Phedora ja Buddy

Tarinaa syntyneistä ja syntymättömistä pennuista sekä kasvatuksesta yleisemminkin. Vain yhdistyksen kasvattajajäsenet saavat ilmoittaa pentueista täällä, muuten sana on vapaa.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

NalaPala
Mäy!!!

Re: Phedora ja Buddy

Post by NalaPala »

Paljon paljon onnea pennuista. Hienoa, että kaikki meni hyvin ja Phe on hyvä emo :)

Tulipas ihanan kirjava pentua, niiden kasvua päästään toivottavasti seuraamaan paljolla kuvasaasteella!
Nala bengali
ja Simba maatiainen
Mistymoon
Viiksityynyjen valtias

Post by Mistymoon »

Onnea pennuista ja rapsutuksia emolle. Hienoa, että kaikki meni hyvin :)
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
windsor
Hepuliherkkä

Post by windsor »

kiitoksia onnitteluista! Aika poikavoittoista tämä pentue. Kaikki muut poikia paitsi hopeamarmorityttö. No, tyttö ihan äitinsä näköinen ja ruskeamarmoripojatkin kuvioinnin perusteella, vahvat kuviot jos näin pienistä voi vielä jotain sanoa. Lumet mulle uusi tuttavuus joten en tiedä vielä ovatko marmoreita vai pilkullisia. kovin näyttävät vaaleanpunaisilta tassuista ja nenästä. Mielenkiintoista on tosiaan niin monta marmoria, Buddy kantaa sitä marmorigeeniä, lumi tullut varmaan äidin puolelta, no en tiedä ,kun sen verran vihreä näiden bengaleiden perimien kanssa
Shakis
Jääkaappirosmo

Post by Shakis »

Tää on kyllä paha pentue.. Mulla on sekä marmori että lumikuume tällähetkellä !! :*

Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
windsor
Hepuliherkkä

Post by windsor »

joo, marmorit on tosi sööttejä. tämä toinen lumipoikakin taitaa olla marmori, ainakin vaikuttaa siltä kuvioiden perusteella. olin kyllä hieman yllättynyt, ettei yhtään pilkullista tullut, tai ehkä se toinen lumipoika. Otan tässä jossain vaiheessa kuvia näistä vauvoista kunhan kerkeän.
Shakis
Jääkaappirosmo

Post by Shakis »

Jeij..Ihana nähdä pikkuisista kuvia :*
Se siinä vain on että kun rääpäleistä näkee kuvia niin sit on pakko tulla tänne joka
päivä kuolaamaan ja lässyttämään :buhahaa:

PENTUKUUUUME !! :blissy:

Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
kapatrik
Viiksityynyjen valtias

Post by kapatrik »

Onnea hurjasti! Se lumi tulee sekä äiskän, että iskän puolelta, muuten ei lunta tule ollenkaan ;) Ja koska isukki on todistettavasti jättänyt himalajanaamiota jälkeensä, myös nämä ovat sellaisaia, mutta lumihopeahan on ihan mahdollinen :cheesy:

Missäs ne kuvat viipyvät?
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Shakis
Jääkaappirosmo

Post by Shakis »

Niinpä.. KUVIAAA ! :D

Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Luna
Bengalivaavi

Post by Luna »

Voi onnea pennuista!! :hula: Kyllä niitä kuvia tänne vain että pääsee ihastelemaan ja pentukuumeen lisäämistä :wau:
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
windsor
Hepuliherkkä

Post by windsor »

jotain kuvia, tosin heikkolaatuisia, löytyy sivuiltamme www.windsorbreeding.info
siellä pictures litter A. täytyy yrittää ottaa kunnollisempia kuvia piakkoin. 4 marmoria (hopea, ruskeat ja lumi) ja yksi täplikäs lumi.
Post Reply