Foorumilaiset esittäytyvät
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Foorumilaiset esittäytyvät
Jep, tuttu tunne varsinkin nettikaupat ja näyttelyt on pahoja paikkoja tyhjentää tili kissojen tarvikkeisiin! Onneksi siippa ei lähde tuleviin näyttelyihin mukaan, saa rauhassa tuhlata
Menin antamaan miehelle lupauksen, että saa päättää Buddyn nimestä, kun itse sain päättää Bellan kohdalla.. jaiks! Uskon hänen kuitenkin tekevän päätöksen sen mukaan, että nimi tuntuu molemmista hyvältä Sanoi tekevänsä päätöksen kunhan ensin tutustuu poikaan paremmin, joten odottelemisiin sen suhteen. Julkistan nimen, kunhan herra päättää
Menin antamaan miehelle lupauksen, että saa päättää Buddyn nimestä, kun itse sain päättää Bellan kohdalla.. jaiks! Uskon hänen kuitenkin tekevän päätöksen sen mukaan, että nimi tuntuu molemmista hyvältä Sanoi tekevänsä päätöksen kunhan ensin tutustuu poikaan paremmin, joten odottelemisiin sen suhteen. Julkistan nimen, kunhan herra päättää
Toisaalta Buddy & Bella sointuvat kyllä kivasti ainakin minun korvissa
Last edited by Shakis on 23.09.2009 18:37, edited 1 time in total.
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Niin sointuu! Maarit&Matias osaavat antaa todella kivoja nimiä, kuten nuo ekankin pentueen nimet
Niin osaa.. JA VIELÄ NOIN MONELLE
Mä olisin pulassa jos mun pitäis keksii nimet ensiks
seitsemälle pennulle ja sit vielä kahdeksalle melkein heti
perään
Kyllä pisteet menee Maaritille & Matiakselle
Mä olisin pulassa jos mun pitäis keksii nimet ensiks
seitsemälle pennulle ja sit vielä kahdeksalle melkein heti
perään
Kyllä pisteet menee Maaritille & Matiakselle
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Tervetutoa foorumille. Eihän tässä tarvitse yhtään itkua vääntää vaikka pennut pian lähteekin, kun tietää että pentujen elämää voi seurata täällä kivaa..
-
- Bengalivaavi
Heippa,
Uudet bengalistit ilmoittautuvat foorumille
Huomena haetaan Wildtouch Bali-neitonen elämämme iloksi Puu, vessa, lelut yms ovat olleet valmiina jo tovin, ainoastaan Bali puuttunut, onneksi ei tarvitse enää odotella kuin vuorokausi. Entisenä RUS-omistajana jännittää miten paljon enemmän vauhtia bengali saa aikaan...
Uudet bengalistit ilmoittautuvat foorumille
Huomena haetaan Wildtouch Bali-neitonen elämämme iloksi Puu, vessa, lelut yms ovat olleet valmiina jo tovin, ainoastaan Bali puuttunut, onneksi ei tarvitse enää odotella kuin vuorokausi. Entisenä RUS-omistajana jännittää miten paljon enemmän vauhtia bengali saa aikaan...
Bali-neiti BEN n 24
Onko kaikki B-pentueen uudet omistajat löytäneet foorumille ..
Aikas kivaa !!
Tervetuloa foorumille Mr&Mrs Servant.. Kyllä teidänkin neitokaista on täällä
kuolailtu jo niin kovin
Aikas kivaa !!
Tervetuloa foorumille Mr&Mrs Servant.. Kyllä teidänkin neitokaista on täällä
kuolailtu jo niin kovin
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
-
- Bengalivaavi
Nähtävästi joo
Koko pentue on kyllä aikamoisia sydämenvalloittajia. Niin hellyyttäviä kuvia koko porukasta täällä on näkynyt että! Maaritilla ja Matiaksella kun ollaan käyty niin väkisinkin tulee hymy huulille kun pennut (ja isommatkin) pyörivät ja hyörivät ympärillä
nyt vasta kun on kisu tulossa huomaa kuinka paljon sitä onkaan kaivannut, awww
Koko pentue on kyllä aikamoisia sydämenvalloittajia. Niin hellyyttäviä kuvia koko porukasta täällä on näkynyt että! Maaritilla ja Matiaksella kun ollaan käyty niin väkisinkin tulee hymy huulille kun pennut (ja isommatkin) pyörivät ja hyörivät ympärillä
nyt vasta kun on kisu tulossa huomaa kuinka paljon sitä onkaan kaivannut, awww
Bali-neiti BEN n 24
Hyvähyvä! Seuraavaksi voidaan alkaa miettiä yhteisesiintymistä jossain näyttelyssä - siinä sitä valovoimaa riittäisi! Näkisi samalla muut sisarukset/puolisisarukset livenä
Tonne Lahden näyttelyyn vain kaikki !!
Itse mennään ekaa kertaa näyttelyyn 3.10 Porvooseen.. APUA
Itse mennään ekaa kertaa näyttelyyn 3.10 Porvooseen.. APUA
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3