Iloisia perheuutisia

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Post Reply
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Iloisia perheuutisia

Post by kainaloinen »

Mulla on ilo ja kunnia kertoa teille uutisia, että meidän perhe kasvaa. :oujea2: Vilman, Sepon ja minun kolmen koplaan liittyy lokakuussa Kattiklaanin Carousel Lady eli Kieppi. Kieppi tulee mulle sijoitukseen.

En tiedä miten päin olla! :oujea: Maltan tuskin odottaa, että pieni lumityttö kotiutuu. Nekuliinilla voi olla tekemistä kun ahdistelen jatkuvasti höyryämiselläni. ;)

Mä olen naureskellut ystäville ja sukulaisille että näyn viettävän pentuaikaa nyt joka syksy ja vieläpä aina melkein samaan aikaan. ;)
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
sulopulla
Jääkaappirosmo

Re: Iloisia perheuutisia

Post by sulopulla »

:wau:

Loistouutinen, ONNEA KAIKILLE OSAPUOLILLE (etenkin tuleville "sisko-ja velipuolille", jäämmepä todella mielenkiinnolla odottamaan etenkin Sepposeponsepon suhtautumista pienokaiseen- ottaako huolehtivan isoveljen roolin vaiko mitä!!!

:cheesy:
kapatrik
Viiksityynyjen valtias

Post by kapatrik »

Onnea miljuunasti :wau: Mahtavaa, nätin likan saat!
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
ajapi
Glitterikingi

Post by ajapi »

Onnea :wau:

Vähänkö meinasin hajota, kun näyttelyssä vihjailit muttet suostunut paljastamaan :hmm: Onneksi et pitänyt jännityksessä pidempään :D

Sä selvästi aina unohdat vuoden aikana, mitä hiiwiöitä pennut on ;) Ja pian pääset näemmä nauttimaan pennuista sitäkin enemmän sijoitusnaaraan myötä :D
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

Kiitoksia kaikille! :)

Mä vähän toivon että Seppo saa Kiepistä oivan rallauskaverin - Sepossa kun tuntuu riittävän tuota energiaa niin paljon että voivat sitten tyttelit jakaa Sepon. :D Tosin mitä nyt olen nekuliinilta kuullut, niin Kieppikin lienee melko aktiivinen tapaus. :buhahaa:

Tampereen näyttelyyn tulen siis minäkin koko viikonlopuksi ja Kiepukka lähtee sitten sieltä mun luo. Jännää!
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
NalaPala
Mäy!!!

Post by NalaPala »

Paljon paljon onnea uudesta perheenjäsenestä. Taisitkin tuolla toisella palstalla joku aika sitten puhua, että ehkä olisi tulossa pentukuumeeseen lääkettä piakkoin ;) Pakko kyllä myöntää, että olen sinulle hieman kateellinen pienestä lumibenkusta, mutta ehkä se oma aikakin vielä joku päivä koittaa. Ja meillä taas Nalan pentuaika on vielä meneillään, joten pentukuumetta ei vielä kamalasti ole, kun kaveri on aivan riiwiö :D

Innolla jään odottamaan Sepon ystävystymistä uuden tulokkaan kanssa ja toivottavasti Vilma ottaa nyt kolmannen laumanjäsenen paremmin vastaan kuin pienen Sepukan aikoinaan!
Nala bengali
ja Simba maatiainen
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

Vilma on varmasti uuden tulokkaan suhteen varautuneempi kuin Seppo, mutta kyllä sekin alkukankeuden jälkeen uuden tyttelin sulattaa. Jännityksellä minäkin odotan millaiseksi ryhmän kemiat muodostuvat.

On se jotenkin hurjaa ajatella, että ensin yksikin kissa oli niin mieletön asia ja nyt niitä on kohta jo kolme! :wau: Jonkun sortin hulluuttahan se tämäkin lienee. ;) En kyllä olis ikinä voinut villeimmissäkään kuvitelmissani kuvitella että saan noin monta kivaa karvaista kaveria.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Orja
Glitterikingi

Post by Orja »

Hihii, tervetuloa kolmenkerhoon

:shit:
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen

http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
nekuliini
Kehruukone

Post by nekuliini »

Pahimmassa/parhaimmassa tapauksessa bengalinpentuja on taas ensi syksynä ja vieläpä useampi kappale.:D Saatte perustaa sinne Helsinkiin mammakerhon, kun eikös Orjan Sagallekin ole ensi vuodeksi suunnitteilla eka pentue.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

^ Joo, mä olen säännönmukaisesti mammavaiheessa syksyisin. :D
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24