Vertaistukiryhmä kiimassa olevien bengalien omistajille
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Vertaistukiryhmä kiimassa olevien bengalien omistajille
Tosiaan pitäisi olla joku palveleva puhelin tuohon tarkoitukseen... Meillä on vasta toinen kiima ja mä olen valmis vetämään jo pian ranteet auki
kuinka te selviätte kiimoista? onko jollain jotain niksejä? kaikkein hulluimmatkin otetaan vastaan. Meillä ei huudeta meowta, vaan kurnutetaan täysillä tauotta, siis ihan tauotta! ja isoon ääneen... onneksi neiti pissaa vain kaiken uuden päälle joka tuodaan kotiin. eli kun ei tuo mitään uutta, pissoilta vältytään... mutta kun esim tulee kaupasta, muovikassi ei saa hetkeksikään jäädä lattialle...
help.....kurrrrrkuuuurrrrkurrrrrrkurrkuuurrrrkurkurkuuurrrrrrrrrrrkurrrr kääk!!!!
kuinka te selviätte kiimoista? onko jollain jotain niksejä? kaikkein hulluimmatkin otetaan vastaan. Meillä ei huudeta meowta, vaan kurnutetaan täysillä tauotta, siis ihan tauotta! ja isoon ääneen... onneksi neiti pissaa vain kaiken uuden päälle joka tuodaan kotiin. eli kun ei tuo mitään uutta, pissoilta vältytään... mutta kun esim tulee kaupasta, muovikassi ei saa hetkeksikään jäädä lattialle...
help.....kurrrrrkuuuurrrrkurrrrrrkurrkuuurrrrkurkurkuuurrrrrrrrrrrkurrrr kääk!!!!
Äly & Väläys:
Lyyli-Lylleröpyllerö, Projektipäällikkö, BEN ns 24 hopeatäplikäs
Tyttö-A, Assistentti, BEN n 24 ruskeatäplikäs
Re: Vertaistukiryhmä kiimassa olevien bengalien omistajille
Ei sitä kestäkään . Diapamit kehiin. Siis itselle
Mulla on onneksi nyt ihana "rauha", kun Saga synnyttää ja Siri on leikattu
Mulla on onneksi nyt ihana "rauha", kun Saga synnyttää ja Siri on leikattu
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
R.I.P. <3 Herra Makkonen
Hanki ensin tavalliset korvatulpat ja sen päälle metsurin kuulosuojaimet
Ja sitten bengali talon kaukaisimpaan huoneeseen ja itse parvekkeelle. ja ovi kiinni.
Kuvittele tilanne, jossa kissa karjuu viikon väelin viikon kerrallaan. huiskamestari voisi kertoa kokemuksesta millaista se on.
No joo, jos et meinaa astuttaa heti niin pillereille. Jos meinaat astuttaa niin sitten sen vain kaikesta huolimatta kestää - siihen turtuu eikä sitä "kuule".
Ja sitten bengali talon kaukaisimpaan huoneeseen ja itse parvekkeelle. ja ovi kiinni.
Kuvittele tilanne, jossa kissa karjuu viikon väelin viikon kerrallaan. huiskamestari voisi kertoa kokemuksesta millaista se on.
No joo, jos et meinaa astuttaa heti niin pillereille. Jos meinaat astuttaa niin sitten sen vain kaikesta huolimatta kestää - siihen turtuu eikä sitä "kuule".
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Kyllä siihen ajan kanssa turtuu,korvatulppia vaan syvemmälle
Teillä ei sentään ilmeisesti juosta kovin usein? Meillä Jade ennen viime astutusta juoksi pahimmillaan viikon välein ja juoksuja kesti ainakin sen 7 pv. Järki meinasi lähteä
Merkkailu on pahinta,huutamisen kestää helpommin.
Mummia komppaan,laita ihmeessä pillereille jos ei ole tarkoitus astuttaa piakkoin. Meillä Clara oli pakko laittaa pillereille.Neiti aloitti juoksut 5 kk iässä, juoksi jatkuvasti ja pissasi joka paikan.
Teillä ei sentään ilmeisesti juosta kovin usein? Meillä Jade ennen viime astutusta juoksi pahimmillaan viikon välein ja juoksuja kesti ainakin sen 7 pv. Järki meinasi lähteä
Merkkailu on pahinta,huutamisen kestää helpommin.
Mummia komppaan,laita ihmeessä pillereille jos ei ole tarkoitus astuttaa piakkoin. Meillä Clara oli pakko laittaa pillereille.Neiti aloitti juoksut 5 kk iässä, juoksi jatkuvasti ja pissasi joka paikan.
-
- Mäy!!!
Meitin Iines aloitti myös kiimansa eilen. Yksi kiima oli jo tässä pentujen aikana. Ja neiti siis huutaa, aivan kuin koira räyskyttäisi, oikein kiukkusen kuuloisesti. Aamulla erehdyin päästämään kissat tarhaan ennen kuin lähdin töihin, niin jo piti nopeasti neitiä houkutella takaisin sisään. Ei vaan yksinkertaisesti viittynyt antaa huutaa aamulla 7.30 pihalla, niin että naapuritkin herää. Ja kauas kyllä tuo huuto kuuluu, näin olen kuullut.
Itsellä vei jonkin aikaa tottua yöllisiin huutoihin, ajan kanssa siihen vain tottui. Harvemmin enään herään edes yöllä kun neiti jollottaa. Merkkailee myös kiimoissansa, joka on kyllä pientä verraten Vinskin huti/merkkauspissoihin...
Itsellä vei jonkin aikaa tottua yöllisiin huutoihin, ajan kanssa siihen vain tottui. Harvemmin enään herään edes yöllä kun neiti jollottaa. Merkkailee myös kiimoissansa, joka on kyllä pientä verraten Vinskin huti/merkkauspissoihin...
Vinski, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
Nyt on pillereitä Ü
Tosiaan tämä on vasta toinen kerta kun meillä on kiima. viimeksi kesti aika tarkkaan viikon. Nyt on pissailtu enemmän mitä viimeksi, tänään olen saanut siivota neljät pisut. Onneksi tuo toinen kissa kertoo raapimalla mistä pisut löytää...
ei oikein tee mieli olla kotosalla kuuntelemassa lyylin ääntelyitä
Tosiaan tämä on vasta toinen kerta kun meillä on kiima. viimeksi kesti aika tarkkaan viikon. Nyt on pissailtu enemmän mitä viimeksi, tänään olen saanut siivota neljät pisut. Onneksi tuo toinen kissa kertoo raapimalla mistä pisut löytää...
ei oikein tee mieli olla kotosalla kuuntelemassa lyylin ääntelyitä
Äly & Väläys:
Meilläkin on viikon verran juostu, se siitä kesätauosta
En käsitä, miten loppu perhe nukkuu sikeästi. Minä hilaan itseni sohvalle viimeistään klo 3 ja katselen muutaman tunnin telkkaria, kunnes aamulla silmät ristissä juon kahvia...
En käsitä, miten loppu perhe nukkuu sikeästi. Minä hilaan itseni sohvalle viimeistään klo 3 ja katselen muutaman tunnin telkkaria, kunnes aamulla silmät ristissä juon kahvia...
Nyt Se alkaa Hellittämään!!!
aamulla siivoilin vielä pissoja, mutta silloin jo huomasi että antaa pian periksi kun ruoka ja leikkiminen alkoi kiinnostaa en kyllä kovin kauaa enää halua kuunnella Lyylin kurnutusta ja tottahan tuon toisen pitää huutaa sitä miksi ovia on suljettu...
tosiaan toivon, että ensi yö olis helpompi
aamulla siivoilin vielä pissoja, mutta silloin jo huomasi että antaa pian periksi kun ruoka ja leikkiminen alkoi kiinnostaa en kyllä kovin kauaa enää halua kuunnella Lyylin kurnutusta ja tottahan tuon toisen pitää huutaa sitä miksi ovia on suljettu...
tosiaan toivon, että ensi yö olis helpompi
Äly & Väläys:
Sitten jos oikein lottovoitto osuu kohdalle, niin juoksee pillereistä läpi . Nimim. näin meillä x2
Orja von Kissukkala
R.I.P. <3 Herra Makkonen
R.I.P. <3 Herra Makkonen
-
- Mäy!!!
Sama, 3 viikoa kesti huutamista pillereistä huolimatta (edes annoksen suurentaminen ei auttanut) ennenkuin loppui. Yksiössä ei huutavan bengalin kanssa pärjää "tottumalla" ääneen, vaan minä kärsin unettomia öitä tai turvauduin unilääkkeisiin, miesystävä nukkui parvekkeella makuupussissa...Orja wrote:Sitten jos oikein lottovoitto osuu kohdalle, niin juoksee pillereistä läpi . Nimim. näin meillä x2