Iineksen lapsoset
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Iineksen lapsoset
Voi pikku raukkaa sateenkaarisillalla
Aivan ihania kuvia
Aivan ihania kuvia
-
- Mäy!!!
Pennut täyttivät sunnuntaina 5 viikkoa ja meno on hirmuinen. Kiivetään ja leikitään, hiiretkin on keksitty. Iines-mammakin intoutuu kun näkee pentujen leikkivän hiirillä, meinaa jopa viedä hiiret pennuilta, jotta saisi itse leikkiä. Meitin palvelijoiden sekä vieraiden varpaat on POP. Niitä on kiva purra ja ottaa kynsillä kiinni, varpaiden omistajien naamat vääntelehtivät kivusta, kun joku löytää sen oikean paikan mihin hampaat upottaa eli ukkovarpaan.
Kaikki kolme on NIIN IHANIA Terokin tuossa tuumi, että jäiskös ne kaikki meille
No, eipä nyt ihan kuiteskaan taida jäädä...kaikki ainakaan.
Uusia kuvia minulla nyt ei ole kun minä en saa otettua mitään järkevää tuolla meitin kameralla, tarvii laittaa ukko asialle. Mutta Sirpa kävi kullannuppuja tänään katsomassa, että sieltä sitten tulee uusia kuvia ihasteltavaksi.
Kaikki kolme on NIIN IHANIA Terokin tuossa tuumi, että jäiskös ne kaikki meille
No, eipä nyt ihan kuiteskaan taida jäädä...kaikki ainakaan.
Uusia kuvia minulla nyt ei ole kun minä en saa otettua mitään järkevää tuolla meitin kameralla, tarvii laittaa ukko asialle. Mutta Sirpa kävi kullannuppuja tänään katsomassa, että sieltä sitten tulee uusia kuvia ihasteltavaksi.
Vinski, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
-
- Viiksityynyjen valtias
Voi ei, iiiks! Kuvia odotellessa! Mä sainkin sen kuvan Rurokissa että ei ne pentuset ihan ällöjä ole.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
-
- Mäy!!!
Ei oo ällöjä ei Ihania, suloisia, pikkuisia karvapalloja
Ja siis enkä ole ainoa joka tykkää niitä katsella... Isänikin( asuavat kylläkin naapurissa) on käynyt nyt useammin ja varta vasten tulee pentuja katsomaan
Ja siis enkä ole ainoa joka tykkää niitä katsella... Isänikin( asuavat kylläkin naapurissa) on käynyt nyt useammin ja varta vasten tulee pentuja katsomaan
Vinski, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
Ihana tuo teidän lumivaava !!
Myös tuo marmorinen mussukka on AIVAN IHANA !
Voisin kyllä sujauttaa taskuuni kaikki kolme
Myös tuo marmorinen mussukka on AIVAN IHANA !
Voisin kyllä sujauttaa taskuuni kaikki kolme
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Ihania vauvoja,eteenkin tuo pumpulipallo on
Nyt isku taas vauvakuume! Kyllä meijän kööriin mahtuis vielä yks
Nuppu BEN n 24
Nala BEN n 24
Nala BEN n 24
Ihania! Onneksi on kotona ragdollpentue hillitsemässä pentukuumetta.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
-
- Mäy!!!
http://s224.photobucket.com/albums/dd305/varmhe/6vko/
Lisäilin tänään uusia kuvia söpöläisistä, enimmäkseen nukkuvista sellaisista kun on helpompi kuvata (pysyvät paikallaan ). Kovasti mennä vipottavat ja muutkin huoneet ovat tulleet tutuksi. Olohuoneessa on mukava nukkua sohvalla, on kyllä kaikkien meitin kissojen lempparipaikka. Marmori poika on jopa jo kokeillut juoksupyörää Ja kyllä oikeen käveleekin siinä, tarkkana täytyy vain olla ettei isommat tule ja jyrää.
Kaikki syövät jo kiinteää ruokaa(jauhelihaa) itse ja on sitä jo äiskän possusuikaleitakin maisteltu. Vessalle opittiin nopeasti, muutaman päivän kelpasi omat pienet laatikot paakkuuntumattomalla hiekalla varustetut, mutta sitten jo siirryttiin isommille, ökö plussalla varustettuihin vessoihin. Kyllä tää aika vaan kuluu siivillä, vauvat täyttää 7vko sunnuntaina. Kuinka tälläisistä pikku palleroisista malttaa sitten joskus luopua
Isot pojat eivät ole yhtään pahaa sanaa sanoneet pennuille, Wagner juuri tuossa pesi valkoista tyttö niin perusteellisesti, että tyttö oli ihan märkä
Lisäilin tänään uusia kuvia söpöläisistä, enimmäkseen nukkuvista sellaisista kun on helpompi kuvata (pysyvät paikallaan ). Kovasti mennä vipottavat ja muutkin huoneet ovat tulleet tutuksi. Olohuoneessa on mukava nukkua sohvalla, on kyllä kaikkien meitin kissojen lempparipaikka. Marmori poika on jopa jo kokeillut juoksupyörää Ja kyllä oikeen käveleekin siinä, tarkkana täytyy vain olla ettei isommat tule ja jyrää.
Kaikki syövät jo kiinteää ruokaa(jauhelihaa) itse ja on sitä jo äiskän possusuikaleitakin maisteltu. Vessalle opittiin nopeasti, muutaman päivän kelpasi omat pienet laatikot paakkuuntumattomalla hiekalla varustetut, mutta sitten jo siirryttiin isommille, ökö plussalla varustettuihin vessoihin. Kyllä tää aika vaan kuluu siivillä, vauvat täyttää 7vko sunnuntaina. Kuinka tälläisistä pikku palleroisista malttaa sitten joskus luopua
Isot pojat eivät ole yhtään pahaa sanaa sanoneet pennuille, Wagner juuri tuossa pesi valkoista tyttö niin perusteellisesti, että tyttö oli ihan märkä
Vinski, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22