Phedora ja Buddy
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Phedora ja Buddy
Paljon paljon onnea pennuista. Hienoa, että kaikki meni hyvin ja Phe on hyvä emo
Tulipas ihanan kirjava pentua, niiden kasvua päästään toivottavasti seuraamaan paljolla kuvasaasteella!
Tulipas ihanan kirjava pentua, niiden kasvua päästään toivottavasti seuraamaan paljolla kuvasaasteella!
Nala bengali
ja Simba maatiainen
ja Simba maatiainen
Onnea pennuista ja rapsutuksia emolle. Hienoa, että kaikki meni hyvin
kiitoksia onnitteluista! Aika poikavoittoista tämä pentue. Kaikki muut poikia paitsi hopeamarmorityttö. No, tyttö ihan äitinsä näköinen ja ruskeamarmoripojatkin kuvioinnin perusteella, vahvat kuviot jos näin pienistä voi vielä jotain sanoa. Lumet mulle uusi tuttavuus joten en tiedä vielä ovatko marmoreita vai pilkullisia. kovin näyttävät vaaleanpunaisilta tassuista ja nenästä. Mielenkiintoista on tosiaan niin monta marmoria, Buddy kantaa sitä marmorigeeniä, lumi tullut varmaan äidin puolelta, no en tiedä ,kun sen verran vihreä näiden bengaleiden perimien kanssa
Tää on kyllä paha pentue.. Mulla on sekä marmori että lumikuume tällähetkellä !!
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
joo, marmorit on tosi sööttejä. tämä toinen lumipoikakin taitaa olla marmori, ainakin vaikuttaa siltä kuvioiden perusteella. olin kyllä hieman yllättynyt, ettei yhtään pilkullista tullut, tai ehkä se toinen lumipoika. Otan tässä jossain vaiheessa kuvia näistä vauvoista kunhan kerkeän.
Jeij..Ihana nähdä pikkuisista kuvia
Se siinä vain on että kun rääpäleistä näkee kuvia niin sit on pakko tulla tänne joka
päivä kuolaamaan ja lässyttämään
PENTUKUUUUME !!
Se siinä vain on että kun rääpäleistä näkee kuvia niin sit on pakko tulla tänne joka
päivä kuolaamaan ja lässyttämään
PENTUKUUUUME !!
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Onnea hurjasti! Se lumi tulee sekä äiskän, että iskän puolelta, muuten ei lunta tule ollenkaan Ja koska isukki on todistettavasti jättänyt himalajanaamiota jälkeensä, myös nämä ovat sellaisaia, mutta lumihopeahan on ihan mahdollinen
Missäs ne kuvat viipyvät?
Missäs ne kuvat viipyvät?
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Voi onnea pennuista!! Kyllä niitä kuvia tänne vain että pääsee ihastelemaan ja pentukuumeen lisäämistä
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
jotain kuvia, tosin heikkolaatuisia, löytyy sivuiltamme www.windsorbreeding.info
siellä pictures litter A. täytyy yrittää ottaa kunnollisempia kuvia piakkoin. 4 marmoria (hopea, ruskeat ja lumi) ja yksi täplikäs lumi.
siellä pictures litter A. täytyy yrittää ottaa kunnollisempia kuvia piakkoin. 4 marmoria (hopea, ruskeat ja lumi) ja yksi täplikäs lumi.