Ja tietysti Sepolle vielä viralliset onnittelut valmistumisesta
Tallinna 15.-16.11.
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Tallinna 15.-16.11.
^Haltiakin oli "ruhig"
Ihmeen rauhallinen se olikin, ei kyllä yleensä... Ja "lieb"
Lauantaina Uddin antoi yleiskommentiksi, että "A boy who can afford to be sleepy"
Ja tietysti Sepolle vielä viralliset onnittelut valmistumisesta
Ja tietysti Sepolle vielä viralliset onnittelut valmistumisesta
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
-
NordicGlow
- Mäy!!!
- Posts: 117
- Joined: 02.09.2008 18:44
- Location: Mariehamn
- Contact:
