Ramsa

Kissojen kuulumisia ja kissojen omien webbisivujen linkkejä.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Ramsa

Post by nekuliini »

Ramsa-poika (S*Leopardettes Real Revolution) on kotiutunut meille hyvin ja on saavuttanut täysivaltaisen perheenjäsenen aseman. Poika tulee oikein hyvin toimeen Pepin pentujen kanssa ja myöskin Liekin kanssa. Täytyy sanoa, että ahneempaa bengalia ei perheessämme ole nähnyt. Mikään pöydälle unohtunut ruoka ei kauaa vanhene, mikäli Ramsa on lähettyville.:D Ramsa on seurallinen poika, joka tykkää olla sylissä todella paljon riehuntajaksojensa välissä.

Image

Image

Image

Image
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Ninni
Mäy!!!
Posts: 116
Joined: 19.03.2009 23:02
Location: Raisio

Re: Ramsa

Post by Ninni »

:volloti: IIIIIIIIIIIIIIKKKKK! voi ei teitä, nyt sitten alkaa näitä marmorikuvia tulla ihan tuutin täydeltä, että vielä Ramsa ja Liekkikin tähän kaiken kukkuraksi.....mä en kestä enää!!
:nyrkki: Nyt mä alan tajuta mikä se marmorin viehätys oikein on [doh.gif] joskus vielä....aivan varmasti, mutta nyt :töks: iisisti vaan!
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Mistymoon
Viiksityynyjen valtias
Posts: 730
Joined: 03.08.2008 18:59
Contact:

Re: Ramsa

Post by Mistymoon »

Onpa vinkeä väri ja hauskoja kuvia :)

Vannoutuneestä ruskeatäplikkäiden harrastajastakin on mukava katsella muita värejä :)
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Ramsa

Post by kainaloinen »

Mä olen ihan Ramsa-fani! Se vaikutti niin hauskalta hepparaiselta jo hakumatkalla. :inluv:

Heheh, nyt on sitten saatu teillekin oma Seppo! ;D
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
raitatiikeri
Bengalivaavi
Posts: 47
Joined: 28.07.2008 08:12
Location: Kuopio

Re: Ramsa

Post by raitatiikeri »

Voi mikä komistus! :*
Tarmo BEN n 24
Tyyne BEN n 24 31
Shakis
Jääkaappirosmo
Posts: 428
Joined: 12.12.2008 17:39

Re: Ramsa

Post by Shakis »

Kyllä teidän hopeamarmori Ramsa on varastanut minunkin sydämeni :*
Kun kotoa löytyy jo hopeatäplikäs niin hopeamarmori olisi siihen NIIN hieno lisä :D
Ehkä joskus vuonna nakki ja kivi sitten kun kämpän kokokin kasvaa ! :phii:
Keneltä kasvattajalta tuo teidän Ramsukka on ? ;)

Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
windsor
Hepuliherkkä
Posts: 210
Joined: 14.02.2009 10:28
Location: Espoo
Contact:

Re: Ramsa

Post by windsor »

Tosi söötti poika. Oletko ajatellut pitää Ramsan leikkaamattomana? Siitä tulisi oiva puoliso meidän Phedorallemme joka myös hopeamarmori (ks. kuva samalla osastolla). Minkäs ikäinen hän nyt on?
nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Re: Ramsa

Post by nekuliini »

Ramsa on vasta 5 kk:n ikäinen bengalipoika ja on siis Leopardettes-kissalasta Ruotsista kuten Melli, ensimmäinen bengalini. Ramsa on tuleva siitoskolli, mutta lähinnä omaan kasvatuskäyttöön ja harkinnan mukaan ehkä muihinkin erittäin hyvin perusteltuihin yhdistelmiin. Senhän kissaliittokin vaatii, kun kyse on ei hyväksyttyjen värien kasvatuksesta.

Ramsa ja Pepin pentuja tältä päivää. :)
Image
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
PinkPanther
Mäy!!!
Posts: 167
Joined: 29.07.2008 21:17

Re: Ramsa

Post by PinkPanther »

Voi jessus kun tuo teitin poika on ihqu ihana ja komia :* :* Itse olen myöskin sydämmeni menettänyt meidän marmori pojalle, kyllä sitten joskus meillekkin marmori tulee jäädäkseen..
Vinski, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
windsor
Hepuliherkkä
Posts: 210
Joined: 14.02.2009 10:28
Location: Espoo
Contact:

Re: Ramsa

Post by windsor »

Tulevasta kasvatuksesta vielä. Tarkoitukseni on myös kasvattaa Phedoralla (hopeamarmori, hopeatäplikäs isä) ja erityisesti hopeavärilinja kiinnostaa. Phedora oli ensimmäisessä näyttelyssään Helsingissä huhtikuussa ja sai todella hyvät arvostelut, tosin x-värinä eli myös paneelien etc. ulkopuolella. Uskon, että hänessä on paljon potentiaalia jatkossakin ja hyvä tausta. Joo, kissaliitto ei vielä ole hyväksynyt hopeaväriä mutta kunhan nämä hopeat tästä yleistyvät niin se tapahtunee lähivuosina, uskoisin. Ja tietenkin TICA:n näyttelyissähän hopea on jo hyväksytty väri.
Post Reply