Riiviötäpläturkit..

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

ajapi
Glitterikingi

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ajapi »

Kuka keksi, että bengalit ovat muka fiksuja? Haltia ei ainakaan ole penaalin terävin kynä! Sillä on uusi, "hauska" tapa: se työntää kylppärin oven kiinni ulkopuolelta, ja alkaa hakata ovea ja huutaa siihen malliin, että sisään pitäisi päästä :oho:

Tuon kanssa tulee sekopäiseksi [seko.gif] :bow:

:lol:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

^ Seppo tekee samaa makkarin oven kanssa eli menee itse makkariin, sulkee oven ja alkaa sitten kiljua oven takana, että pois tartteis päästä. :insane:
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi

Post by ajapi »

Meillä on täällä kohta tarjolla nättejä täplikkäitä rukkasia. Ostin eilen näyttelystä 2 säkkiä kissanhiekkaa. Tulin väsyneenä kotiin, enkä jaksanut lähteä roudaamaan säkkejä kellariin turvaan. Kaappeihin tai muihin bengaliturvallisiin paikkoihin ei mahtunut, joten ajattelin, että ehkä säkit selviävät yhden yön eteisen lattialla. Eivät selvinneet, vaan Täplikäs Turma iski jälleen
[potuttaa.gif]

*Pitää mennä siivoamaan ja pelastamaan niin paljon hiekkaa kuin mahdollista*. Onneksi uhriksi joutui sentään vain toinen säkki.
July
Mäy!!!

Post by July »

No onhan ihan tosi avuliaita bengalikoltiaisia, ajattelivat varmaan auttaa hiekan vaihdossa? Ramses avustaa samaan tyyliin pöydälle unohtuneiden mainospostien kanssa. Tuhannen siivuiksi repiminen säästää palvelushenkilökunnan sellaisilta mainoksilta, jotka ovat joko huonoja tai muuten vain turhia. Pienenä varjopuolena tässä meitä mainoksilta säästävällä toiminnalla on paperisilppu, jonka siivoaminen ei ilmeisesti kuulu mainospostisensorin töihin. Myös sanomalehden turhat uutiset voi riipiä pois silmistä ennakkoon, ettei vaan palvelushenkilökunta rasita aivojaan hyödyttömällä informaatiotulvalla :thanks:
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
ajapi
Glitterikingi

Post by ajapi »

Teillähän on omatoiminen silppuri, joka oikein valitsee silputtavan materiaalin :D

Ihan tosissani ihmettelen, mistä tuo saa kaiken energiansa :o Yöllisten hiekkaleikkien jälkeen se on juossut tänäänkin urakalla juoksupyörässä, tehnyt voltteja huiskan perässä, paininut muiden kissojen kanssa ja muuten vaan sinkoillut kuin päätön kana :o Parvekkeellakin se on hengaillut ja vaaninut lehtiä ym. Nyt se on vetäytynyt viattomasti unille, mutta anna kun tästä koneelta nousen, niin on taatusti taas bengalivarjo perässä :D

*Hengästys* Ihan uskomaton pakkaus! Mutta on se silti aika ihana, eli ei siitä ehkä sittenkään vielä rukkasia tule :*
July
Mäy!!!

Post by July »

Bengalien paperifiksaation piiriin kuuluvat mös (kuten kaikki ovat varmaan huomanneet omakohtaisesti) nenäliinat, talouspapru ja vessapaperi. Tuossa taannoin oli pikkuista flunssaa ja jouduin siis yöpöydän sijaan jemmaamaan nenäliinat tyynyn alle. Öisten seikkailuidensa aikana Ramses oli havainnut tämän paperipiilon ja aamun koittaessa sängynedustalla oli valkoista minisilppua. Ehkäpä nenäliina oli uhka palvelusväelle ja se piti tuhota ennen kuin se hyökkää? Edelleen siellä tyynyn alla pitää iltaisin käydä ihan varmuuden vuoksi tarkistamassa, joskos niitä uhkaavia nenäliinoja siellä sattuisi olemaan. Ramseksen itse kehittämään toimenkuvaan kuuluu myös maistajana toimiminen, yöpöydälle tuotavasta vesilasista täytyy käydä hieman juomassa testausluonteisesti. :cheesy:
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

Haltiapa oli avulias aukaisemalla hiekkapussin valmiiksi! ;)

Meillä on tällä hetkellä joku hormonihirviöriiviö. :angst: Vaikkei Kieppi olekaan nyt just kiimassa, niin se vaikuttaa käyvän ihan ylikierroksilla. Tuntuu ettei se nukukaan ikinä. Eilen yöllä, kun kolmen aikaan viimein nousin sängystä tuntien härkkimisen jälkeen (taas on koivet ruvella), meinas jo epätoivo iskeä. :D Seppo ja Vilmakin juoksevat välillä meidän blondia riiviötä pakoon, kun se vaan leikkisi ja painisi, leikkisi ja painisi.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
NalaPala
Mäy!!!

Post by NalaPala »

Meilläkin on palvelijat oppineet laittamaan hiekkapussit nopeasti jemmaan, kun täpläturkki sai kerran saman aikaan kuin Ajapin Haltia! Olin siis tilannut Zooplussasta hiekkaa ja ne olivat vielä pahvilaatikossa. En jaksanut illalla miettiä, että mihin tungen 30 kiloa kissanhiekkaa, joten jätin suljetun (!) pahvilaatikon eteisen nurkkaan.
Aamulla pahvilaatikosta puuttui kulmasta noin 10 cm kokoinen pala. Kirosin mielessäni kissaa, mutta ei tullut mieleenkään, että se olisi päässyt käsiksi myös hiekkapusseihin siellä laatikon sisässä. No totuus selvisi kun avasin pahvilaatikon - puolet toisen säkin sisällöstä oli ympäri pahvilaatikkoa! Pilkkumekko oli siis tunkenut tassun reiästä sisään ja hieman kynsinyt :evil:

Ja mainoslehdet meillä saa myös kyytiä! Se ei minua tosin haittaa, koska mainokset tulevat miehen vuoksi, minä vihaan niitä lähes yhtä paljon kuin pilkullinen :D Vielä ei ole mitään tärkeää silputtu, mutta muutamasta laskusta on kyllä puuttunut kulma tai pari.. Hieman noloa ehkä olisi soittaa laskun lähettäjälle "mun kissa söi teidän laskun, niin lähetättekö uuden" Ai miten niin ei kuulosta uskottavalta?
Nala bengali
ja Simba maatiainen
Shakis
Jääkaappirosmo

Post by Shakis »

Oli kyllä ERITTÄIN hauska herätä tänään
viiden aikaan ja huomata että olin unohtanut topsi-puikko rasian keittiön pöydälle..
Oli puolet rasiasta levitetty pitkin kämppää ja vielä ilmeisesti pureskeltu tai
lutkutettu ne aivan käyttökelvottomiksi :D
Nyt naurattaa asia.. Eipähän naurattanut viideltä aamulla. ;)

Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

Mullakin "kiva" herätys: armas Sepponi oli heitellyt kaapista jauhot sun muut pihalle ja hajotti sen jälkeen vielä pyykkiteline nro 2:n. Ei kun TAAS pyykkitelineostoksille. Mistähän sais sellaisen paksun bengalin kestävän pyykkitelineen?! :hmm:
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Post Reply