Foorumilaiset esittäytyvät

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Mummi
Täpläguru

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Mummi »

hyvinhän tuo kuvien liittäminen sujuu ja mikäs on hauskemaa kuin lähettää tuommoisista kaveruksista kuvia. Tervetuloa joukkoon :)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Mistymoon
Viiksityynyjen valtias

Post by Mistymoon »

Tervetuloa palstalle Miia ja Tosca :)
Tosca näyttää kuvissa juuri niin näpsäkältä, kun esikuvansa on Alexander McCall Smitin kirjoissa :D
Kaunotar tuo teidän Snappi!
Myös Johnny Boyn kuvat ovat mainoita :)
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

Tervetuloa kaikille uusille! Kivoja kuvia teillä.

Innolla seuraan mitä kaikkea Plösö vielä keksiikään - jos on yhtään äitiinsä tullut niin metkuja on vielä takataskussa. :D
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
johnny boy
Bengalivaavi

Post by johnny boy »

Heippa! Kyllä täällä on jo keksitty vaikka mitä .Plösö tykkää ängetä roskikseen, :wau: suihkuverhoa on tapettu,roikuttu verhoissa,wc -pönttö kiinnostaa,eemeli pojan kans olis kiinnostusta mennä pieneen kylpy ammeeseen,ja ei kait tarvi erikseen tietenkään mainita että vauhti on hirveä :pomps: .2-3 maissa yöllä meillä on ilmeisesti norsulauman zumba tunti menossa ,tai siltä se ainaki kuulostaa,marskin kans pää asiassa kolutaan ja romutaan ,puotellaan tavaroita,juostaan maratoonia jne jne :irvi: No onneksi oon jo niin tottunu että käännän vaan kylykeä. :hehehe99: innolla odotan tulevaisuutta että mitä nuo kaksi pöhelöä keksii :inluv:
mammalle ja muille täplä turkeille terkkuja ja sepottimelle erikois terkut ,meitsi fanittaa seppoa kympillä :inluv:
Fusku
Riiviörääpäle

Post by Fusku »

Ihania uusia kisuja täällä :*
Nadelkissen
Bengalivaavi

Post by Nadelkissen »

Voi että tota Toscaa, miten suloinen pieni onkaan!

Ja Seppo on tietty påp! (Mutta minä ja Hilla ollaan ehkä jäävejä tässä asiassa :) )
Olen aina oikeassa. Vaikka olisin joskus väärässä.
katja
Bengalivaavi

Post by katja »

Meidän pikkupantteri "Timon" ja "Rokki"

Image

Leikin jälkeen sitten jo väsyttää..

Image
July
Mäy!!!

Post by July »

Noi on aina yhtä veikeän näköisiä tuollaiset kuvat, joissa pikkuruinen bengali on ihan coolina isompien hännäkkäiden seurassa!
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
Miia
Bengalivaavi

Post by Miia »

Emäntä ja lapsoset kiittävät tervetulotoivotuksista :)

Tein pientä tutkimusta muiden kissarotujen foorumien aktiivisuudesta, ja yllätyin kovasti!
Eihän ne vetäneet vertoja meidän bengalifoorumin aktiivisuudelle ollenkaan. Aika hiljaista tuntui monilla foorumeilla olevan :o

Pistetääs nyt vielä kuvia kansalle! :)

Image
Toscan ja Snapin hellyyspesuhetki kiipeilytelineen kuvussa (Tosca pesi pumpulipalloa). Vielä mahtuvat siihen molemmat samaan aikaan, vaan saa nähdä kuinka kauan..

Image
Tytöt chillaa

Image
Eka ilta kotona ja tuholainen jo tuhotöissään :hehehe99:

Image
Tosca ekana iltana melkein paikoillaan hetken, supersöppänä neiti :*
Eepu
Mäy!!!

Post by Eepu »

Voi ei, mikä pieni tyyppi! Suloinen ku mikä ja ilmeisesti vähän riiviön vikaakin, kun verhoissa jo menee :D

Mäkin oon kiinnittänyt huomiota kyllä bengalistien aktiivisuuteen, ihan tätä forumia seuraillessa jo. Korjatkoon joku, mikäli arvio menee ihan metsään, mutta kuitenkin piirien ollessa vielä kohtalaisen pienet, niin aika hyvä pohja jo tulee siitä, että tosi moni bengalinkasvattaja tuntee toisensa, joko tätä kautta tai muutoin, ja tällainen ns. julkinen yhteydenpito ja kokemusten kertominen mahdollistuu sitä myöten.

Siinä samalla kun sitten kerrotaan muille bengalinomistajille omista kokemuksista täpläturkkien kanssa, on sitten esim henkilöllä, joka vasta harkitsee bengalia perheenjäseneksi, helpompi saada infoa, kun tietoa tulee kysymättä. Ja kysymällä!

Ja ainakin itselleni oli mukava lukea juttuja bengaleista täältä harkitessa vielä pentua ja Hilman kotiutumista odotellessa. Sai ainakin melko selkeän kuvan siitä, mitä on odotettavissa.

Kyl tää vie koko käden, ku pikkurillin antaa; mä oon fani! :D
Post Reply