Ihkun ja Tirrin pennut

Tarinaa syntyneistä ja syntymättömistä pennuista sekä kasvatuksesta yleisemminkin. Vain yhdistyksen kasvattajajäsenet saavat ilmoittaa pentueista täällä, muuten sana on vapaa.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Kaupunkilaisserkku
Bengalivaavi
Posts: 1
Joined: 24.10.2013 19:48

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Kaupunkilaisserkku »

Onnittelut synttäreiden johdosta! Virkeiltä tapauksilta näyttävät ja luultavasti myös tuntuvat. Mahtaako edes perässä pysyä. Bengalit on ihan ok kissoja. Yksi on ollut lainassa vähän aikaa. Vanhempi rouva, viisas, kehräävä ja sylissä viihtyvä. Välillä iltaisin juostaan, muttei tässä iässä niin paljon jaksa. Tässä vielä kuvia siitä miten savolaiskissa on pääkaupungin vilskeessä luovinut:

Image

Image
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Hei taas
Piti tulla kiittämään synttärionnitteluista ja terveisiä benkkutädille sinne Helsinkiin. Ja pitää lisätä tuohon edelliseen viestiin vielä pari muutakin leikkiä ja leikkikalua

Varpaat :)
Image

ja sitten meillä on tämmöinen härpäke, joka on pikkuisen pelottava, kun se pyörii omia aikojaan minne sattuu

Image

Ja sitten piti kertoa, että tehdään me muutakin kuin leikitään. Minäkin autan Mummia siivoamisessa. Tässä olen tarkastamassa, että imuri on edellisen käyttökerran jälkeen tyhjennetty niin, että uudet roskat mahtuvat imuriin. Hyvältä näytti!

Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Tiesittekö, että me kuulemma ollaan opittu jo kaikki bengalimaiset tavat, tai ainakin melkein.
Meillä on hienoja kiipeilypuita ja me osataan kiivetä sinne.
Veikka tosin aina ihmettelee, että miten sieltä pääsee alas muuten kuin hyppäämällä. Onneksi Mummi tulee ja pelastaa ;)

Image

No ei se Veikka aina pulassa ole,tässä se leikkii huiskalla - on minustakin tämmöisiä kuvia mutta kun minä olen kohtelias ja fiksu tyttökissa niin kerron ensin kaverista

Image

ja sitten panen tänne teitä ilahduttamaan tämmöisen poseerauskuvan hienosta leidistä.
Jos ette hoksaa, kuka tässä on niin ei tarvitse arvailla, minähän se siinä, LempiLapsi

Image

Voikaatten hyvin, Mummi näköjään tulee antamaan meille taas vitamiinipillerin
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Minkähän takia ihmiset tekevät kissojen elämän niin hankalaksi :huh:
Oviakin on niin hankala avata, kun kahvat ovat miten saattuu
Image

ja vessapaperirullakin on piilotettu lavuaarin takimmaiselle reunalle, josta se pitää itse käydä hakemassa.
Image

Kyllähän kunnon kissa näet tarvitsee vessapaperia asioilla käydessään!
Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Tänään saatiin taas jotain matolääkettä, joka ei ollut kauhean hyvää, vaikka kuulemma tekeekin hyvää. Ja rokotuksiakin on tiedossa :-/
Muuten meillä on sellaista rauhallista niin kuin bengalipentujen kotona aina on.
Image

Raksukuppi tosin sattui olemaan tiellä, kun meillä oli Veikan kanssa kilpajuoksu meneillään, ja raksuja oli ympäri lattiaa.

Image

Ja meinasin minä yhtenä iltana käydä tarkistamassa onko vessanpöntössä vettä, mutta Mummi ennätti viime tipassa nykäistä minut siitä laidalta turvaan; vain etutassu kastui.


Tuleviin koteihin Mummi pyysi lähettämään samalla terveiset kun kirjoittelen näitä kuulumisia. Niin että terveisiä vaan, virkeitä me ollaan.
Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Hei

Tiesittehän, että minä olen tarkka tyttö.
Yhtenä iltana rupesin epäilemään että mummin kengässä on jotain outoa; skorpioni tai jotain.
Niinpä päätin tarkistaa kengän
Image

tulin kuitenkin siihen tulokseen että siellä täytyy olla hiiri!
Image

Mutta ei siellä kyllä mitään ollut vaikka kuinka tutkin.

Ja nyt minä seuraavan unisen kuvan myötä toivotan omasta ja veikan puolesta hyvää jatkoa ja hyvää yötä kaikille meidän alkutaivalta seuranneille. Tämä näet on minun viimeinen viestini teille kaikille tässä viestiketjussa- huomenna lähdemme kohti uusia seikkailuja eli muutamme uusiin koteihin
Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Post Reply