Meidän hopeamarmorityttömme Phedora on jo 8 kk ikäinen ja aivan upea nuori lady. Sopeutunut aivan loistavasti norskikissojemme kanssa, pitää huolta pienemmistä norskipennuista ja hellällä kädellä opettaa niille uusia temppuja. Ohessa kuva Phedorasta nuorempana, tarkoitus ottaa uusia piakkoin.
No voihan kissan viikset. Mielestäni en ole mikään marmorifani koskaan ollut, mutta kyllä nyt täytyy vissiin mielipidettä alkaa muuttamaan. Aivan syötävän suloinen tuo teidän typy. Ja minä kun luulin, että tyytyisin vain yhteen bengaliin talossa, ja ehdottomasti siihen ruskeatäplikkääseen. Nyt menee vakavasti ajatus katkolle hulluksihan tässä tulee näitten ajatusten kanssa ,JÄITÄ HATTUUN NYT!!!!! Ei, kyllä tämä neljä kissaa kerralla on nyt ihan riittävä, mutta jonain päivänä jos vanhasta herrasta aika jättää niin......voisi sille marmorillekin paikka vielä löytyä.
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Kyllä nyt pitää sulkea suu ja sanoa että ; "ei koskaan pidä sanoa ei koskaan". Niin vannoutunut täplähullu kuin olen ollutkin, nyt on tullut nähtyä sellaisia marmoreita (jo ennen tätäkin ihanuutta) että pakko on myöntää; upeita ovat, kertakaikkiaan!!!! Kyllä tulee vaikeuksia pitää itsensä aisoissa tässä kissakatraan kartuttamisessa. Kokemusta isommastakin kissakatraasta kyllä on kasvattajavuosiltamme (max. 7aikuista ja pentujen kanssa 22 kissaa yhtä aikaa talossa!), mutta nykyisessä elämäntilanteessa ei enää ole menneeseen hinkua, niin ihania kuin kissat ovatkin. Niin ja tervetuloa vaan lisää ihania kuvia sivuille
toivoo: Ninni + pojat (1 x Exotic + 2 x Ocicat sekä juhannuksen tienoilla tuleva bengalivauva)
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Ihana Phedora! Mäkin olen ruvennut fanittelemaan marmoreita ihan tosissani oltuani aina perinteisen ruskeatäplikkään kannalla. Kotoa löytyy jo lunta, mutta marmori puuttuu...
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Oli pakko tulla kurkistamaan teidän prinsessaa ja upeahan tuo on..
Olisi ihana nähdä muitakin kuvia tytöstä ja varsinkin kun kyseessä on hopeamarmori.
Itse olen aivan rakastunut hopeabengaleihin.. Olivat sitten täplikkäitä tai marmoreita
Odotan innolla miten tuo meidän Alaska (hopeatäplikäs) kehittyy ajan kanssa ja minkä kokoiseksi
yritin lisätä muutamia kuvia mutta teknisiä ongelmia. Lisää kuvia Phedorasta löytyy kotisivuiltani www.windsorbreeding.info. Tuoreimmissa kuvissa Phe nukkuu taulutelkkarin päällä.
Phedora sai tänään kivaa TICA-postia: Ch Phedora on valittu TICA:n vuoden 2010 toiseksi parhaaksi hopeamarmoriksi "Award of Excellence certifying Ch Polarheims Phedora as the second best black silver marbled tabby bengal of the year 2010". Lisäksi kutsuttiin syyskuussa pidettävään palkintojen jakotilaisuuteen Californiassa (tuskin mennään) ja hänen kuvansa julkaistaan omistajan niin halutessa TICA:n vuosikirjassa 2010. Se kuvajuttu olisi kiva mutta mistä saisi niin laadukkaan kuvan hänestä (ei taida kännykällä ihan saada:)