Tarinaa syntyneistä ja syntymättömistä pennuista sekä kasvatuksesta yleisemminkin. Vain yhdistyksen kasvattajajäsenet saavat ilmoittaa pentueista täällä, muuten sana on vapaa.
Vaikka eivät olekaan bengaleita, niin aloitetaanpa ketju aiheesta. Meidän Siri-russin laskettu aika on torstaina 13.11., ja eilen kävimme tiineysröntgenissä. Pentuja näkyi kolme! Ihanteellinen määrä kahdelle "ensi-synnyttäjälle": minulle ja Sirille.
Siri on viettänyt jo viikon päivät aikaansa öisin ja työpäiväni aikana makuuhuoneessa verkko-oven takana. Siellä se saa olla rauhassa Sagan rajuilta leikkiinkutsuilta ja myös tarpeeksi syödäkseen kun raksukuppi voi olla esillä koko ajan. Vauhti on jo hieman hidastunut, mutta kyllä rouva jaksaa höyhenen perässä ryntäillä edelleen!
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
Ne eläinlääkärit ja göntkenit mitään tiijä Lara menee ultraan perjantaina, mutta sitä ennen yksi mun kaveri tulee vilkaisemaan sitä ovelta ja kertoo sitten kuinka monta, mitä sukupuolia ja värejä/kuvioita. Osui Laran ekojen kanssa ihan nappiin
63 vrk täynnä ja edelleen odotellaan. Pieniä merkkejä on ollut, mutta varsinainen synnytys antaa vielä odottaa itseään.
Sen lisäksi, että olen itse ensikertalainen, on jännittävää kun kissakin on ensimmäistä kertaa synnyttämässä - ei yhtään tiedä, miten se toimii ja millaisia merkkejä se antaa, vai antaako mitään... Jatkamme jännittämistä!
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen