Onnea!!!
Tuo on minunkin salainen haave. Usein katselen melanististen kuvia ja kaikkein hienoimpia on minun mielestäni ne aikuiskuvat, joissa hieman kuultaa kuviot mustan alta. Näytän kuvia aina Mikollekkin, jos into häneenkin tarttuisi ja huomaisimme, että sellainen puuttuu meiltä
Vaan odotellessa olen toivonut ylläriä. Charcoal bengalia kovasti muistuttavia on meilläkin syntynyt pari ja olen mietinyt, että jos tuo antaisi hieman toivoa melanistisen pennut syntymään joskus.
Millaisesta suvusta tämä pentu syntyi? Oliko viitteitä tulevasta / charcoal pentuja linjassa?
Itseäni ei haittaa lainkaan se, ettei musta ole hyväksytty väri, koska sellaista toivoisin ihan omaksi iloksemme, että saisimme sellaista ihailla kotonamme ja omistaa jotakin niin upeaa. Bengali on nuori rotu, sekin päivä koittaa vielä TICAssa, että musta on oma hyväksytty värinsä (kuten hopea on nyt).
Genetiikka ja rotujen kehittyminen on kiehtovaa, haaveilen myös cashmeren syntymisestä, vaan taitaa olla mahdollisuudet siihenkin pienet.
Omaa mustaa odotellessa on mukava myötäelää näiden toisten kasvattajien mustien syntymisen onnea ja toivottavasti Suomessa syntyy tulevaisuudessakin näitä mustia ihanuuksia.