RUROK 25.-26.4.2009
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: RUROK 25.-26.4.2009
sunnuntaina? mitämaks sunnuntaina!! Eihän sillon kukaan oo missään enää
Lauantaiksi kahvia ja pullaa kokoukseen kiitos (missäs tässä on suupieliään nuoleskeleva hymiö?)
Ei ole tullut vahvaria, ei todellakaan. Onhan tätä viikkoa vielä huominen arkipäivä, jospa se ....
Lauantaiksi kahvia ja pullaa kokoukseen kiitos (missäs tässä on suupieliään nuoleskeleva hymiö?)
Ei ole tullut vahvaria, ei todellakaan. Onhan tätä viikkoa vielä huominen arkipäivä, jospa se ....
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Nyt alkaa vähän harmittaa, etten ole tulossa, iskee pikku hiljaa näyttelyvieroitusoireet Saatan tosin pyörähtää muuten vaan kun kerran Helsingissä olen, ellen pode pahaa kapulaa
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Tänään tuli vahvari:kapatrik wrote:Onkohan joku jo ehtinyt saamaan vahvarin
Jarmo Räihä Ben n 24
Alva Uddin Ben n22 32
Eric reijers Ben n 24
Mira Fonsen Ben n 24 32
Mummi onko joku noista marmori? tuossa on kaksi ruskeatäplikästä?Mummi wrote: Jarmo Räihä Ben n 24
Alva Uddin Ben n22 32
Eric reijers Ben n 24
Mira Fonsen Ben n 24 32
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
sormet on näemmä seonneet: tietysti Reijers on marmoreilla BEN n 22
-
- Viiksityynyjen valtias
jos ehdin, niin saatan tulla lauantaina turistiksi. Eikö silloin ole myös bengaliyhdistyksen kevätkokous? Mihin aikaan? Jos olen paikalla, niin ilmestyn toki sinnekin (Ei ilmeisesti ole vain hallituksen kokous?)
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
lauantaina on bengaliyhdistyksen kevätkokous jonne kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita. Tarkkaa kelloaikaa ei ole (voitu) määritellä koska se on tarkoitus pitää kun tp-valinnat on suurinpiirtein tehty mutta puolenpäivän jälkeen se joka tapauksessa menee
-
- Riiviörääpäle
Terveiset Rurokista ja yhdistyksen kevätkokouksesta! Mutta missä ihmeessä olivat kaikki muut yhdistyksen perus-rivijäsenet? Tämän päivän kokemuksella voin vakuuttaa, että aktiivibengalijoukko on kivaa porukkaa eivätkä pure meitä "turisteja"... (puhun nyt niistä karvattomista kaksijalkaisista! =O) Kokouksiin VOI osallistua ihan vaan mielenkiinnosta ja fiksun bengalihenkisen seuran vuoksi m.o.t.
Olen siis näyttelyissä ihan perus-sukankuluttaja ja Rurokissa tuli pari juttua noin niinkuin yleisellä tasolla mieleen. On hienoa päästä näkemään erilaisia kauniita ja upeita kissoja, mutta on myös äärettömän turhauttavaa, kun ei ymmärrä näkemäänsä. "Onpas nätti, mikähän se on?!?" Meidän pienellä bengalipopulaatiolla olisi tässä mielestäni tuhannen taalan paikka nostaa profiilia muiden rotujen kustannuksella: Joka häkkiin laputusta ja lipustusta, että tässä on BENGALI ja se on hieno kissa, kuten näet! Mukaan tarinaa bengalin eri värivariaatioista ja ainutlaatuisista luonteenpiirteistä. Ihan ilmaista mainosta ja kohderyhmänä ihmiset, jotka ovat oikeasti kiinnostuneet kissoista. (Tulevia bengalinomistajia? vink-vink) Itse pysähdyn aina, kun häkissä on jotain mielenkiintoista infoa - tai edes kissan rotu mainittu. Ja pulinoijana olisin onnesta liiskana, jos laittaisitte häkkiin kissan kutsumanimen. Näyttelybengalit ovat meidän yhteisiä julkkiksia ja tuntuu mukavalta bongata nämä julkut livenä =O)
Kun pääsen vauhtiin, en osaa lopettaa... Sori! Voisiko tänne nettisivuille laittaa näyttelytulosten yhteyteen jonkinlaisen katekismustyyppisen "mitä-se-on" -koodiavaimen? Minä ainakaan en ymmärrä tuloslistoista hönkäsenpöläystä, mutta kyllä minua oikeasti kiinnostaa, miten "meidän" bengalit ovat pärjänneet. Ehkä olen ainoa tomppeli, mutta...?
Lopuksi tassunpehmoiset terveiset ja kiitokset Tiinalle omalta bengalineidiltäni: hajurotta ON rock!
Olen siis näyttelyissä ihan perus-sukankuluttaja ja Rurokissa tuli pari juttua noin niinkuin yleisellä tasolla mieleen. On hienoa päästä näkemään erilaisia kauniita ja upeita kissoja, mutta on myös äärettömän turhauttavaa, kun ei ymmärrä näkemäänsä. "Onpas nätti, mikähän se on?!?" Meidän pienellä bengalipopulaatiolla olisi tässä mielestäni tuhannen taalan paikka nostaa profiilia muiden rotujen kustannuksella: Joka häkkiin laputusta ja lipustusta, että tässä on BENGALI ja se on hieno kissa, kuten näet! Mukaan tarinaa bengalin eri värivariaatioista ja ainutlaatuisista luonteenpiirteistä. Ihan ilmaista mainosta ja kohderyhmänä ihmiset, jotka ovat oikeasti kiinnostuneet kissoista. (Tulevia bengalinomistajia? vink-vink) Itse pysähdyn aina, kun häkissä on jotain mielenkiintoista infoa - tai edes kissan rotu mainittu. Ja pulinoijana olisin onnesta liiskana, jos laittaisitte häkkiin kissan kutsumanimen. Näyttelybengalit ovat meidän yhteisiä julkkiksia ja tuntuu mukavalta bongata nämä julkut livenä =O)
Kun pääsen vauhtiin, en osaa lopettaa... Sori! Voisiko tänne nettisivuille laittaa näyttelytulosten yhteyteen jonkinlaisen katekismustyyppisen "mitä-se-on" -koodiavaimen? Minä ainakaan en ymmärrä tuloslistoista hönkäsenpöläystä, mutta kyllä minua oikeasti kiinnostaa, miten "meidän" bengalit ovat pärjänneet. Ehkä olen ainoa tomppeli, mutta...?
Lopuksi tassunpehmoiset terveiset ja kiitokset Tiinalle omalta bengalineidiltäni: hajurotta ON rock!
Kuinka tuo kissa voi olla tuollainen...?!