Foorumilaiset esittäytyvät
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Foorumilaiset esittäytyvät
oih Tervetuloa
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Tervetuloa!
Isis ja Halla ovat oikein kauniita Mitäs kaukaa he tulevat? jos saa udella?
Lisää kuvia saa laittaa eteenkin Hallasta.
Onpas Isis kasvanut jo nuoreksi neidiksi! (Isis on siis meiltä). Hallakin on kovin sievä!
Isis ja Halla asustelevat Nokialla palvelijoidensa kera. Lisää kuvia tulee tässäwildtouch wrote:Tervetuloa!
Halla-lammas
Halla tutustuu 17 vuotta itseään vanhempaan Kalle-maatiaiskissaan
-
- Viiksityynyjen valtias
Ooh, upeat Isis ja Halla! Tervetuloa foorumille, Hallatar!
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Kaunis kuviointi Keneltä kasvattajalta Halla on?
Moikkamoi!
Oon Emma ja meille on saapumassa Kultalaaksosta pieni ruskeatäpläpallerotyttö lauantaina kohta yksivuotiaan kotikissan, Väiskin, painikaveriksi. Miten kovaksi tää odotus voi oikein muuttua, kun tuntuu, että Sen Päivän lähestyessä odotus on koko ajan tuskaisempaa? Jos olisi tuntunut tältä vaikka seitsemän edessä olevan odotusviikon kohdalla, niin oisin hyppinyt seinät nurin jo.
Asumme Helsingin Vuosaaressa. Täällähän taisi olla muitakin vuosaarelaisia? Kädet ylös!
Vähän mietityttää lähteäkö näyttelyihin. Kiinnostaisi, mutta yritän punnita omia intressejä ja kissan etuja enkä osaa yhtään sanoa miten vaaka kallistuu
Oon Emma ja meille on saapumassa Kultalaaksosta pieni ruskeatäpläpallerotyttö lauantaina kohta yksivuotiaan kotikissan, Väiskin, painikaveriksi. Miten kovaksi tää odotus voi oikein muuttua, kun tuntuu, että Sen Päivän lähestyessä odotus on koko ajan tuskaisempaa? Jos olisi tuntunut tältä vaikka seitsemän edessä olevan odotusviikon kohdalla, niin oisin hyppinyt seinät nurin jo.
Asumme Helsingin Vuosaaressa. Täällähän taisi olla muitakin vuosaarelaisia? Kädet ylös!
Vähän mietityttää lähteäkö näyttelyihin. Kiinnostaisi, mutta yritän punnita omia intressejä ja kissan etuja enkä osaa yhtään sanoa miten vaaka kallistuu
-
- Viiksityynyjen valtias
Oih, onnea tulevasta pallerosta! Ne vikat odottelupäivät on yhtä suurta tuskaa...
Mekin asutaan Vuosaaressa, vanhalla puolella. Ja mulla noita palleroita on tosiaan se kolme. Yksi on toivottavasti kohta pieniin päin...
Mekin asutaan Vuosaaressa, vanhalla puolella. Ja mulla noita palleroita on tosiaan se kolme. Yksi on toivottavasti kohta pieniin päin...
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Kokeilemalla se selviää Itse en ollut bengalia ottaessani yhtään kiinnostunut näyttelyistä, saati vakuuttunut siitä, etteivät ne olleet silkkaa kissakiusausta. Kummasti se touhu vaan vei mukanaan, kun kerran näyttelyyn eksyin. Parin kerran jälkeen kissakin tottui. Ei se varmasti osaa näyttelytouhua arvostaa, mutta en koe, että se mitenkään kärsisikään. Itse asiassa Haltian luonteella näyttelyt ovat olleet meille hyviä "bonding" -tilaisuuksia; kotona kun Haltia arvostaa enemmän kissoja kuin ihmispalvelijaansa, mutta näyttelyissä se on niin mammanpoikaa, että Ja se mammanpoikuus on seuranut hiljalleen kotiinkin, ainakin jossain määrin.Emma wrote:Moikkamoi!Vähän mietityttää lähteäkö näyttelyihin. Kiinnostaisi, mutta yritän punnita omia intressejä ja kissan etuja enkä osaa yhtään sanoa miten vaaka kallistuu
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Welcome aboard, Hallatar & Emma! Halla ja Isis on hirmuisen söpöjä Kuukauden vanhempi kaksikko, kuin meidän höppänä, eli voisin kuvitella vauhdin olevan melkoisen! Ja onneksi et Emma ole vielä seiniä ehtinyt hyppiä nurin, reipas bengali tekee sen puolestasi No ei nyt sentään, mutta toimettomuuteen et tule tuupertumaan! Just tultiin 2 tunnin metsäretkeltä, koska sisällä olo oli sadetta odottavassa ja melko painostavassa ilmanalassa turhauttavaa Ramsekselle. Bongailimme oravia ja tipusia sekä vaanimme metsikössä leikkiviä pikkupoikia. Poikareppanoiden pasmat meni ihan sekaisin, sillä ne yrittivät leikkiä piilosta. Piilopaikan säilyminen jäi meidän bongarin takia ihan vaan haaveeksi..
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller