Vilman, Sepon ja Kiepin sekoilut

Kissojen kuulumisia ja kissojen omien webbisivujen linkkejä.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Vilman, Sepon ja Kiepin sekoilut

Post by kainaloinen »

Osoitteessa http://bengali.vuodatus.net voi käydä katsastamassa Vilman ja Sepon kuulumisia.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Vilman ja Sepon sekoilut

Post by ajapi »

Eikö sivuilla ole _vieläkään_ kuulumisia Kiepin kotiutumisesta, vaikka siitä on jo monta tuntia :o

:D
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Vilman, Sepon ja Kiepin sekoilut

Post by kainaloinen »

Kaikki ajallaan, kaikki ajallaan. :cheesy: Eilen tuli kyllä uni aika nopsaan kun sänkyyn pääsi - varsinkin kun oli pieni unikaveri vieressä. :* Enköhän mä tänä iltana päivittele blogia.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: Vilman ja Sepon sekoilut

Post by sulopulla »

Siiiiis KÄ-ÄÄ-KS!
toi avatar...ei_kai_tos_vaan_ole_SEPOTIN_pieneä??!!
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Vilman ja Sepon sekoilut

Post by kainaloinen »

^ On se, Seppo nääs. :buhahaa:

Image
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: Vilman ja Sepon sekoilut

Post by sulopulla »

ja-aiks!

mä en kestä, on se niiin seppomainen ollu näköjään jo tuolloin että..enkä mä osais kuvitella herralle toista nimeä.. :haha:
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Vilman, Sepon ja Kiepin sekoilut

Post by kainaloinen »

Kissapetojen residenssi muuttaa ensi lauantaina väliaikaisesti toisiin tiloihin. Saapa nähdä mitä kivaa kissat väliaikaisessa kodissaan keksivät eli saadaanko sinne kenties ikuinen porttikielto. :evil2:

[Mun asuntoon tulee siis n. kuudeksi viikoksi putkiremontti 19.1. alkaen.]
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: Vilman, Sepon ja Kiepin sekoilut

Post by sulopulla »

ouh, no onnea ja menestystä sitten vaan seikkailuunne!

ps. ei tuosta ^^^ sepottajan kuvasta sais jotain fanituotteita kyhättyä?! :*
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Vilman, Sepon ja Kiepin sekoilut

Post by kainaloinen »

Meillä on varmaan odotettavissa enemmän tuhotöitä, sillä Seppo keksi mun typerän ideani takia korkeat paikat. :hmm: Kieppi on ruvennut vähän nirsoilemaan ruoan kanssa eikä malta oikein syödä koko annosta - ajattelin sitten että teen sille oman ruokintapaikan keittiön kaappien päälle, jonne muut eivät pääse. No, kesti ehkä minuutin kun Seppo keksi asian. :grin:

Tänään Seppo hogas, että Kieppi makoilee mun suihkun aikana kylppärin peilikaapin päällä, joten kun tulin suihkusta, Sepon piti päästä ylös myös. Se hyppäs mun olkapään kautta kylppärin oven päälle, josta matka jatkui seinähyllylle. Oli pakko ottaa heti kamat pois sieltä hyllyltä, koska Seppo ei ole mikään ketterä keijukainen. :D Jos Seppo keksii kirjahyllyn, niin se varmaan saa kaadettua sen tai jotain...

Kieppi olis tarkoitus saada kollin luokse kun se nyt kiimailee. Meillä on siis jännät ajat menossa! :oujea2:
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Vilman, Sepon ja Kiepin sekoilut

Post by July »

:wau: Toi oven karmien päällä hyppely on täälläkin mitä ilmeisimmin seuraava hanke, sillä Ramses mittailee päivittäin etäisyyksiä ovien yläosan ja mahdollisten lähtöalustojen välillä. Odotamme mielenkiinnolla! Korkeat paikat Ramses on löytänyt ihan omatoimisesti, heti ekalla viikolla tapahtui tarkka kartoitus, jossa testattiin, mitkä kaikki paikat ovat suotuisia korkeuskikkailuun! Vielä ei ole tarvinnut ottaa juurikaan tavaroita hyllyjen päältä pois, on vain siirrelty niitä taaemmas. Kunhan sinne hyllyn päälle pääsee kiipeilemään, ei Ramses ole osoittanut tarvetta tiputella mitään. Kirjahyllyt (ja pääosin muutkin hyllyt) ovat onneksi sellaista ovellista mallia, joten opukset, dvd:t ja cd-levyt pysyvät turvassa taloutemme virallisen sensuurikissan hampailta ja kynsiltä :D Meillä on yhden hyllykokonaisuuden päällä kaksi nukkekotia, joissa on sellaiset laidalliset kattoterassit. Niistä on otettu terassitavarat pois, sillä terassielämää korkeuksissa kera leluhiirien viettää nykyään eräs täplikäs vierailija..
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
Post Reply