Bellatrix
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Bellatrix
Krrrnau!
Saanen esittäytyä, olen ruskeatäplikäs Alfajiri Bellatrix, eli Trix.
Saavuin tänne uuteen kotiin Nokian Alfajirin Mialta ja Samilta 17.10.2010.
Olen siis jo vuoden ikäinen hurmaava bengalineiti. Olen kotiutunut oikein hyvin, palvojani olivat ostaneet minulle ISON parimetrisen kiipeilypuun, jossa saa vetää kunnon rallia ja sohvakin on sijoitettu ihanasti ikkunan eteen, mistä voin säksättää lintuja
Ensimmäisen päivän olin hieman ujo, mutta kun nälkä yllätti, tulin piilostani ja huomasin, että palvojistanihan saattaa saada ihan kelpo väkeä!
Jo ensimmäisen yön nukuin heidän kanssaan ja siitä lähtien olen ensimmäistä tulijaa ulko-ovella vastassa.
Olen ollut tooosi kiltti, en ole vielä tuhonnut mitään, enkä tehnyt tarpeitani muutakuin vessaani, vaikka täällä onkin vielä remontin jäljiltä mukavan näköisiä tavaroita kasalla!
Mielileikkini on, kun palvojani heittelevät pientä varressa olevaa kilisevää hiirtä, jonka minä sitten haen ja tiputan vesikuppiini. Tämä toistuu niin kauan, kuin vaan hiirtä minulle heitetään
Palvojani ovat yrittäneet ottaa minusta kuviakin, mutta olen kovin hyvä väistelemään kuvaustilanteita, joten minusta ei vielä kovin paljoa ole kuvia.
Turkkini on pehmeä ja minulla on myös upea glitteri ja mukavan selkeät kuviotkin.
Ai, ja myöskin mahassani tapahtuu jotain kummallista.. (Palvelija huom. toivottavasti )
14. joulukuuta olisi laskettu aika, pienoisille pehmoisille karvapalleroisille, eli tämä on siis sijoituskotini. Palvelijani ovat puhuneet minulle, että pennuista jäisi yksi minun kaverikseni, niin voidaan sit säksättää lintuja yhdessä
Saanen esittäytyä, olen ruskeatäplikäs Alfajiri Bellatrix, eli Trix.
Saavuin tänne uuteen kotiin Nokian Alfajirin Mialta ja Samilta 17.10.2010.
Olen siis jo vuoden ikäinen hurmaava bengalineiti. Olen kotiutunut oikein hyvin, palvojani olivat ostaneet minulle ISON parimetrisen kiipeilypuun, jossa saa vetää kunnon rallia ja sohvakin on sijoitettu ihanasti ikkunan eteen, mistä voin säksättää lintuja
Ensimmäisen päivän olin hieman ujo, mutta kun nälkä yllätti, tulin piilostani ja huomasin, että palvojistanihan saattaa saada ihan kelpo väkeä!
Jo ensimmäisen yön nukuin heidän kanssaan ja siitä lähtien olen ensimmäistä tulijaa ulko-ovella vastassa.
Olen ollut tooosi kiltti, en ole vielä tuhonnut mitään, enkä tehnyt tarpeitani muutakuin vessaani, vaikka täällä onkin vielä remontin jäljiltä mukavan näköisiä tavaroita kasalla!
Mielileikkini on, kun palvojani heittelevät pientä varressa olevaa kilisevää hiirtä, jonka minä sitten haen ja tiputan vesikuppiini. Tämä toistuu niin kauan, kuin vaan hiirtä minulle heitetään
Palvojani ovat yrittäneet ottaa minusta kuviakin, mutta olen kovin hyvä väistelemään kuvaustilanteita, joten minusta ei vielä kovin paljoa ole kuvia.
Turkkini on pehmeä ja minulla on myös upea glitteri ja mukavan selkeät kuviotkin.
Ai, ja myöskin mahassani tapahtuu jotain kummallista.. (Palvelija huom. toivottavasti )
14. joulukuuta olisi laskettu aika, pienoisille pehmoisille karvapalleroisille, eli tämä on siis sijoituskotini. Palvelijani ovat puhuneet minulle, että pennuista jäisi yksi minun kaverikseni, niin voidaan sit säksättää lintuja yhdessä
Vain kissojen ystävät tietävät,
millaista on omata turkispäällysteinen,
musikaalinen ja jäähtymätön
kuumavesipullo.
Susanne Millen
kuumavesipullo.
Susanne Millen
Re: Bellatrix
Tervetuloa ihana Trixi ja palvelusväki palstalle! Siellä on varsin jännät ajat myös edessä, onnea odotukseen! Täällä meillä odotellaan Trixin pikkuisten sisar ja velipuolia jokusen viikon aikaisemmin saapuviksi
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Kiitos
Mia joo mainitsi, että Trixin mies on vähän Bertankin mies ilmeisesti
Mia joo mainitsi, että Trixin mies on vähän Bertankin mies ilmeisesti
kuumavesipullo.
Susanne Millen
kuumavesipullo.
Susanne Millen
Ensi viikolla meillä ois ultra edessä, Trixin nisät ovat kooovin punaiset ja ympäriltä karva hävinnyt..
Trix lähettää vielä terkut!
Rimprenssa
Trix lähettää vielä terkut!
Rimprenssa
kuumavesipullo.
Susanne Millen
kuumavesipullo.
Susanne Millen
Täällä mahaa kasvatetaan ja kovasti jo pienet mahassa vääntyilevät ja kääntyilevät.
Toivottavasti neiti vielä hieman reilun vkon jaksaisi palleroisia pidellä
Toivottavasti neiti vielä hieman reilun vkon jaksaisi palleroisia pidellä
kuumavesipullo.
Susanne Millen
kuumavesipullo.
Susanne Millen
Jännää! Ritva sisko lähettää voimia punnerrukseen !
Kiitos, toivottavasti kaikki menee hyvin
Aa niin ja sinne myös onnea
Aa niin ja sinne myös onnea
kuumavesipullo.
Susanne Millen
kuumavesipullo.
Susanne Millen
Noni!
Sieltä sitten tulla tupsahti viime yönä, tai oikeastaan tänä aamuna viiden pintaan kaksi pientä marmorityttöä.
Trixin kanssa sovittiinkin aikasemmin, että hoitaa itte ne tärkeimmät ja niinhän se neiti melkeinpä sit tekikin.
Nyt sitten vaan loputonta ihastelua
Kuvia päivittelen, kuhan jaksan kameraan tarttua nimim. yöllä nukkunut 2x45 minuutin unet 85cm leveässä ja reilun metrin mittaisessa laatikossa
Sieltä sitten tulla tupsahti viime yönä, tai oikeastaan tänä aamuna viiden pintaan kaksi pientä marmorityttöä.
Trixin kanssa sovittiinkin aikasemmin, että hoitaa itte ne tärkeimmät ja niinhän se neiti melkeinpä sit tekikin.
Nyt sitten vaan loputonta ihastelua
Kuvia päivittelen, kuhan jaksan kameraan tarttua nimim. yöllä nukkunut 2x45 minuutin unet 85cm leveässä ja reilun metrin mittaisessa laatikossa
kuumavesipullo.
Susanne Millen
kuumavesipullo.
Susanne Millen
Onnea pikkuisista!
Orja von Kissukkala