Jade & Buddyn pikkuiset
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Jade & Buddyn pikkuiset
Tässä muutama kuva,pahoittelen kuvien laatua,pentuhuone on sen verran hämärä, että tarkempien kuvien saaminen on aika haasteellista :/
onnittelut pentusista
Voih, miten suloinen kasa! On emolla paimennettavaa!
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
-
- Viiksityynyjen valtias
Jösses sentään kun saitte taas mahtikatraan! Suuronnittelut pikkuisista!
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Täällä kaikki sujuu hyvin,Jade hoitaa pentuja todella hyvin ja painot nousee kaikilla mukavasti. Pennut alkavat jo raotella silmiäänkin
eiKÄ! En tainnut tietää, että mitään noin söpöä on edes olemassa
Mut mun täytyy ehkä lopettaa tän keskustelun lukeminen työajalla, kukaan ei enää kohta jaksa kuunnella mun lussutustani
Mut mun täytyy ehkä lopettaa tän keskustelun lukeminen työajalla, kukaan ei enää kohta jaksa kuunnella mun lussutustani
Pikkuiset näyttävät kasvaneen jo muutamassa päivässä hirmusti! Tai sitten silmät vaan näkee mitä haluavat
Kyllähän nuo kasvaa ihan silmissä nyt on viikko ikää pennuilla.
Onko pikkuisille annettu mitään "projektinimiä", kuten Orjalla tuolla näytti olevan (Rääpäkkä, Amatson, Neiti ja Äijä)?
Joskin nimipula saattaa iskeä, kun tyyppejä tuli niin paljon kerralla?
Joskin nimipula saattaa iskeä, kun tyyppejä tuli niin paljon kerralla?
Eipä noille mitään projektinimiä ole tullut kehiteltyä,kun niitä on niiiiin monta , yritän keskittyä ideoimaan virallisia nimiä, siinnäkin on oma urakkansa