Eilen tulin kotiin töistä ja ovelle tuli kaksi unista kissaa. Silti päivän aikana kummallisesti maahan oli ilmestynyt revitty mainoslehti, miljoona palasta revittyä pahvilaatikkoa ja jopa kummallisesti kaapista haettu revitty pesusieni. Illan aikana havahduin puuhistani monta kertaa siihen, että eteisestä kuului Nala-narskuttajan repimisäänet
Tekemistä kissoilla on ja eilenkin leikin Nalan kanssa koko ajan foliopallolla, jota se nouti ja minä taas heitin. Lisäksi kissat painivat keskenään. Kuitenkin heti kun Simban ja mun silmä vältti, niin tyttö juoksi eteiseen ja aloitti repimisen. Laitoin sille kylppäriin vesileikinkin käyntiin, mutta sinnekin piti sitten raijata lehti mukana
Onko muilla vastaavaa ja onko tähän jotain "parannuskeinoa" ? Vessapaperi on jo aikoja sitten jemmattu kaappiin ja mainokset pyritään pitämään piilossa, mutta aina tuntuu jotain jäävän esille. Ja kukista me luovuttiin heti tytön tultua, kun joko mullat tai itse kukka (
Ja Nala on sitä mieltä, että tämä on palvelijan kateellista panettelua ja tämäkin kuva on photoshopattu