Pinni
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Pinni
Otin Pinnin namnam-äänestä liikkuvaa kuvaa. Herkkuna on broilerinsiipi. Eihän se tyttö ilman suostuttelua maiskutellut ja siinä tuli huomattua miten pahasti sitä lässyttää kissalle En nyt jaksa perehtyä palstan videomahdollisuuksiin, joten linkistä löytyy mp4-muotoinen video.
http://artturi.org/emma/pinni_namnam.mp4
Tämä on vasta toinen Pinnin herkutteluäänistä. Toinen ääni on pehmeämpi ja kuulostaa enemmän kuin Pinni sanoisi "nam nam". Sitä ääntä metsästellessä.
http://artturi.org/emma/pinni_namnam.mp4
Tämä on vasta toinen Pinnin herkutteluäänistä. Toinen ääni on pehmeämpi ja kuulostaa enemmän kuin Pinni sanoisi "nam nam". Sitä ääntä metsästellessä.
-
- Mäy!!!
Hienoa Pinni !
Mehän oltais kuin kaksi marjaa, mustikka ja mansikka! Minä nimittäin harrastan perheeni huvitukseksi myös noita nom-nom-nom- ym.mukavia ääniä aina kun saan jotain mieluista. Ja tuo lepoasento on mun ihan ehdoton lemppari, tosin mieluiten roikun sohvan käsinojalla, lepotuolia kun ei talosta löydy. Pidetään kiinni hyväksi havaituista tavoistamme niin kaikilla on mukavaa!
Syysterveisin Bryant
Mehän oltais kuin kaksi marjaa, mustikka ja mansikka! Minä nimittäin harrastan perheeni huvitukseksi myös noita nom-nom-nom- ym.mukavia ääniä aina kun saan jotain mieluista. Ja tuo lepoasento on mun ihan ehdoton lemppari, tosin mieluiten roikun sohvan käsinojalla, lepotuolia kun ei talosta löydy. Pidetään kiinni hyväksi havaituista tavoistamme niin kaikilla on mukavaa!
Syysterveisin Bryant
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Moikka,
pitkästä aikaa vähän päivitystä. Pinni on kasvanut paljon, mutta pieni tirriäinen se vieläkin on. Eipä taida koskaan päästä Väiskistä ohi, vaikkei sekään korsto ole.
Pinni näyttää ajoittain ihan aikuiselta, mutta sillä on vielä paljon pentuilmeitä
Eikä tänne oo virnuilemaan tultu
Kauheen tummia kuvia. Ei se Pinni nyt noin musta ole
pitkästä aikaa vähän päivitystä. Pinni on kasvanut paljon, mutta pieni tirriäinen se vieläkin on. Eipä taida koskaan päästä Väiskistä ohi, vaikkei sekään korsto ole.
Pinni näyttää ajoittain ihan aikuiselta, mutta sillä on vielä paljon pentuilmeitä
Eikä tänne oo virnuilemaan tultu
Kauheen tummia kuvia. Ei se Pinni nyt noin musta ole
-
- Mäy!!!
Kiva nähdä uusia kuvia Pinnistä! Miten iso ja ihana tyttö