Kahjot bengalit (kuvia!)
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Kahjot bengalit (kuvia!)
Ostin jokin aikaa sitten pehmustetun keinutuolin ja tuo vanhempi kahjo on oppinut keinumaan sillä "täysiä"!
Uskomatonta kuinka se viuhtoo sillä menemään, välillä taas makoilee ja vain vähän keinuttelee....
Itselleni sen ostin ja harvoin pääsen istumaan kun tuoli on varattu.....
Uskomatonta kuinka se viuhtoo sillä menemään, välillä taas makoilee ja vain vähän keinuttelee....
Itselleni sen ostin ja harvoin pääsen istumaan kun tuoli on varattu.....
Äly & Väläys:
Lyyli-Lylleröpyllerö, Projektipäällikkö, BEN ns 24 hopeatäplikäs
Tyttö-A, Assistentti, BEN n 24 ruskeatäplikäs
Lyyli-Lylleröpyllerö, Projektipäällikkö, BEN ns 24 hopeatäplikäs
Tyttö-A, Assistentti, BEN n 24 ruskeatäplikäs
Santtu -vajakki presents:
"En ole minä mikään määkivä lammas,on suussani yksi iso hammas. Ja sillä mä irvistelen ja kaikkia säikyttelen.":
Ja kuvat sain aikaan siten että koitin kuvata kunnon irvistyshaukotusta, ja kamerani nappasi hetken ennen ja jälkeen haukotuksen, itte haukotus jäi kuvaamatta.
"En ole minä mikään määkivä lammas,on suussani yksi iso hammas. Ja sillä mä irvistelen ja kaikkia säikyttelen.":
Ja kuvat sain aikaan siten että koitin kuvata kunnon irvistyshaukotusta, ja kamerani nappasi hetken ennen ja jälkeen haukotuksen, itte haukotus jäi kuvaamatta.
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
O_O
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Ajattelussani ei ole katkoksia vaan harkittuja taukoja.
Tässäpä muutamia kahjoja kuvia meidän neidistä <3
Kissanminttua omnomnom!
Ooon niiin söpö ilme
Iltavillit.. yleensä vedetään vielä ympyrää tuossa kiipeilypuun raapimisosassa...
Tuossa pallossa on chinchilla.. Kätevä elävä lelu jokaiseen bengaliperheeseen heh heh
Kissanminttua omnomnom!
Ooon niiin söpö ilme
Iltavillit.. yleensä vedetään vielä ympyrää tuossa kiipeilypuun raapimisosassa...
Tuossa pallossa on chinchilla.. Kätevä elävä lelu jokaiseen bengaliperheeseen heh heh
Ihania kuvia Täytyykin kaivella omista varastoista lisäys tähän palstaan. Tuo elävä lelu kuullosti mielenkiintoiselta
Toi Chinchilla pallo on mainio. Saisikohan sellaisen myös bengalille
Vielläkö Kitinä juoksee palloa ja Tikua karkuun?
Vielläkö Kitinä juoksee palloa ja Tikua karkuun?
Maarit, eikö Kitinä enää asu teillä?
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
^Ei asu. Kitinä muutti uuteen ihanaan kotiin, kun ei enää tulut juttuun meidän muiden kissojen kanssa.