Ramses Seikkailee

Kissojen kuulumisia ja kissojen omien webbisivujen linkkejä.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Mistymoon
Viiksityynyjen valtias
Posts: 730
Joined: 03.08.2008 18:59
Contact:

Re: Ramses Seikkailee

Post by Mistymoon »

Onnea 1 vuotiaalle! :blissy:
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

:) Kiitoksia onnitteluista! Synttärisankari juhlisti päiväänsä mm. aiheuttamalla jälleen suurta hämmennystä lenkkipolun koirissa. Ramses kun olisi ihan innoissaan tutustumassa kaikkiin otuksiin (niin ihmisiin kuin eläimiinkin), mutta valjaissa ja hihnan perässä kulkeva kissa on kovin vieras tuttavuus monille eli innostus ei aina ole molemminpuolista. Kun sitten koiran omistaja päättää haukkunsa kanssa jatkaa matkaa, olisi bengalimme kovasti juoksemassa perään. Ja meidän pojalla on siten voimaa, kuin pienessä kylässä silloin, kun pitäisi johonkin suuntaan päästä.. Tämä koirainnostus on kasvanut ihan valtavasti sen jälkeen, kun erään naapurin koiran kanssa on tutustuttu paremmin ja kaverukset jo ihan tykkäävät toisistaan ja leikkivät hippaa (hihnan päässä tosin). Kaikki koirat pitäisi siis ehdottomasti päästä katsastamaan!

Kapatrikille lumen syönti kuvaa odotellessa tällainen pikkujouluhenkinen ensilumiotos.
Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Ramses Seikkailee

Post by kainaloinen »

Vähän myöhästyneet onnittelut! :bumb: Kovin on teillä siellä reipashenkinen lenkkeilijäpoika! :D
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
wildtouch
Viiksityynyjen valtias
Posts: 570
Joined: 29.07.2008 15:22
Location: vantaa
Contact:

Re: Ramses Seikkailee

Post by wildtouch »

Onnittelut Ramsekselle :cake:
Hallatar
Riiviörääpäle
Posts: 89
Joined: 02.06.2009 21:07

Re: Ramses Seikkailee

Post by Hallatar »

Myöhästyneet synttärionnittelut lähettää Ramseksen veli, Halla :)
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

:hiphei: Suuret kiitokset onnitteluista kaikille ja tosi kivaa löytää Ramseksen veli! Onnittelut siis myöhästyneenä myös Hallalle!! Tänään satoi lunta ja sehän oli Ramseksen mieleen, herra poukkoili aivan onnessaan pitkin uutta lumikerrosta. Emme todennäköisesti tarvitse tänä talvena lumikolaa, koska meillä on lumet syövä bengali!! :D
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

Riehuminen ja reippailu lumessa kuuluvat talvisiin aktiviteetteihimme. Kun pakkasta oli 20 astetta, piti siltä päästä ottamaan nopea juoksu talon ympäri. Eilen oli vain viitisen astetta ja sehän sai pilkukkaamme innostumaan lumessa möyrimisestä ja hullujuoksuista pitkin hankia. Takkiakin olemme kokeilleet, mutta sen kanssa ulkoilu ei lämmön lisäyksestä huolimatta hotsita. :D
Image

Image

Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

Ovien avaaminen kahvasta tai väkisin auki repimällä on jo opeteltu, mutta vasta tänään Ramses päätti testata keittiön laatikoita :evil: Aamukahvit meinasivat mennä väärään kurkkuun, kun seurasimme touhukkaan täplikkään laatikoiden kaivelua. Nyt lähtivät sitten kaikki puulastaa terävämmät keittiöesineet piiloon, johon bengali ei pääse..

Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Ramses Seikkailee

Post by ajapi »

Hui :o Jopas on Ramses leikin keksinyt...
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

Ramseksen elämään asteli pikkuveli jotakuinkin vuosi sen jälkeen, kun Ramses saapui meille :* . Sunnuntaina kotiin tuotu Zeus ja Ramses tulivat heti juttuun yllättävänkin mainiosti, isoveli pesee pikkuista ja käy pussailemassa sekä opastaa asunnon sokkeloissa. Ja vaikka molemmilla on ihan omat ruokakipot, suvaitsee Ramses pienen samalla kipolle kanssaan. Mustasukkaisuuskohtauksia syntyy vielä silloin, kun Zeus leikkii palvelushenkilökunnan läsnäollessa ja väsyhulluuskohtaukset saavat Ramseksen unohtamaan, että pikkuinen on oikeasti vielä melko pieni. Ja sitten isoveljeä selkeästi vähän hävettää typerä käytös. Ramses ei ole koskaan ollut syliin innokkaasti kiipeävää sorttia, mutta Zeus nauttii sylihetkistä. Isoveljen härnääminen onnistuu pikkuiselta erittäin tehokkaasti (mahtipontinen nimi lienee enne) ja hyvä keino päästä karkuun onkin loikata palvelusväen syliin. Hassu pieni otus. Ramses hengähtää loikkaamalla takan päälle korkeuksiin ja ulkoilemalla valjaissa, Zeus ei ihan vielä takan päälle jaksa loikata ja ulkoiluharrastus alkaa vasta auringon sulatettua hieman terassilaudoitusta. Jos Zeuksen ulkoiluinto kasvaa yhtä suureksi kuin Ramseksella, saavat ulkoilumaastoissa liikkujat hyvin mielenkiintoista katseltavaa!
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
Post Reply