Hilla ja Hillan omistaja esittäytyy

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Nadelkissen
Bengalivaavi
Posts: 40
Joined: 18.05.2009 11:29
Location: City

Re: Hilla ja Hillan omistaja esittäytyy

Post by Nadelkissen »

Eilen oltiin ulkona parisen tuntia taas ja hienosti meni. Vein Hillan eksän luo ja siinä odotellessa että tulee kotiin niin lähdimme Hillan kanssa ulkoilemaan uudessa maastossa. Meni taas todella hienosti ja meillä oli ihanaa.
Hilla on vielä tänäänkin siellä hoidossa mutta koska minulla on häntä niiiin ikävä, aion hiipiä oven taakse varastaa Hillan hetkeksi ulkoilemaan kanssani.
Miten niin olen koukussa kissaani :D

Tässä vielä pari kuvaa, parin tunnin ulkoilun jälkeen Hilla väsähti ja paistatteli päivää penkin alla

Image

ja esittelee iisoa kitaansa kun yrittää saada pienen ruohonkorren sinne mahtumaan :cheesy:

Image

Eksä olikin laittanut yöllä viestiä että oli herännyt kahden aikoihin siihen että Hilla miukuu eteisessä ja oli halunnut ulos. Tiedä sitten että oliko kova ikävä minua (näin aion olettaa :D ) tai sitten neiti halusi yölenkille.
Olen aina oikeassa. Vaikka olisin joskus väärässä.
Nadelkissen
Bengalivaavi
Posts: 40
Joined: 18.05.2009 11:29
Location: City

Re: Hilla ja Hillan omistaja esittäytyy

Post by Nadelkissen »

Enpä ole ikuisuuksiin päivittänyt tänne Hillan kuulumisia joten nyt tulee kuvien kera!

Hilla voi oikein mainiosti, on ihan samanlainen hömppä kuin ennenkin. Ääntä riittää useamman katin edestä mutta kovasta äänestä huolimatta on neiti hurjan kiltti. Eläinläkärissä kun käytiin tarkastuksessa ja rokotukset saamassa niin eläinlääkäri totesi että "Suthan voi laittaa vaikka solmuun etkä sä tekis mitään". Muutenkin kehui Hillan hyvää kuntoa. Sutjakassa kunnossa neiti on ja turkki kiiltää kilpaa säihkysilmien kanssa ;)

Olemme Hillan kanssa elelleet kaksisteen nyt niin pitkän ajan, niin meistä on tullut kuin paita ja peppu, kaikki tehdään yhdessä ja hetken rauhan saan vain aamupäivisin kun Hilla nukkuu aamupäiväpäikkäreitään. Silloin on tämän yksinhuoltajan paras tehdä tärkeät asiat pois alta jos mielii viettää hetken omaa aikaa. Suihkuunkin on ängettävä mukaan ja kun suljen Hillan suihkukaapin ovien ulkopuolelle alkaa kamala huuto siitä kuinka hänet on hylätty.


Hilla on kyllä minulle kaikki kaikessa ja onneksi minä olen hänelle samoin <3

Mutta nyt asiaan ja niitä kuvia!

Hurjaa leopardimaista huiskantappoa, ei ihme etteivät huiskat montaa tuntia pysy ehjinä tässä taloudessa.
Image

Vaikka kipossa olisi tuoretta vettä on hanaa nuoltava just in case sieltä tulis vielä tuoreempaa :D
Image

Hilla aikoo opetella neulomaaan..
Image

Leopardikiipeilyä
Image

ja sitten kaunis poseeraus
Image
Olen aina oikeassa. Vaikka olisin joskus väärässä.
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Hilla ja Hillan omistaja esittäytyy

Post by kainaloinen »

Ihana Hilla! :* Ovat kyllä käsittämättömän saman näköisiä veikan kanssa. Tuttua tuo joka paikkaan seurailu ja äänenkäyttö. ;)
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Hilla ja Hillan omistaja esittäytyy

Post by kapatrik »

Ihana Hilla! Semmoisia noi on, bengalit, jotenkin kolahtavat vaan niin täysillä meikäläiseen. Nytkin on kaksi sylissä yhtä aikaa :)
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
cattis
Mäy!!!
Posts: 160
Joined: 07.09.2009 21:29
Contact:

Re: Hilla ja Hillan omistaja esittäytyy

Post by cattis »

Kuvista voi nähdä, että Hilla on tosi onnellinen kissa. Voiko kasvattaja enempää toivoa :)
Post Reply