. Länsiväylä ihan vieressä.)
Espoossa oli myös oma piha, missä kuljettiin... Mutta ehkä se tästä pikkuhiljaa! Kunhan Lara vaan tajuais alkaa tutkia ympäristöä eikä heti juosta häntä koipien välissä kotiin. Tai sinne missä luulee kodin olevan
Kultalaakson kullanmurut
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Kultalaakson kullanmurut
Mitäs Kultalaaksoon kuuluu? (uusia pentuja odotellessa )
Taikka Laran siskoille ja veljille?
Taikka Laran siskoille ja veljille?
-
- Mäy!!!
Kultalaaksossa voidaan ihan hyvin, pentu on jo emoaan isomman näköinen mutta imee kuvitteellista maitoa edelleen kuin mikäkin vauva
Tulevia pentueita suunnitellaan kuumeisesti, tuntuu vain olevan kovin mutkikasta niiden sopivien sulhojen löytyminen...
Katselin juuri tänään Laran blogia, ihana tyttö!
Tulevia pentueita suunnitellaan kuumeisesti, tuntuu vain olevan kovin mutkikasta niiden sopivien sulhojen löytyminen...
Katselin juuri tänään Laran blogia, ihana tyttö!
Larakin on kasvanut älyttömästi, ja mun mielestä ihan yhtäkkiä. Vaikka tietysti se on kokoajan kasvanut.. Mutta on se silti pikkiriikkinen verrattuna mun vanhempien 13-vuotiaisiin venäjänsinisiin kolleihin.
Noooh, toivotaan että sopiva sulho löytyy jossain vaiheessa.
Mulla aina unohtuu Laran blogin päivittäminen, ja kuviakin pitäis ottaa paljon, mutta kun oon muka niin kiireinen (lue: laiska) ettei kerkee/jaksa... Mutta ehkä taas joku päivä jaksan sinne jotain laittaa.
Onhan se Lara ihana tyttö, mutta samalla musta tuntuu että sillä ei oo ihan kaikki inkkarit kanootissa. Tai sitten se on lyöny päänsä turhan monta kertaa. Se on välillä niin tyhmä ja höpsö, että huhhuh mutta se kyllä tekee siitä vaan sulosemman. Tulkaa moikkaamaan joskus!
Noooh, toivotaan että sopiva sulho löytyy jossain vaiheessa.
Mulla aina unohtuu Laran blogin päivittäminen, ja kuviakin pitäis ottaa paljon, mutta kun oon muka niin kiireinen (lue: laiska) ettei kerkee/jaksa... Mutta ehkä taas joku päivä jaksan sinne jotain laittaa.
Onhan se Lara ihana tyttö, mutta samalla musta tuntuu että sillä ei oo ihan kaikki inkkarit kanootissa. Tai sitten se on lyöny päänsä turhan monta kertaa. Se on välillä niin tyhmä ja höpsö, että huhhuh mutta se kyllä tekee siitä vaan sulosemman. Tulkaa moikkaamaan joskus!
-
- Mäy!!!
Paljon onnea 1-vuotiaille Kultalaakson pennuille Loiste (Shnelly), Kuningas (Chili), Amazing Orange (Lucas), Love is in the Air (Benjami), Everlasting Love (Pinni) ja tietysti Shine Like a Star (Lara)!
Paljon onnea kaikille! HIllitön kasa
Lucas toivottaa myös hyviä 1-vuotis synttäreitä siskoille ja veljille, sekä äippä-Pikkuselle ja kasvattajalle onnea uusista pennuista!
Chili ja palvelijat toivottaa siskoille ja veljille hyvää syntymäpäivää
On herra vähän kasvanut vuoden aikana kun ei meinaa enää yksinkään mahtua riippumattoon
On herra vähän kasvanut vuoden aikana kun ei meinaa enää yksinkään mahtua riippumattoon