Foorumilaiset esittäytyvät

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

katja
Bengalivaavi

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by katja »

Tässä vielä osoite meidän (ja Timon -bengalin) blogiin (kissojakin sieltä siis löytyy, vaikka pääpaino koiratreeneillä):

http://taka.vuodatus.net/

Kiva lukea Timonin sisarusten juttuja ja yllättävän paljon löytyy myös yhdennäköisyyttä (heh, mä olen kyllä aika toivoton enkä erottanut niitä silloin pienen toisistaan laisinkaan...)
Miia
Bengalivaavi

Post by Miia »

Heeii, onpa kiva löytää täältä Toscan sisko! Tanza on kyllä upea pikkutyttö!

Pistämpäs pari kuvaa touhukkaasta Toscasta :)

Image
Möllötys puussa

Image
Nöpönaama kurkkii

Image
Snapin kanssa chillausta (huomatkaa kieli! :tongue:)
July
Mäy!!!

Post by July »

:* Ihastuttavia uusia kissalapsosia foorumilla, tervetuloa meidänkin puolesta kaikille - siis sekä bengaleille että palveluskunnille! Elämä bengalien kanssa on ihan huippukivaa, that's a promise!
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
windsor
Hepuliherkkä

Post by windsor »

No, ylpeänä kasvattajana (Windsor/Finwinds) täytyy sanoa, että mahdottoman suloinen ja maskuliininen bengalipoitsu, voikos sen kauniinpaa (tai komeampaa) lumipoikaa voi löytyä (erityisesti noi naamaviirut). Joo, ja ihana luonne tietty, hellyydellä kasvatettu tietenkin:)
Ja mitäs minä "tiikeriäiti" tohon sanois, muuta kuin ihanaa, löytää kasvateille upea koti:)
windsor
Hepuliherkkä

Post by windsor »

niin, siis mun kommentit liittyi Leoon ja Leksaan., vaik upeahan toi toinenkin vauveli on:)
Ramses
Bengalivaavi

Post by Ramses »

Täällähän on siis Keijun sisaruksia pulisemassa, Tanza, Tosca, Timon? Menikö oikein? Onkohan vielä muita samasta pentueesta? Keiju lähettää terveisiä kaikille :moi:
Mistymoon
Viiksityynyjen valtias

Post by Mistymoon »

Lähes koko viidakkovekara lauma on täällä koossa ja toivotaan, että puuttuvatkin löytävät tiensä pulisemaan :)
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
katja
Bengalivaavi

Post by katja »

Ramses wrote:Täällähän on siis Keijun sisaruksia pulisemassa, Tanza, Tosca, Timon? Menikö oikein? Onkohan vielä muita samasta pentueesta? Keiju lähettää terveisiä kaikille :moi:
Timon myös tervehtii sisaruksiaan (vetelee parhaillaan sikeitä, liekö unissa painimassa juurikin sisaruksiensa kanssa... ;) )
Tanza
Bengalivaavi

Post by Tanza »

Tanza ja lauma lähettää myös terveisiä sisaruksille, kasvattajalle, sukulaiskissoille ja kaikille bengaliotuksille!

Tanzan ihmiset jaksavat vaan ihmetellä noiden rescue-kissojen jälkeen, kuinka helppoa on elämä kasvattajan luona hyvin sosiaalistetun pennun kanssa. Tanza on meidän mielestä kuin lupaava käyttökoiranpentu ja sillä on niitä samoja ominaisuuksia, joita hyvässä belgikoirassa pitää olla (rohkeutta, sosiaalisuutta, viettejä, taistelutahtoa ja itsevarmuutta). Sopii siis paremmin kuin hyvin laumaamme! :D
cattis
Mäy!!!

Post by cattis »

Tervetuloa täältä meiltäkin :)
Post Reply