Riiviötäpläturkit..

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Mummi »

bengalproof pyykkiteline: ota iskuporakone, pari proppua ja kunnolliset koukut ja pulttaa ne parvekkeen päätyseiniin . Vedä vanha kunnon pyykkinaru koukusta koukkuun :buhahaa:
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by kainaloinen »

Enää puuttuu se parveke... :lol4:
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Mummi »

kainaloinen wrote:Mullakin "kiva" herätys: Mistähän sais sellaisen paksun bengalin kestävän pyykkitelineen?! :hmm:
rupesin miettimään että viittaako tuo adjektiivi "paksu" bengaliin vai pyykkitelineeseen :o
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by sulopulla »

kainaloinen wrote:Mullakin "kiva" herätys: armas Sepponi oli heitellyt kaapista jauhot sun muut pihalle ja hajotti sen jälkeen vielä pyykkiteline nro 2:n. Ei kun TAAS pyykkitelineostoksille. Mistähän sais sellaisen paksun bengalin kestävän pyykkitelineen?! :hmm:
Niin, mitä elämä olisi ilman Seppoa ja Sepon tempauksia??!! Ei yhtikäs mitään..
:D
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by kainaloinen »

Mummi wrote:rupesin miettimään että viittaako tuo adjektiivi "paksu" bengaliin vai pyykkitelineeseen :o
Mä meinasin täsmentää tuota, mutta jätin sen sitten tekemättä. ;) Kyllä sillä viitataan ihan herrabengalin vyötärönympärykseen. :cheesy:
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Mummi »

:)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by July »

"Ahaa, olette siis tukeneet varmaankin nämä säälittävän palmun reppanat lehvät yhteen nipuksi aivan vain minua varten? No onhan ajattelevaista. Uskallan kuitenkin ilmaista mielipiteeni rungon kiipeilykorkeudesta, josta ei ole mihinkään. Kiipeilypuunikin on parempi, vaikka ei ole edes oikea puu. Lisätkää jookos siihin seuraavaan ostoslistaanne kunnon korkuinen palmu. Kiittää hän. T. Ramses, 6kk ja 2 päivää"
Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ajapi »

Eikä, vähänkö repesin Ramseksen palmukuvalle :D
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Ninni
Mäy!!!
Posts: 116
Joined: 19.03.2009 23:02
Location: Raisio

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Ninni »

:D Ihana kuva Ramseksesta!
Ja tällaiseenko viidakkoon meidän pikkuleobadiemme on tyytyminen? Oi voi. Onneksi on sentään nuo mielenkiintoiset ulkoilumaastot, vaikkei suomi-metsät tai angervopuskat ehkä ihan vastaakaan sitä mielikuvaa oikeasta viidakosta. Kyllä nyt on kelit suosineet ulkoilua, toivottavasti vielä jatkuvat pienen viilenemisen jälkeenkin. :)
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ajapi »

Olen tainnut löytää reseptin, jolla saa pidettyä ADHD-bengalin lähes tyytyväisenä! Päivittäisannokseen kuuluu:

- Muutama tunti parvekeulkoilua
- 1,5 tuntia valjasulkoilua (reipasta lenkkeilyä, tutkimista, vaanimista ja jahtaamista)
- Tunti-pari juoksupyörässä juoksemista
- Puolisen tuntia omistajan vetämiä lentoharjoituksia

Läähpuuh :o Haltia tosin on sitä mieltä, että 1,5 tuntia valjasulkoilua on _aivan_ liian vähän, toinen samanlainen pitäisi tehdä illemmalla. Mutta muutoin tuon pahimmat hepulointikohtaukset ovat jääneet vähemmälle, joten mission accomplished: minulla on yksi täyteen mittaan virikkeellistetty bengalikomeetta, jonka energiat on ohjattu onnistuneesti oikeille urille :D

[talutus.gif]
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Post Reply