Foorumilaiset esittäytyvät

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

July
Mäy!!!

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by July »

:* On neidolla ainakin luonnetta! Tervetuloa koko poppoo. Onkos Phila muuten Leopardette's Wild Polar Puman tyttönen?
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
Luna
Bengalivaavi

Post by Luna »

Kyllähän se Puman jälkeläisiä on. Ja taitaapa tulla enemmän isäänsä kuin äitiinsä koon suhteen. On jo nyt nimittäin aikas iso ja vaikuttaisi että ei taida tähän vielä jäädä :) Ainakin ihan suur rohmu on ruuan suhteen ja valvoa saa vieressä ettei syö myös toisten ruuat ja vielä allekirjoittaneen sapuskat samaan hengenvetoon :D Niin itsepintaisia meillä ollaan :*
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
July
Mäy!!!

Post by July »

Phila on siis meidän Ramseksen siskopuoli, sama isukki molemmilla. Meidän herra on parin viikon päästä 8kk vanha. Itsepäisyysgeeni on periytynyt myös tänne :D
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
windsor
Hepuliherkkä

Post by windsor »

Phila on tosi kaunis ja iso naaras. Paljon isompi kuin siskonsa Phedora. Oli tosi kiva nähdä melkein koko perhe Riihimäen viime viikon näyttelyssä; isä Puma, äiti Philana, veli Philo (joka oli tosi iso, isompi kuin isänsä)ja sisko Phila. Kaunis perhe:)

ps. en ole vielä itse esittäytynyt näillä sivuilla; mutta perheeseen kuuluu siis hopeamarmorilikkabengali Phedora ja norjalaisia metsäkissoja kolme Alfa, Figaro (leikkaamaton uros) ja Gigi (ruskeatabbyja ja viimeinen hopeatappy).
July
Mäy!!!

Post by July »

:) Jee, lisää sisarpuolia! terkut Turun suunnasta sinne Ramsekselta!
Kattimus
Bengalivaavi

Post by Kattimus »

Minä olen Felix & Figaro-vauhtikaksikon tuleva babysitter. Olen kaksikon omistajan Viksun äippä :* Päivää vaan kaikille :) Vauhtikaksikko tulee Mummin luona kasvaneesta Tyynen ja Buddyn pentueesta.
Meitä halukkaita babysittereitä on F&F:lle ilmoittautunut aika monta, mutta pidän kunnian vanhimpana ja viisaampana olla Ykkös-sitteri. :irvi86:

Vauhtikaksikko tulee saamaan rakastavan kodin Viksun luota. Kaikki on siellä valmiina vain pennut enää puuttuvat. :thumb:
Koirat tulevat kun niitä kutsutaan; kissat ottavat viestin vastaan ja palaavat asiaan. - Mary Bly
Mummi
Täpläguru

Post by Mummi »

Tervetuloa Kattimus. Sinua parempaa babysitteriä vauhtikaksikolle ei voisi olla olemassakaan :*
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Kattimus
Bengalivaavi

Post by Kattimus »

Mummi wrote:Tervetuloa Kattimus. Sinua parempaa babysitteriä vauhtikaksikolle ei voisi olla olemassakaan :*

Kiitos Mummi :)
Tänään vauhtikaksikko kotiutuu :*
Koirat tulevat kun niitä kutsutaan; kissat ottavat viestin vastaan ja palaavat asiaan. - Mary Bly
moijeliini
Riiviörääpäle

Post by moijeliini »

Hei vaan!

Olen lueskellut foorumia jo pitkään ja sain vihdoin aikaiseksi rekisteröityä. Meillä on 3-vuotias Moya-neitokainen kotona, bengalityttö siis. Moya on kotoisin Cayenneltä ja hirmuisen sosiaalinen, leikkisä ja puhelias tapaus :) Pyörittää koko perhettä häntänsä ympärillä ihan oman mielensä mukaan. Näyttelyissä emme käy, paitsi katsomassa, koska Moya ei siitä touhusta selvästikään nauttinut. Mulla on ihan kauhea kissakuume (korjaan: bengalikuume), mutta loppuperhe pitäisi vielä pehmittää... ;)

Tuossa on vielä linkkejä kuviin, en osaa niitä tähän laittaa suoraan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4670890.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4670895.jpg
Orja
Glitterikingi

Post by Orja »

Oi kun komea tyttö!!! Moya taitaakin olla ihanan Staran jälkeläisiä :*.

Tervetuloa vaan pulisemaan :moi:
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen

http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Post Reply