Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

NalaPala
Mäy!!!
Posts: 163
Joined: 29.07.2008 09:42
Location: Espoo

Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by NalaPala »

Meidän Nala on nyt viikon ajan ollut täysin rakastunut hammastahnaan. Sen on pakko päästä mukaan kylpyhuoneeseen joka kerta kun jompikumpi palvelijoista menee hammaspesulle.
Aluksi pilkkumekko tyytyi vain kehräämään ja tuijottamaan hammasharjaa herkeämättä, mutta parin päivän jälkeen addiktio paheni ja tilanne on nyt tämä:

Image

Image

Onko muilla yhtä outoihin tapoihin addiktioitunutta bengalia?

:angst: ::( :evil:
Nala bengali
ja Simba maatiainen
Murnau
Bengalivaavi
Posts: 25
Joined: 01.10.2008 18:50

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by Murnau »

No jo on! Ihana :*
Velipoika Priimus sen sijaan nyrpistää nenänsä ja kavahtaa jo metrin päästä, jos vain haistaakin hammastahnan.
Priimus, BEN n 22 & Haru, BEN n 24
NalaPala
Mäy!!!
Posts: 163
Joined: 29.07.2008 09:42
Location: Espoo

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by NalaPala »

^ Eli kyseessä ei sitten ainakaan ole sukuvika :D

Meidän Simbakin vain irvistelee hammastahnan hajulle, mutta Nala on nyt aivan sitä mieltä, että se on maailman kiinnostavin asia. Ja tietysti mitä enemmän kieltää, niin sitä varmemmin pieni pilkkumekko roikkuu hammasharjassa kiinni ja huutaa "TÄNNE sitä HERKKUA!"
Nala bengali
ja Simba maatiainen
NordicGlow
Mäy!!!
Posts: 117
Joined: 02.09.2008 18:44
Location: Mariehamn
Contact:

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by NordicGlow »

Image

:lol5: :lol5: :lol5:

Mitä hammastahnaa teillä oikein on? :D
NalaPala
Mäy!!!
Posts: 163
Joined: 29.07.2008 09:42
Location: Espoo

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by NalaPala »

Ihan jotain perus Golgaten hammastahnaa meillä mun mielestä on ;) Pitääkin illalla tarkistaa, jos on vahingossa ostanut jotain kalatahnaa kaupasta!
Nala bengali
ja Simba maatiainen
Eeva-Maria
Bengalivaavi
Posts: 7
Joined: 28.08.2009 09:47

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by Eeva-Maria »

Hampaat meillä saa vielä pestä rauhassa, mutta meikkaamisesta on tullut aika haastavaa, kun Alisa yrittää varastaa meikit ja varsinkin siveltimet. Pumpulipuikkoihin se on ihan hulluna.

Jos kuppiin laittaa lihasuikaleita, niitä ei voi syödä normaalisti. Suikaletta on ensin tanssitettava pitkin keittiön lattiaa. Lopuksi lihanpala takaisin tarjottimelle ja sitten syödään. Ja vuoro seuraavalle lihanpalalle päästä kavaljeeriksi!
moijeliini
Riiviörääpäle
Posts: 72
Joined: 14.08.2009 12:23

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by moijeliini »

Kynsiviila, sellainen pahvinen. Kynsien viilaaminen on mahdotonta jos kissaa ei sulje toiseen huoneeseen! Se puskee syliin ja työntää tassua/nenää/molempia ihan täpinöissään sormen ja viilan väliin ja täppälee innoissaan viilaa. Välillä kynnetkin esillä, se on vähän kuin viilaisi kissan kynsiä :cheesy: Ja sitä riemun määrää kun viila lopulta vapautetaan "oikeaan" tarkoitukseensa eli kissan leluksi :D
Luna
Bengalivaavi
Posts: 23
Joined: 15.07.2009 12:22

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by Luna »

Kynsiviilat on myös Philan kiinnostuksen kohteena..tosin meillä vielä hauskempaa on kun jalkakylpy hetki olisi niin kyllä jalkaviilat kyytiä saa ja vesi ei vadissa pysy :hehehe:
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by Orja »

Mullapa ei ole kuvaa, mutta kuten toisaalla olen kertonut, meidän Sissi Piparkakku tykkää värisyttää häntää AUTOJEN vieressä. Ja a) meidän vanhapiikakastraattineidolta ei mitään merkkausnestettä sieltä tule, mutta toiminto muuten on tosiaan sama kuin suihkauttelevalla merkkailijalla; b) mitään muuta ei värisytellä, paitsi autoja!
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Murnau
Bengalivaavi
Posts: 25
Joined: 01.10.2008 18:50

Re: Kissojen oudot mieltymykset (kuvia ja tarinoita)

Post by Murnau »

^Tuosta muistuikin mieleen, että autojen pakoputket ne vasta ehdottomia ovatkin! Jos vaan lähelle pääsee, niin siitä ei heti pois lähdetäkään. Pitää oikein valjaista kiskoa nenä irti putkesta, kun on niin huumaavat tuoksut että!
Priimus, BEN n 22 & Haru, BEN n 24
Post Reply