Ramses Seikkailee

Kissojen kuulumisia ja kissojen omien webbisivujen linkkejä.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

Ramses ja Zeus toivottavat mainiota Wappua kaikille. Bengaliduolla on tosi hauskaa yhdessä! Zeus on hassu pikkuväkkärä, joka uupumuksen iskiessä nukahtaa jos vaikka minne. Nukkumisasennot ovat ihan omaa luokkaansa.
Image

Välillä nukutaan erikseen, mutta aika usein yhdessä. Pojat aloittivat campingkauden ja tässä telttaillaan olohuoneen lattialla
Image

Ja seuraavassa kaksi kuvaa, joiden yhteisnimitys voisi olla "Isoveljen jalanjäljissä" eli eka kuva on otettu vuosi sitten 18.4.2009, kun Ramses oli ollut meillä kuukauden päivät ja seuraavassa kuvassa aivan saman männyn juurella tepastelee Zeus, päiväys tältä keväältä 14.4.2010!
Image
Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

Hieman ennen päiväunia, kun ollaan jo ulkoiltu, juostu ympäri kämppää, leikitty jos ja vaikka mitä ja molemmat kissat on yliväsyneitä, harrastetaan Bengalipainia. Ramses on yleensä valmis päiväunille jo ennen pikkuveljeä ja sehän pikkuriiviötä ärsyttää: "älä nuku, mä haluaisin viellä hullutella". Hurjan painin päätteksi pojat pesevät toisensa ja käyvät lopulta sulassa sovussa nukkumaan. http://www.youtube.com/watch?v=oJs2zn5kfsA
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
moijeliini
Riiviörääpäle
Posts: 72
Joined: 14.08.2009 12:23

Re: Ramses Seikkailee

Post by moijeliini »

Ihana filmi :) Teillä on reipas pikkuinen!
windsor
Hepuliherkkä
Posts: 210
Joined: 14.02.2009 10:28
Location: Espoo
Contact:

Re: Ramses Seikkailee

Post by windsor »

joo, ihanat kaverukset ja kiva video:) kyllä tossa Zeus-pojassa on niin paljon samaa luonteeltaan kuin Zila siskossa; väsymätön! Ulkonäössä myös samaa, yritän vain kuvitella Zeuksen mustana:)
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

Lisää filmitähtimatskua by Ramses & Zeus. Tässä hyppelyharjoituksia bengalityyliin!
http://www.youtube.com/watch?v=_AZYN6ZX2Iw
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

Ramses on aina rakastanut korkeita paikkoja, mutta Zeuksen saavuttua Ramses on ottanut tavakseen nousta johonkin korkeuksiin vieläkin useammin. Takan päällä ja kaappien päällä Ramses ottaa nykyään niin sikeitä tirsoja, että joutuu ihan vahtaamaan, ettei pikkuleopardi mätkähdä alas.

Image

Tämä on jo joitain viikkoja vanha kuva, mutta oli ihan pakko laittaa tänne. Niin mainio esimerkki siitä, miten läjässä bengalimme välillä lepäilevät..

Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ramses Seikkailee

Post by July »

Ramses ja Zeus pahoittelevat, että saamaton palvelushenkilkunta ei ole saanut rivin riviä pulinaan pitkään aikaan. Että terkut vaan täältä, kaikki on kuitenkin hienosti :) Keskustelua on ehditty kyllä kurkkailla ja kuvia ihastella, mutta itse kirjoittaminen on jäänyt. Pian 2-vuotias Ramses (kuvassa hellalla) ja joulukuussa vuoden täyttävä Zeus ovat erinomaisen mainio, erottamaton pilkkuparivaljakko. Vaikka Zeus onkin kasvanut Ramseksen koossa jo kiinni, on ensin taloon tullut yhä edellen the Boss. Ramses on sekä tiukka opettaja että lempeä huolehtija. On tosi hellyyttävää seurata, miten Ramses edelleen pitää Zeuksesta huolta ja opettaa sille uusia asioita. Oheisessa kuvassa Ramseksella on tosin jotenkin hieman ärsyyntynyt ilme, mitä lie on mahtanut pikkuveli taas keksiä..

Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
Post Reply