Foorumilaiset esittäytyvät

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

tuitui
Riiviörääpäle
Posts: 91
Joined: 26.08.2010 09:14

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by tuitui »

Moikka!
Vieläkö mahtuun joukkoon somaan yksi bengaliton ihminen? :moi:
Olen maanantaina menossa katsomaan ja tutustumaan rotuun Alfajiriin, mutta kyllähän olen sen jo päättänyt, että moinen jumalatar meille tulee.
Hieman on vielä keittiöremontti kesken, joten hetkinen joudutaan tosin pientä odottamaan, joka tuottaa hieman surua puseroon tälle kissaihmiselle.
Mitään muita eläimiä ei meillä ole ja itse olen niin läheisriippuvainen, että kaippa te ymmärrätte minkälainen tilanne tässä nyt on, tietäessään, ettei bengalia tänne vielä saa! :'(

Kaikki tarvikkeet tietysti katsottu valmiiksi, mies käy vielä allergiatestin varmuudenvuoksi. Kotona heillä on kyllä eläimiä aina ollut, eikä ongelmia, muttaa pakkohan se on varautua kaikkeen, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Tässä olemme leikkiä laskeneet, jos niin ikävästi sattuu, että allergia olisikin, niin kummankohan valitsisin, miehen vai kissan..? ;)
--------------
Ne ovat pieniä ihmeitä ne.
Vain kissojen ystävät tietävät,
millaista on omata turkispäällysteinen,
musikaalinen ja jäähtymätön
kuumavesipullo.

Susanne Millen
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by ajapi »

Pitkän odotuksen jälkeen sitä karvaperheenjäsentä vaan arvostaa kahta enemmän! Tervetuloa joukkoon :)

P.S. Kannattaa harkita kahden kissan ottamista vaikka samasta pentueesta. Pian ensimmäisen bengalin saapumisen jälkeen toteatte nimittäin kuitenkin, että sille pitää saada kaveri ;)
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by kapatrik »

Voi siellä on aivan ihania vauvasia! Nopsaan se aika kuluu ja hyvää kannattaa odottaa :)
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Mistymoon
Viiksityynyjen valtias
Posts: 730
Joined: 03.08.2008 18:59
Contact:

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Mistymoon »

Tervetuloa palstalle ja onnea omasta bengalista jahka remontin saatte valmiiksi :)
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Mummi »

tuitui wrote:
Vieläkö mahtuun joukkoon somaan yksi bengaliton ihminen? :moi:
Voi toki; tänne mahtuvat joukkoon kaikki bengalista kiinnostuneet. Täällä saa "valittaa" sitä kuinka hitaasti aamukammasta piikit vähenevät, kun sitä omaa bengaliaan odottaa. Pulinalaisilta saat myötätuntoa. Täällä voi kertoa, kun se suuri päivä koittaa, kun oma kissa tulee ja mitä sitten päivien ja vuosien varrella kissalle kuuluu. Pulinalaiset iloitsevat kanssasi. Ja täällä on valtavan iso tietopankki käytettävissäsi, jos tarvitsee kysyä jotain bengaliin liittyvää
Niin että tervetuloa :)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by ameise »

ajapi wrote:P.S. Kannattaa harkita kahden kissan ottamista vaikka samasta pentueesta. Pian ensimmäisen bengalin saapumisen jälkeen toteatte nimittäin kuitenkin, että sille pitää saada kaveri ;)

Yhdyn tähän kommenttiin ihan täysin :D
Täällä pari pöytälamppua palasina jo parin viikon jälkeen mielenosoituksena kun ei olla leikitty tarpeeksi... Kaveri olis kai kiva ;)
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
tuitui
Riiviörääpäle
Posts: 91
Joined: 26.08.2010 09:14

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by tuitui »

Kiitos!
Oon mä seurannu näitä kirjotteluita jo pitempään ja huomannu, kuinka tiivis ja lämmin yhteisö tää onkaan! :* Tosi mahtavaa!
Kyllähän mä mieluusti ottaisin kissoja tänne useemmankin ja varmasti otankin. Nuo miehethän saa helposti pikkusormen ympäri..
Sitäpaitsi löydän kyllä puolustuksen asiaan kuin asiaan.. "Jos sä oot ostanu ton, niin mä ostan jotain muuta.." ;)
Kovin vaan oon kokematon näissä kissa-asioissa, kaverillani on kyllä ragdoll ja mummollani oli siamilainen, mut kovin tässä tarvii vielä tietoa jos jonkinmoisesta.
Tämän foorumin avusta kyllä saanut selville paljolti, sekä myöskin tuolta Suomen bengalikissat ry'n sivuilta ja tietysti ihan googlesta.

Tuli vain niin kovin hyvä olo, kuin olisin hyväksytty "perheen" jäseneksi! Kiitos! :)
Vain kissojen ystävät tietävät,
millaista on omata turkispäällysteinen,
musikaalinen ja jäähtymätön
kuumavesipullo.

Susanne Millen
Ässä
Bengalivaavi
Posts: 23
Joined: 14.09.2010 13:12
Location: Pirkkala

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Ässä »

tuitui wrote:Moikka!
Vieläkö mahtuun joukkoon somaan yksi bengaliton ihminen? :moi:
Olen maanantaina menossa katsomaan ja tutustumaan rotuun Alfajiriin, mutta kyllähän olen sen jo päättänyt, että moinen jumalatar meille tulee.
Hieman on vielä keittiöremontti kesken, joten hetkinen joudutaan tosin pientä odottamaan, joka tuottaa hieman surua puseroon tälle kissaihmiselle.
Mitään muita eläimiä ei meillä ole ja itse olen niin läheisriippuvainen, että kaippa te ymmärrätte minkälainen tilanne tässä nyt on, tietäessään, ettei bengalia tänne vielä saa! :'(

Kaikki tarvikkeet tietysti katsottu valmiiksi, mies käy vielä allergiatestin varmuudenvuoksi. Kotona heillä on kyllä eläimiä aina ollut, eikä ongelmia, muttaa pakkohan se on varautua kaikkeen, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Tässä olemme leikkiä laskeneet, jos niin ikävästi sattuu, että allergia olisikin, niin kummankohan valitsisin, miehen vai kissan..? ;)
--------------
Ne ovat pieniä ihmeitä ne.
Hei Tuitui ja muut vanhat foorumilaiset! Päätin tämän luettuani liittyä jo tänne foorumiin, koska olen myös ottamassa Alfajiristä vauvan, ja vähän jo isomman vauvan keveriksi meille. Sain myös suostuteltua mieheni eka yhteen bengaliin ja sitten toiseen, koska tietenkin kaveri täytyy olla :) .Kävimme eka myös tutustumassa kisuihin ja paikkaan ja nyt sielä viileettää jo pienokaiset odottamassa uuteen kotiin pääsyä.

Odotus ja aamukamman piikkien laskeminen rupeaa käymään jo sietämättömäksi, koska kaikki kiipeilypuut, sekä muut virikkeet ja laatikot yms. on tietenkin jo hyvissä ajoin hommattu. Odotusta pitäisikin jaksaa vielä n.1,5 kuukautta ja se tuntuu niin pitkältä ajalta . Mutta onpa ollut hyvää aikaa ottaa selvää mm.raaka-ruokinnasta ym.tärkeästä asiasta, joista olen myös täältä lukenut. On hyvä kun tälläinen foorumi niin pystyy lukemaan toisten kokemuksia ja mielipiteitä ruokinnasta ym.ja selvittää jos on jotain pulmaa!
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by kapatrik »

Tervetuloa Ässällekkin, minä onnekas pääsen katsomaan noita pentuja toivottavasti loppuviikosta kun vien meidän Bertan tapaamaan pentuje isoisää :D
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Mistymoon
Viiksityynyjen valtias
Posts: 730
Joined: 03.08.2008 18:59
Contact:

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Mistymoon »

Tervetuloa palstalle uusille bengalipulisijoille :)
Pennut ovat kyllä kuva albumissa aivan ihania!
Samalla tavalla alkoi meidän bengali harrastus muuten, Alfajiri Vumilio kertakaikkiaan valloitti meidät rodun lumoihin :*
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
Post Reply