Jade & Buddyn pikkuiset
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Jade & Buddyn pikkuiset
Huh, ensin kyllä tarvii ostaa se uusi kämppä, että kissat mahtuu . Toivelistalla on hopeanenun lisäksi bluepoint thai ja mettiskin...
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Pentu on söpöinen ja onneksi itse taivaallisen tietämätön värinsä aihetuttamasta päänvaivasta
Ja tosiaan TICA näyttelyssä sitten ilmeisesti voi vielä vaihtaa väria, kun siitä kehittyy, Orja varmasti nämä asia tietää. FIFessä jo pelkkä hopea on monesta aivan gamala, niin tässä varmaan tarvittaisiin jo hajusuolaa Jos kaikkien pitäisi olla samaa mieltä tai tykätä, niin eihän kissarotujakaan olisi olemassa saati tosiaan eri värejä, tosi tylsää olisi, se on varmaa. Minusta tuo on mielenkiintoinen väri ja olen sitä mieltä, että kaikki kukat kukkikoot, vaikka oma mielenkiintoni suuntautuu ruskeatäpläisiin.
Hopeapointeista ei tosiaan taida erkkikään ottaa selvää, mutta hopeilla on usein karvan tyvi vaalea. Ehkä esim korvan takan olisi sen verran tumma pointti, että voisi arvailla. Monella hopealla näyttää olevan rufismia naamassa (nyt en puhu näistä pennuista vaan yleensä aikuisen hopeiden kuvista, joita olen katsellut). Eli kyllä varmaan helposti tulisi mieleen, että on lumipentu, jos pointeissa on rufismia. Siitä, onko rufismi virhe hopeabengaleille, en tiedä, kun en niistä muutenkaan mitään tiedä, kunhan höpisen
Ja tosiaan TICA näyttelyssä sitten ilmeisesti voi vielä vaihtaa väria, kun siitä kehittyy, Orja varmasti nämä asia tietää. FIFessä jo pelkkä hopea on monesta aivan gamala, niin tässä varmaan tarvittaisiin jo hajusuolaa Jos kaikkien pitäisi olla samaa mieltä tai tykätä, niin eihän kissarotujakaan olisi olemassa saati tosiaan eri värejä, tosi tylsää olisi, se on varmaa. Minusta tuo on mielenkiintoinen väri ja olen sitä mieltä, että kaikki kukat kukkikoot, vaikka oma mielenkiintoni suuntautuu ruskeatäpläisiin.
Hopeapointeista ei tosiaan taida erkkikään ottaa selvää, mutta hopeilla on usein karvan tyvi vaalea. Ehkä esim korvan takan olisi sen verran tumma pointti, että voisi arvailla. Monella hopealla näyttää olevan rufismia naamassa (nyt en puhu näistä pennuista vaan yleensä aikuisen hopeiden kuvista, joita olen katsellut). Eli kyllä varmaan helposti tulisi mieleen, että on lumipentu, jos pointeissa on rufismia. Siitä, onko rufismi virhe hopeabengaleille, en tiedä, kun en niistä muutenkaan mitään tiedä, kunhan höpisen
Baby Blue Eyes - miten ihmeellisen kauniita lapsukaisia. Pitää varmaan lopettaa tän pentuosion lueskelu, lähtemättämäillä vaikutuksilla on usein lähtemätön vaikutus ja seurauksista ei sitten tiedä
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
Toistaiseksi juuri asunnon koko on se ainoa asia, joka pitää hulluuden jotenkin aisoissa.
Tästäkin pentueesta olisi voinut pitää yhden jos toisenkin sydämenvalloittajan
Hopeissa rufismi eli se ruskea sävy turkissa ei ole virhe, mutta tokihan hopea on aina kauniimpi mitä puhtaampi se on.
Ticassa painotetaan enemmän tyyppiä kuin väritystä.
Meidän naperot on jo kohta 8 viikkoa.Mihin se aika kotoaa
Tästäkin pentueesta olisi voinut pitää yhden jos toisenkin sydämenvalloittajan
Hopeissa rufismi eli se ruskea sävy turkissa ei ole virhe, mutta tokihan hopea on aina kauniimpi mitä puhtaampi se on.
Ticassa painotetaan enemmän tyyppiä kuin väritystä.
Meidän naperot on jo kohta 8 viikkoa.Mihin se aika kotoaa
Nyt en kestä! Ei tuollaisia taas edes ole olemassa! En tiedä, miten meidän yhden kissan politiikka oikeasti mahtaa pitää - se kun on jo vähän niinkuin ajatuksellisesti lipsunut molempien palvelijoiden osalta ja tuon katraan nähdessäni olen ihan IIIIIK!
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
ei-KÄ, mikä kasa! Mahtaa olla vilskettä
Voi taivas !!
Aivan mahtava kuva !! Te olettekin jo tottuneet tuohon vilskeeseen ja suurlaumaan.. Ensin
A-pentueen kanssa ja nyt uudestaan
Nuo lumipennut ovat varastaneet sydämeni !
Onkos kaikilla palleroilla jo koti ?
Kiinnostaa noiden kahden hopeisen pennun kuviointi.. ? Noista kuvista ainakin minun
maallikkona on niin vaikea katsoa
Aivan mahtava kuva !! Te olettekin jo tottuneet tuohon vilskeeseen ja suurlaumaan.. Ensin
A-pentueen kanssa ja nyt uudestaan
Nuo lumipennut ovat varastaneet sydämeni !
Onkos kaikilla palleroilla jo koti ?
Kiinnostaa noiden kahden hopeisen pennun kuviointi.. ? Noista kuvista ainakin minun
maallikkona on niin vaikea katsoa
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Juu vilskettä on! .
Tuntuu että nämä pennut ovat vielä aktiivisempia, kuin edellisen pentueen pennut
Tässä hopeapennuista kuvia:
Bladessa on perempi kontrasti ja puhtaampi hopeaväri.
Bulletissa taas sitten on parempi kuviointi, mutta kontrasti on haaleampi.Toivottavasti tulee enemmän kontrastia kun poika kehittyy.
Bulletissa on jonkin verran rufismia, mutta hopeilla rufisimi voi myös hävitä pennun kasvaessa kun pentuturkki vaihtuu.
Bullet:
Blade:
Muutama pentu on vielä vapaana, mutta eiköhän nekin pian mene
Tuntuu että nämä pennut ovat vielä aktiivisempia, kuin edellisen pentueen pennut
Tässä hopeapennuista kuvia:
Bladessa on perempi kontrasti ja puhtaampi hopeaväri.
Bulletissa taas sitten on parempi kuviointi, mutta kontrasti on haaleampi.Toivottavasti tulee enemmän kontrastia kun poika kehittyy.
Bulletissa on jonkin verran rufismia, mutta hopeilla rufisimi voi myös hävitä pennun kasvaessa kun pentuturkki vaihtuu.
Bullet:
Blade:
Muutama pentu on vielä vapaana, mutta eiköhän nekin pian mene
Jos on enemmän vipinää kuin A-pentueen kanssa niin ONNEA VAIN
TULEVILLE OMISTAJILLE Tuntuu kuin näidenkin kahden kanssa olisi koko ajan
helisemässä
Voihan vihtori että kaiken maailman eläinvauvat ovat niin suloisia<3
Kissanpennut ovat niin viattoman ja lutuisen näköisiä, totuus paljastuu kun kasvavat
Kynnet uppoavat varpaisiin kun nukut.. ja rallia vedetään yöllä naaman päältäkin..
Meillä Alaska tekee sitä että se menee hyllyjen päälle ja alkaa pikku hiljaa tiputella tavaroita,
selkeesti kokeilee että mitä kaikkea voi tiputella ennen kuin orjiin saadaan vauhtia (ensin
pieniä tavaroita, sitten vähän suurempia ja lopuksi niitä jotka hajoavat säpäleiksi ja joilla
on tunnearvoa)
Siltikin Alaska, Aslan & Lily on mamman mussukoita, jotka pelastavat tylsimmänkin päivän
ja pitävät seuraa silloinkin kun on yksin<3
TULEVILLE OMISTAJILLE Tuntuu kuin näidenkin kahden kanssa olisi koko ajan
helisemässä
Voihan vihtori että kaiken maailman eläinvauvat ovat niin suloisia<3
Kissanpennut ovat niin viattoman ja lutuisen näköisiä, totuus paljastuu kun kasvavat
Kynnet uppoavat varpaisiin kun nukut.. ja rallia vedetään yöllä naaman päältäkin..
Meillä Alaska tekee sitä että se menee hyllyjen päälle ja alkaa pikku hiljaa tiputella tavaroita,
selkeesti kokeilee että mitä kaikkea voi tiputella ennen kuin orjiin saadaan vauhtia (ensin
pieniä tavaroita, sitten vähän suurempia ja lopuksi niitä jotka hajoavat säpäleiksi ja joilla
on tunnearvoa)
Siltikin Alaska, Aslan & Lily on mamman mussukoita, jotka pelastavat tylsimmänkin päivän
ja pitävät seuraa silloinkin kun on yksin<3
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Blizzard on edelleenkin jotakin elämää suurempaa !!
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3