Hurmaavimmat koirarodut!
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Hurmaavimmat koirarodut!
Minä olen menettänyt sydämeni .. ylläriylläri Rottweilereille
Äitini omistaa ison rottweiler uroksen joka on kaikinpuolin niin upea koira.
Muistan kun meidän Lily oli vielä pentu niin rotikka (Rommi) tahtoi usein hoitaa kissanpentuja.
Rotikka myös suojeli pentuja todella kovin.. Rotikoilla kun on tuo vartioimisvietti melko suuri
Rotikka on mahtava koira kunhan sillä on selkeät rajat ja ihminen talutushihnan toisessa päässä jolla on järkeä !
Äitini omistaa ison rottweiler uroksen joka on kaikinpuolin niin upea koira.
Muistan kun meidän Lily oli vielä pentu niin rotikka (Rommi) tahtoi usein hoitaa kissanpentuja.
Rotikka myös suojeli pentuja todella kovin.. Rotikoilla kun on tuo vartioimisvietti melko suuri
Rotikka on mahtava koira kunhan sillä on selkeät rajat ja ihminen talutushihnan toisessa päässä jolla on järkeä !
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
-
- Viiksityynyjen valtias
Piti taas tehdä syrjähyppy ja käydä Tuomarinkylässä koiratapahtumassa. Bongattu kaksi ihanaa bostonia joista toisen nimi oli Teppo!
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Kuulostaa pahalta. melkein kuin Seppo
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
-
- Viiksityynyjen valtias
Taitaa olla huomennakin syrjähypyn aika, sillä Itä-Helsingissä järjestetään bostonikävely. Lähden stalkkaamaan bostoneita.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Ompahan nätti dalmis !
Voi että tuota ilmettä.. Miten tuota voisi vastustaa
Voi että tuota ilmettä.. Miten tuota voisi vastustaa
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Suosikkini ovt:
1) bordercollia, 2) nahka (eli lk collie), 3) jackrussellinterrieri ja basenji. Nahka meillä onkin, kun borderi on meille liian haasteellinen rotu ja ehkäpä nuo kaksi muutakin.
1) bordercollia, 2) nahka (eli lk collie), 3) jackrussellinterrieri ja basenji. Nahka meillä onkin, kun borderi on meille liian haasteellinen rotu ja ehkäpä nuo kaksi muutakin.
Itse voisin ajatella seuraavia koiria.
- Landseer.
- Labbis.
- Austraalian Kelpie.
Itse tykkään juuri noista roduista
- Landseer.
- Labbis.
- Austraalian Kelpie.
Itse tykkään juuri noista roduista
Oma koira on tietysti aina paras, joten vastaan sloughi.
Ihana sloughi
Kaikki vinttikoirat ovat ihmeellisiä! Unelmalistalla on jo pitkään ollut jokin alkukantaisista vinttikoiraroduista tai sitten mikä tahansa rescue vinttikoira. Jonakin päivänä...
Siihen asti ihailen teidän muiden vinttikoiria. Alfajirin Mialla on myös aivan ihania vinttikoiria!!!
meillähän koiran virkaa hoitaa tipsutin, joka on jo esitelty kuvan kanssa. Tipsuttimet ovat myös alkukantaisia koiria omalla tavallaan ja aivan valtavan ihania halipusuttelijoita
Tiedän muuten useamman bengalistin, joka haaveilee salukista, sloughista, azawakhista tai omistaa sellaisen!
Kaikki vinttikoirat ovat ihmeellisiä! Unelmalistalla on jo pitkään ollut jokin alkukantaisista vinttikoiraroduista tai sitten mikä tahansa rescue vinttikoira. Jonakin päivänä...
Siihen asti ihailen teidän muiden vinttikoiria. Alfajirin Mialla on myös aivan ihania vinttikoiria!!!
meillähän koiran virkaa hoitaa tipsutin, joka on jo esitelty kuvan kanssa. Tipsuttimet ovat myös alkukantaisia koiria omalla tavallaan ja aivan valtavan ihania halipusuttelijoita
Tiedän muuten useamman bengalistin, joka haaveilee salukista, sloughista, azawakhista tai omistaa sellaisen!