Bengalit ja sauna

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

tytteli
Riiviörääpäle
Posts: 83
Joined: 22.08.2009 13:23

Re: Bengalit ja sauna

Post by tytteli »

Mummi wrote: hienoja saunomiskuvia ilmestynyt Tyttelin aiempaan kirjoitukseen :)
:)
Rufus, n.5kk, kylpee - huomatkaa: saunassa ollaan asianmukaisesti pesulla! ;) (kuvissa tosin harvinaislaatuisesti alalauteella)
Luna
Bengalivaavi
Posts: 23
Joined: 15.07.2009 12:22

Re: Bengalit ja sauna

Post by Luna »

Meillä on aina ollut suihku/saunatiloissa kissanvessa ja mitään ongelmia ei ole Philan kanssa ollut saunan kiukaan kanssa. Kissa itseasiassa on enemmänkin kiinnostunut makoilemaan ylälauteilla saunan ollessa päällä tai kylmänä eikä kius ole kiinnostanut kertaakaan. :cheesy: Tulee nimittäin neiti ihan seuraksi asti kylpemään, kunnes liikaa vettä kiukaalle heitetään, ja tässä vaiheessa asiasta ilmaistaa äänekkäästi... :evil:

Image
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Bengalit ja sauna

Post by ameise »

Image
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Goddess
Riiviörääpäle
Posts: 78
Joined: 29.04.2011 17:59
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Bengalit ja sauna

Post by Goddess »

Meillä Stidi on ihan pennusta asti saanut vapaasti saunoa, jos sitä huvittaa. Kiuas ei sitä kiinnosta, mutta ikioma kylpyamme ja hyvät löylyt kylläkin. Aikaisemmatkaan eläimeni (koiria ja kissoja) eivät ole hyppineet minkään tyyppisen kiukaan päälle. Kukin on saanut itse päättää, haluaako saunoa, vaiko ei.

Maatiaiseni ei välitä vedestä eikä saunan höyryilevästä lämmöstä. Stidi rakastaa sitä. Kun mamma jo luovuttaa, niin Äijä ja Stidi jäävät saunomaan. Stidillä on oma vesiastia sekä löylyhuoneessa että suihkuhuoneessa, joten ei pelkoa liiasta kuumenemisesta ja Nellaakin pitää Stidin opettaa lämpimien maiden kissojen tavoille :D (Nella on siis se maatiainen)
Post Reply