Foorumilaiset esittäytyvät

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

tuitui
Riiviörääpäle
Posts: 91
Joined: 26.08.2010 09:14

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by tuitui »

Moikka Ässä ja onnea tulevasta perheenlisäyksestä! :hiphei:

Joo, kyllä tää aamukampa-homma alkaa jo riapoon! :evil:
Meille ei näin alkuunsa ihan vauvaa tulekaan, vaan on hieman erilaiset suunnitelmat Alfajirin kanssa mielessä. Peukkuja siis, että onnistuu, saatatte kuulla niistä myöhemmin sitten ;)
Tänne on myös ilmestynyt ISO paketti, jonka kyljessä väitetään sen sisältävän kiipeilypuun..
Nyt olen sit melkeinpä kaiken vapaa-ajan tutkinut ja tutkinut rotua ja rakentanut keittiötä!
Harmittaa vaan, kun oikeat työt viä aikaa vuorokaudestakin jo! ::(
No, hyvää kannattaa odottaa ja onneks ei tarvii tyhjänpanttina varrota, kun on jotain tekemistä. Eipä tunnu aika pitkältä!
Vain kissojen ystävät tietävät,
millaista on omata turkispäällysteinen,
musikaalinen ja jäähtymätön
kuumavesipullo.

Susanne Millen
Ässä
Bengalivaavi
Posts: 23
Joined: 14.09.2010 13:12
Location: Pirkkala

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Ässä »

Kiitos lämpimästä vastaanotosta joukkoon mukavaan :) !
Me koitetaan kestää tuo bengaliton aika jotenkin, olen kuullut että se on paljon paljon tylsempää kun elo bengalien kanssa :* mikä on hyvin ymmärrettävää..

Pidän peukkuja myös Tuituin suunnitelmille ja toivottavasti saamme kuulla iloisia uutisia sitten sieltäkin suunnalta :* Meille tulee siis myös pennun lisäksi melkein aikuinen misu sieltä mukana ja se tuntuu olevan oikein hyvä ratkaisu, kun pähkäilin kaveria pennulle..

Nyt vain odottamaan ja laitetaan sitten kuulumisia tänne kun se odotus on palkittu :wau: !
JiiJ
Riiviörääpäle
Posts: 79
Joined: 26.09.2010 13:45

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by JiiJ »

Heippa!

Täällä uusi foorumilainen, tänään liittynyt kamalan bengalikuumeen seurauksena. Olen 35-vuotias espoolainen ja haaveillut omasta bengalista ainakin vuodesta 2007. Nyt pennun hankinta sitten olisi ajankohtaista ja olen lueskellut kasvattajien sivuja kaiken vapaa-aikani ja yrittänyt omaksua mahdollisimman paljon kissatietoutta. Muita eläimiä on aina ollut, mutta kissaa ei. Miehelläni on kokemusta kissoistakin.

Säännöllisen päivätyön lisäksi aikaa jää pari kertaa viikossa ratsastukseen, satunnaiseen liikuntaan, lukemiseen ja neulomiseen. Matkustelua rakastan, mutta jos meille muuttaa kissa niin on täysin selvää, että matkustelua on rajoitettava. Mutta ei se enää siinä vaiheessa haittaa kun kainalossa on kissa, loistava syy jäädä lomalla kotiin :)
Pimpula
Bengalivaavi
Posts: 2
Joined: 20.09.2010 07:06

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Pimpula »

Hep, uusi bengalin odottaja ilmottautuu!

Sivustoa olen seuraillut jo pitemmän aikaa, ja nyt rohkenen esittäytyä. Meille on tulossa bengalipoika Kissalehdosta. Hei vaan Mummi, jos tätä satut lukemaan. :)

Blogien ja täältä lukemani perusteella bengalit ovat tosi veikeitä kavereita, joten odotus oman kissan kotiin saamiselle on kova. Saiskohan töistä kissalomaa, kun kerta vauvalomaakin..? ;)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Mummi »

Moi Pimpula ;) ja tervetuloa palstalle.
Tokihan Mummi lukee kaikki uudet viestit ja eritoten nämä joissa uusia pulinoitsijoita ilmaantuu pulisemaan.
Vekarat kasvaa ja vahvistuu ja lähettävät terveisiä
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
JiiJ
Riiviörääpäle
Posts: 79
Joined: 26.09.2010 13:45

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by JiiJ »

Pimpula: Minä kysyin tänään töissä tuota samaa, että kai tästä jonkinlaisen äitiysloman saa kun kissanpentu on varattuna :D Ajankohdasta ei vielä ole tarkempaa tietoa, odottelemme mieheni kanssa milloin meille sopiva pentu syntyy. CattiCartanosta on tulossa ja viime viikonloppuna kävimme tutustumassa kasvattajaan näyttelyssä. Tahtoo oman pienen bengalin--ja heti! :*
Adlet
Bengalivaavi
Posts: 4
Joined: 08.10.2010 07:24

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Adlet »

Uunituore palstalainen tässä hei...

Olen vantaalainen 25 v opiskelijatar, talouteen kuuluu lisäksi mies ja koira. Keskuuteemme on parin-kolmen viikon päästä liittymässä bengalipoika. :) Palstaa olen lukenut jo vaikka kuinka pitkään mutta nyt katsoin aiheelliseksi rekisteröityä itsekin.
Lailalaa
Bengalivaavi
Posts: 1
Joined: 28.04.2011 10:46

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Lailalaa »

Täällä kirjoitellaan ekaa kertaa tänne. Meillä ei ole bengalia mutta haaveissa on! Meillä on leikattu kollikissa Artturi, joka muutti meille tammikuussa koska Artun isäntä, meidän hyvä ystävä, tappoi itsensä ja Arttu tuli meille hoitoon, ja päätimme pitää sen. Artturi on tosi seurallinen tyyppi, ja leikkisä, ja uskoisin että toinen kissa sopisi hyvin sen kaveriksi. Meillä ei ole mitään käsitystä Artturin iästä, mutta lähemmäs kymmenen. Sen entinen isäntä oli hakenut sen löytöeläinkodista.

Bengaleista olen ollut innostunut muutamia vuosia, mutta täytyy myöntää etten ole koskaan edes silittänyt sellaista, ja tulin tänne lueskelemaan ihmisten kokemuksia niistä :)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Mummi »

Tervetuloa porukkaan ja silityksiä Arttu- kissalle.
En tiedä missä päin maailmaa asustelet mutta kissanäyttelyitä järjestetään eri puolilla Suomea ja ainakin niissä pääset ihastelemaan bengalia ja kyselemään bengalin omistajilta bengaleista kaikkea mahdollista mikä mieleesi juolahtaa ja mihin et vielä ole saanut vastausta kahlaamalla nämä sivustot läpi- lupaan että kaiken näillä sivustoilla olevan lukeminen vie aikasten monta iltapuhdetta :)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Shadowcat
Bengalivaavi
Posts: 4
Joined: 30.04.2011 12:48

Re: Foorumilaiset esittäytyvät

Post by Shadowcat »

Uusi foorumilainen täälläkin - meille on bengalineiti tulossa ilmeisesti toukokuun aikana :wau: Bengaleita olen jo pidempään "sillä silmällä" tutkaillut ja nyt taitaa unelmasta tulla totta. Kunhan vain saan vahvistuksen (kohta kynnet syöty kyynärpäitä myöten)...
2 maatiaiskonsultti-herrasmiestä, -96 ja -01
1 Foxforest Hot and Spicy, BEN 24 typy - 09
Post Reply