Ihkun ja Tirrin pennut

Tarinaa syntyneistä ja syntymättömistä pennuista sekä kasvatuksesta yleisemminkin. Vain yhdistyksen kasvattajajäsenet saavat ilmoittaa pentueista täällä, muuten sana on vapaa.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Ihkun ja Tirrin pennut syntyivät 14.8.013. :cloud9: Ns puskan takaa tuli yllätysvaavi eli ruskeamarmori. Yllätyksenä no kun eihän sen Tirrin pitänyt marmoria kantaa. Mutta resessiivisyyshän on ikuista ;)
Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Tiku Tirrinpoika Kissalehto avasi eilen illalla silmänsä ihmettelemään tätä avaraa maailmaa. No kyllä se Taku Tirrintytärkin jo silmiään raotteli mutta valo vissiin häikäisi sen verran että ihan auki niitä ei uskaltanut avata.
Mutta siitä se vähän kerrassaan alkaa ihmeellinen maailma tutuksi tulla :)

Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Odottelemme tässä neliviikkoissynttäreitä :) , ne on parin päivän päästä

Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

neljän viikon kunniaksi:
Yhä ylös yrittää, katolle hän kiipeää

Image

Kukkulan kuningatar Taku Tirrintytär Kissalehto alias Kissalehdon LempiLapsi



Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Moi taas
Meillä on ikää jo 5½ viikkoa ja olemma vallanneet Mummin makuuhuoneen ja Neiti Nepparin ikioman jakkaran uusiokäyttöön :)
Image

Mutta tehdään me muutakin kuin nukutaan mutta kun Mummi ei saa otettua meistä kunnon kuvia kun me leikitään ;)
minä
Image

ja mun veli
Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Minne se aika karkaa? Me täytettiin pari päivää sitten jo 7 viikkoa ja minäkin painoin tänä iltana jo yli 1000 g.Tuo Veikka meinaa varmaan kasvaa joksikin jättimonsteriksi kun se painoi jo yli 1200 g tänään.

Tässä Veikka yrittää kiskoa pöytäliinaa pöydältä mutta pöytäliina voitti ja pysyi siellä ylhäisessä korkeudessaan Veikan yrittämisestä huolimatta.

Image

Minähän olen hieno nainen enkä osallistu moisiin lapsellisuuksiin. Niinpä päätin poistua etuoikealle, että minua ei syytettäisi mahdollisesti putoilevista astioista.

Image

No Mummin sylissä on kuitenkin kaikkien touhujen jälkeen tavattoman mukava ottaa rennosti. Aika usein siihen sitten nukahtaakin mutta kuvan oton kunniaksi yritettiin pysyä hereillä.

Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Tänään me täytettiin 8 viikkoa! Sen kunniaksi Mummilla oli vieraita ja kakku pöydässä. Me ei huolittu kakusta mutta muuta hyvääme kyllä saatiin.
Ja sitten otettiin viralliset syntymäpäiväkuvat

Tässä on Veikka josta kuulemma tulee Ludwig uudessa kodissa

Image

ja tässä olen minä eli Lempi- minä en malttanut poseerata niin kuin Veikka mutta se olikin väsynyt perin juurin juostuaan huiskalelun perässä pitkän tovin
Image

ja sitten me otettiin Veikan kanssa painimatsi syntymäpäivän kunniaksi. Niin kuin näette, minä voitin :)
Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Kuulkaa kun piti tulla näin pian kertomaan tuoreimmat uutiset:
Me löydettiin jotain kummallista. Ne liikkui ja söi jotain vihreetä, yäk, joka ei ole kunnon kissanpennun ruokaa. Mummi väitti että ne on kilpikonnia ja syö kaalia mutta varmaan ne kuitenkin oli liikkuvia kiviä tai jotain :huh:

Image

Ja ihan itse minä nämä uutiset kyllä tänne näpyttelin, sillä niin kuin näette, osaan minä nyt tämän verran läppäriä käyttää :)
Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Täytettiin tänään 9 viikkoa ja Mummi vei meidät eläinlääkärille. Saatiin eka rokotus ja oltiin kiltisti, mitä nyt Ludwig yritti asettua taloksi eläinlääkärin työtakin taskuun. Oli se sen verran rankka kokemus ja rankka päivä, että on pitänyt levätä oikein kunnolla :zzz: . Mutta palataan taas kuulumisiin kunhan tästä taas pääsemme vauhtiin
Ai niin sen verran vielä että saatiin eilen myös rekisterikirjat ja nyt meidän viralliset nimet on Kissalehdon LempiLapsi (se olen minä) ja tuo veikka on Kissalehdon LoveBoy

Image
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Ihkun ja Tirrin pennut

Post by Mummi »

Hei taas
Taas meillä kuulemma oli synttärit: täytettiin tänään 10 viikkoa ja saatiin sen kunniaksi jotain uutta penturuokaa. Nyt sitten jaksaa kirjoittaa näitä kuulumisia ja kertoa vaikka meidän leikeistä. Mummi on sanonut, että joka ei ole nähnyt bengalinpentujen iltavilliä, ei tiedä mitään vauhdista ja vaarallisista tilanteista. No me painitaan ja juostaan kilpaa ja kiivetään ja pelataan palloa paperitolloilla ja palloilla ja leikitään emon hännällä ja juostaan narun perässä, kun joku sitä vetää ympäri taloa.
Tänään kaatui juomavesiastia kodinhoitohuoneen lattialla olevaan hiekkaan- no kun sitä hiekkaa oli levinnyt sinne hiekkalaatikosta! Eikä se meidän syy ollut, varmaan se vesikippo vaan väsyi ja asettui nukkumaan ja hiekka oli taas ollut lennokkaalla tuulella :huh: mutta Mummi mutisi jotain käsittämätöntä, kun puhdisti rikkalapiolla,vessapaperilla ja ties millä sitä lattiaa, kun se hiekkamössö ei saanut mennä viemäriin.

Tässä sitten muutama kuva meidän leikeistä

Meillä on tämmöinen narupölkky,jota saa potkia ihan vapaasti

Image

Ja sitten meillä on emon häntä, jolla voi leikkiä

Image

Ja siinä rapinatunelissakin voi leikkiä

Image

Kunahn Mummi ennättää ottaa lisääkuvia, niin tulen taas kertomaan meidän kuulumisia. Voikaatten hyvin :)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Post Reply