Bengalithan ovat tunnetusti oppivaista sorttia. Sitten viime päivityksen Stidi on oppinut:
* Jos joku vetää takin päälle tai kengät jalkaan, niin on pikimmiten kiivettävä a.o. henkilön jalkaa ja selkää myöten olkapäälle. Bileet! Mä pääsen ulos! Sillähän sitten ei ole merkitystä, onko henkilö alasti vai vaatteet päällä. Se ei Stidiä jaksa kiinnostaa, jos vain on pienikin mahdollisuus päästä pihalle.
* Orja liikahtaa, jos huudan tarpeeksi lujaa ja vaativasti. Jos hyvin käy, saan broiskua. Njams! Tai sit se leikittää mua tai jotain muuta mukavaa tapahtuu.
* Kun saunan kiukaan termostaatti napsahtaa päälle se tarkoittaa, että pääsen löylyyn ja vesileikkeihin. Siispä on mentävä ylälauteelle varmistamaan huutamalla, ettei Kukaan Orja unohda tulla löylyttelemään.
* Jääkaappi on bengalin aarreaitta. Sieltä löytyy herkkuja, jotka ilmiintyvät riittävän kovaa ja vaativasti huutamalla. Ja jos huuto ei auta, niin avataan se jääkaapin ovi sit ihan itse. Osaan minä ittekin ottaa!
* Makuuhuoneen suljettu ovi on mamman keksimä kiva älynystyräleikki. Miten pääsen makuuhuoneeseen? Hmmm... Hyps ja loiks. Ei homma eikä mikään. JiiHaa! Ja varpaatkin on jätetty mulle leluiksi.
Ei tylsää hetkeä bengalin kanssa.