Mäykynen on julk-kis!

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Ninni
Mäy!!!
Posts: 116
Joined: 19.03.2009 23:02
Location: Raisio

Re: Mäykynen on julk-kis!

Post by Ninni »

Aivan mielettömän ihania ulkoilukuvia Herra Mäkysen blogisivuilla pääsiäisen ajoilta. Siinä on sitä aitoa ulkoilun riemua, ei ihme että ohikulkijat ovat ihmeissään. :o :angst:

Riemukasta kevään jatkoa kaikille täpläturkeille ja heidän palvelusväelleen toivoo...
sitä omaa pikkuleopardia odotteleva (kahden ocicatin kanssa harjoitteleva) Ninni
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Mäykynen on julk-kis!

Post by July »

Turun Sanomien lauantai 9.5.2009 Extra-liitteessä oli uusintona se Mäykysjuttu, joka julkaistiin taannoin Savon Sanomissa. Muutamilla sanomalehdillä on yhteinen arkisto ja käyttävät ristiin juttuja. Turun Sanomien toimitus vain oli vaihtanut hauskan "Mäy mulla olisi asiaa" otsikon muotoon "Miau mulla olisi asiaa". Siinä se Joonas poseerasi vessapaperirullan keralla :D
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
Mäykynen
Hepuliherkkä
Posts: 291
Joined: 28.07.2008 21:04

Re: Mäykynen on julk-kis!

Post by Mäykynen »

Uusimmassa City-lehdessä on juttu Mäykysestä: Kaupungin paras lemmikkiblogi 2009. Lehden paperiversiossa on myös Mäykysen vessapaperinsyöntikuva. Näyttää olevan toimittajien suosiossa tuo kuva.
noora
Mäy!!!
Posts: 131
Joined: 26.05.2009 21:58

Re: Mäykynen on julk-kis!

Post by noora »

Enhän mä malta ollenkaan :D Kävin jo blgissakin onnittelemassa, mutta uusiksi vaan. Hillitöntä :hiphei:
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Mäykynen on julk-kis!

Post by ajapi »

Hyvin ansaittu titteli :D Mäykysestä on tullut ihan oikea julkkis :wau:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
NalaPala
Mäy!!!
Posts: 163
Joined: 29.07.2008 09:42
Location: Espoo

Re: Mäykynen on julk-kis!

Post by NalaPala »

Onnittelut Mäykyselle :) Vaikka tässä tittelissähän ei kyllä ollut mitään uutta meille vannoutuneille Mäykynen-faneille!
Nala bengali
ja Simba maatiainen
Post Reply