Ulkoilevat bengalit

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Murnau
Bengalivaavi
Posts: 25
Joined: 01.10.2008 18:50

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by Murnau »

Tässä muutama Priimuksen talvikuva, vaikka kevättä onkin jo ilmassa!
Image
Glitteri siirtyi kissasta hankeen :hmm:
Image
Image
Image
Priimus, BEN n 22 & Haru, BEN n 24
wildtouch
Viiksityynyjen valtias
Posts: 570
Joined: 29.07.2008 15:22
Location: vantaa
Contact:

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by wildtouch »

Tässä uusimpia ulkoilukuvia meiltä.
Image
Image
Image
Image
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by kapatrik »

On tuo teidän nuori hopeaneiti vaan melkoinen kaunotar :)

Me avattiin ulkoilukausi Laran kanssa eilen, muutaman minuutin pyrähdyksellä. Turhan kylmä on vielä meidän talviulkoiluun tottumattomalla pitkille lenkeille.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by kainaloinen »

Oo, kesän lapsi kun oon
Aa, villi luonteeni on
Oo, kesän lapsi mä oon
Aa, poissa huoleni on


Image

Image

Image

Ja mites se menikään..? Paksu häntä, jota kissa kantaa matalalla, tekee kissan olemuksen tasapainoiseksi. Buahhahhaa! :D
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by ajapi »

kainaloinen wrote:Ja mites se menikään..? Paksu häntä, jota kissa kantaa matalalla, tekee kissan olemuksen tasapainoiseksi. Buahhahhaa! :D
:D

Kuvatodisteita ei ole, mutta Haltiakin on nyt päässyt parvekehengailun lisäksi valjastelun makuun. Se veti tänään tuollaisen 1,5 tunnin lenkin. Välillä jo näytti siltä, että se haluaisi kotiin, kun se jäi vieraan rapun oven eteen hengailemaan, mutta kattia kanssa: kun päästiin omalle kellarinovelle ja avasin sen vihjailevasti, niin eihän sitä nyt vielä sentään voinut sisään mennä :D Kun sain lopulta huijattua sen talon edessä olevasta rapunovesta sisään, niin oi sitä tuskaa ja ahdistusta, kun ovi sulkeutuikin perässä, eikä ulos enää päässytkään :D

Tästä taitaa tulla säännöllinen tapa nyt kesällä :) Pitää vaan ajoittaa ulkoilut niin, ettei kissamamma tai siskopuoli satu pihalle samaan aikaan (asutaan siis samassa talossa kapatrikin kanssa). Kissojen sukutapaamisesta ei välttämättä hyvä seuraisi.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by July »

Pikkupuutarhurimme viihtyy niin hyvin ulkona, että sisälle ei oikeasti haluttaisi lähteä laisinkaan. Eilen ja tänään teimme puutarhahommia, eikä niin upealla ilmalla voinut tietenkään kaveria sisään jättää. Niinpä sitten olimme vuorotellen fleksin ja lapion varressa. Kukkien istutukseen tarvittiin hieman tuoretta kompostimultaa ja kompostin kaivaminen olikin sitten Ramseksesta jotain aivan tooooodella hauskaa. Ekan kuopan nähtyään/tuoreen mullan haistettuaan täpläturkkipuutarhatonttumme säntäsi täyttä laukkaa jatkamaan kuopan kaivuuta aivan valtaisalla vimmalla. Harmi, ettei juuri silloin ollut kamera taskussa. Tässä kuitenkin Bengali & Angervo yhteiskuvassa

Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by July »

Puiden halaaja oli taas tänään todella elementissään, mitä enemmän puita kiivettävänä, sen parempi. On se kumma, kun se lähin puu ei ole koskaan kiinnostava, vaan pitää ottaa kunnon hullujuoksu johonkin etäämmäs. Kunnon vauhdit täytyy tietenkin saada! Palvelushenkilökunta on erinomaisen tyytyväinen siihen, että tuli hankkineeksi sen 8 metrisen fleksin. Meidän töppöjalat ei mitenkään kykene yhtä nopeisiin liikkeisiin, kuin bengalilapsosen. Meistä saisi varmaan tooodella hyvää materiaalia johonkin hauskat kotivideot -tyyppiseen juttuun, kun sinkoilemme pitkin männikköä narun jatkeena :angst: ! Hyvä toi maastokuviointi, kissa just ja just erottuu männyn rungosta. Onneksi on oranssit valjaat :)
Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
sanzu
Bengalivaavi
Posts: 28
Joined: 25.01.2009 19:46

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by sanzu »

Nala tarkkailee ympäristöään ja vaanii siskoaan Nuppua.
Image

Seuraavaks Nupulla on taustalla ihan omat kuviot menossa ja kun Nalalla on tylsää pitää äänekkäästi protestoida koko reissua :D
Image

Meillä käydään aika usein kauniina päivänä viereisessä puistossa ja tytöt ovat saaneet ihmetystä aikaseks, vieläkään ei ole tullut ketään vastaan joka tietäisi mikä Bengali on.. :insane:
Nuppu BEN n 24
Nala BEN n 24
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by July »

Mainiot sisarukset! Me ollaan hirmu iloisia siitä, että Ramses tykkää valjastelusta. Ulkoilu selkeästi purkaa ylimääräistä energiaa paremmin, kuin sisällä viuhtominen. Voi kun ois aurinkoinen kesä, saisi täpläturkki nautiskella ulkoilmasta runsain mitoin :)
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: Ulkoilevat bengalit

Post by Orja »

Meillä aloitettiin puussakiipeilykausi. Tällä kertaa tosin Orjan ei tarvinnut hakea tikkaita apuun, vaan painovoima hoiti hommat.

Image
Image
Image
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Post Reply