Leo
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Leo
Hyvää ystävänpäivää!
Leo sai sopivasti ystävänpäiväksi kumppanin, pikkuisen burmillapojan. Tuo pieni sähikäinen on kokoonsa nähden varsin sopiva toveri meidän n. 7kg painoiselle bengalille. Eilisen murina ja sähinä päivän jälkeen tänään ollaan jo leikitty yhdessä, niin kuin ystävänpäivänä kuuluukin!
-Hei, olen Leo. Ystävien kesken Leukku!
-Herää jo, leikitään!
Leo sai sopivasti ystävänpäiväksi kumppanin, pikkuisen burmillapojan. Tuo pieni sähikäinen on kokoonsa nähden varsin sopiva toveri meidän n. 7kg painoiselle bengalille. Eilisen murina ja sähinä päivän jälkeen tänään ollaan jo leikitty yhdessä, niin kuin ystävänpäivänä kuuluukin!
-Hei, olen Leo. Ystävien kesken Leukku!
-Herää jo, leikitään!
Voi apua miten söpö ja ihana pikkuinen!!
Pieni tajuaa heti tuon kissojen riippumaton päälle, meillä kukaan kolmesta ei ole siihen koskenut jalallaankaan, vaikka kapine on kai vuoden päivät täälä lojunut Se onki AINOA paikka tässä kämpässä missä ei ole kissankarvaa...
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
voikun ihania kumpikin. Leo se vastaa osaakin poseerata:) sillä on tosi ihana pää ja profiili kuvioineen, iso kuin mikä! Suloinen on tämä pikkunen valkoinen mussukkakin. Burmilla rotuna tuntematon minulle mutta kuinkas isoja niistä tulee aikuisena? Äiti Phe lähettää terkkuja Leolle ja hänen uudelle ystävälleen!
Leo ja Konsta (Konsta-Aapeli) ovat ensimmäisen viikon jälkeen tulleet ihan ylimmiksi ystäviksi. Kaikki tehdään yhdessä ja hirveä huuto jos toista ei meinaa löytyä. Konsta painaa n. 1,7kg tällä hetkellä, mutta antaa oikein mukavan vastuksen meidän jättiläiselle. Leukku vetää mutkat suoriksi kun Konsta määrää vauhdin ja suunnan.
Burmillat kasvavat n. 3-5 kiloisiksi (naaras-uros) ja ovat seurallisia ja vilkkaita. Tämä meidän yksilö on ainakin sopivan bengalimainen, seuraa kuin varjo ja juttelee päivän kuulumiset. Leikkiäkin se jaksaa sen verran, että Leukun on pakko puhaltaa välillä
Burmillat kasvavat n. 3-5 kiloisiksi (naaras-uros) ja ovat seurallisia ja vilkkaita. Tämä meidän yksilö on ainakin sopivan bengalimainen, seuraa kuin varjo ja juttelee päivän kuulumiset. Leikkiäkin se jaksaa sen verran, että Leukun on pakko puhaltaa välillä
-
- Viiksityynyjen valtias
Eih, mikä parivaljakko! Leoa on kyllä pakko fanittaa, pojalla on raamit kohdallaan...
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Aivan ihania "tää on mun uus kaveri"-kuvia Kokoero vielä korostaa tuota suojelevaa ilmettä Komea herra tosiaan on bengalipojasta kasvanut.