Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Jorinaa kaikesta muusta paitsi bengaleista.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Zakulainen
Riiviörääpäle
Posts: 63
Joined: 16.02.2009 11:20

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by Zakulainen »

Hei Ninni! Kaupunkilaisuus ei ole este karjakoksi!!! ;) nimittäin minäkin olen, en ihan syntyjäni kaupunkilainen ollut, mutta kaikki peruskoulut ym. oon Turkkusessa käyny.... :cheesy:
Zaku, BEN n 24
Eepu
Mäy!!!
Posts: 101
Joined: 09.06.2009 09:01

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by Eepu »

Hih, mäkin voisin raapustaa jotain tähän teemaan.


Matkapuhelinoperaattorilla itsekin töissä, tehtävät hieman erilaisia, kuin mitä Nooralla. Itse oon osa porukkaa joka hoitaa vikailmoituksia, ei siis vastaanota niitä vaan pyrkii selvittämään ne niin loppuun asti kuin vain mahdollista ja tarvittaessa törkkää vikailmoituksen vielä meiltä eteenpäin.

Käytännössä hommaan kuuluu tukiasemia ja joitain erinäisiä radioverkkoon liittyviä elementtejä, mutta ei kuitenkaan mitään isoja kokonaisuuksia, vaan nimenomaan yksittäisiä häiriöitä. Ihan kivaa puuhaa ja saahan siitä sitten sitä, millä ostaa kissakaksikolle - kohta jo kolmikolle - ruokaa. Se taitaa olla pääasia. :)
jagulaari
Bengalivaavi
Posts: 36
Joined: 11.12.2008 20:19

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by jagulaari »

Tähän mä en ollutkaan vielä vastannut. Eläinkaupan täti se täällä! Ei ehkä ihan loppuelämän ura (vaikkakin pelottavan paljon vuosia takana), mutta mukava työ.
Luna
Bengalivaavi
Posts: 23
Joined: 15.07.2009 12:22

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by Luna »

Kolmivuorotyön ihannetta ylläpitäen itse työskentelen sosiaalialalla lastensuojelun alueella sosionomi amk nimikkeellä :) työn haastavuus ja "koskaan ei samanlainen päivä" pitävät mielen virkeänä eikä aina ihmettelekkään mitä se bengali siellä kotona on keksinyt kun kaikkea hullua töissäkin näkee :D
Jos pidän siitä, se on minun.
Jos näin sen ensin, se on minun.
Jos se on tassuissani, se on minun.
Jos se näyttää kuuluvan minulle, se on minun.
Mr&Mrs Servant
Bengalivaavi
Posts: 17
Joined: 23.09.2009 18:50
Location: Tuusula

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by Mr&Mrs Servant »

Tämä bengaliemo tottelee päivisin titteliä business controller elikkä pääasiassa erilaisten raporttien ja analyysien väsäämistä talousjohtajan kaverina. Excel ja luvut ovat siis mun parhaita kavereita :insane: Kiinnostavaa ja haasteellista mutta aika rutiinin omaista. Tosin onneksi kehittämisprojekteja on myös aikas paljon. Kisulainen kotona tuokin siis loistavaa vaihtelua työhön :inluv:
Bali-neiti BEN n 24
Luru
Bengalivaavi
Posts: 49
Joined: 30.07.2008 21:17

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by Luru »

Minä sensijaan olen siirtynyt nykyisin täyspäiväiseksi opiskelijaksi, joten työpaikkakin on muuttunut osa-aikaiseksi Mustiin ja Mirriin :) Luru on tästä muutoksesta varsin onnessaan, sillä työ eläintarvikeliikkeessä tuo muassaan hänelle kaikennäköisiä luontaisetuja :D
Hallatar
Riiviörääpäle
Posts: 89
Joined: 02.06.2009 21:07

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by Hallatar »

Olen siviilissä lastentarhanopettaja. Välillä tuntuu että kun tulee töistä ja avaa kotioven, niin sama meno jatkuu, paikka vain vaihtuu :D
tytteli
Riiviörääpäle
Posts: 83
Joined: 22.08.2009 13:23

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by tytteli »

Hei, tätä ketjua en ollutkaan vielä huomannut!
Tosi hauskaa oli katsastaa läpi, minkälaista jengiä täällä palstalla pyörii benkkuineen! Ollaan kyllä tosiaan melko kaiken kirjavaa porukkaa! :wau:

Me, eli Rufuksen palvelusväki, ollaan molemmat biotieteilijöitä ja tutkijoita, joilla väitöskirjan väsääminen on osa työtä. Minä teen hommia tittelillä research scientist ja perheen miespuolinen puolestaan mm. bioinformaatiikan puolen töitä. Nämä siis meidän pienen pilkkupojan huoltamisen ja viihdyttämisen lisäksi! :cheesy:
Anu
Riiviörääpäle
Posts: 84
Joined: 12.05.2010 10:04
Location: Espoo

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by Anu »

Täällä on tuleva uskonnon- ja filosofian aineenopettaja. Opiskelen siis neljättä vuotta Helsingin yliopistossa pääaineenani teologia. Vielä on edessä pedagogiset opinnot ja gradu, eli parin vuoden päästä valmistun :) Toinen kissanomistaja opiskelee Rovaniemellä oikeustiedettä, hänelläkin vielä pari vuotta valmistumiseen.
"Jotta eläintä voisi tutkia, sitä pitää ensin rakastaa."

-Konrad Lorenz
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Utelu: mitä teet "siviilissä"?

Post by ameise »

Täällä graafikko/painaja. Tällä hetkellä töissä Espoossa eräässä tarrapainossa :)
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Post Reply