ERY-SYD 6-7.6.2009
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: ERY-SYD 6-7.6.2009
EX1 molemmille, ei sen kummempaa.
Mutta... Ofelia-aby voitti agilityssa ( ) valtavan ahneutensa ansiosta
Mutta... Ofelia-aby voitti agilityssa ( ) valtavan ahneutensa ansiosta
Hamlet BEN n 24 & Ofelia ABY a & Othello SOM n
Wau, onnittelut Ofelialle agimestaruudesta
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Abyt oli loistavia agilityssa,onnittelut!
Clara sai ihan hyvä arvostelun,mitä nyt tuosta setelistä pystyy lukemaan kun käsiala on taas aika mielenkiintoinen.Joskus sitä toivoisi että kissan käsittely olisi hieman hellävaraisempaa :/ itse en oikein sellaista yletöntä roikottamista ymmärrä..
Clara sai ihan hyvä arvostelun,mitä nyt tuosta setelistä pystyy lukemaan kun käsiala on taas aika mielenkiintoinen.Joskus sitä toivoisi että kissan käsittely olisi hieman hellävaraisempaa :/ itse en oikein sellaista yletöntä roikottamista ymmärrä..
Et ole ainoa joka et ymmärräwildtouch wrote:
Joskus sitä toivoisi että kissan käsittely olisi hieman hellävaraisempaa :/ itse en oikein sellaista yletöntä roikottamista ymmärrä..
Onnea Claralle
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Minäkin olen joskus miettinyt tuon joidenkin tuomareiden ylettömän vatkaamisen ja roikottelun tarkoitusta. Omat kissani ovat otteneet tilanteen stoalaisesti ja ymmärtäväisesti, mutta itse arvostan eniten tuomareita, jotka lähestyvät kiireessäkin kissaa nätistä, sanovat jokin ystävällisen sanan ja antavat kissan nuuhkaista kättään ja sen jälkeen käyvät rauhallisesti ja varmoin otteen kissan läpi.
Ehkä jotkut tuomarit ovat pizza kokkeja ammatiltaan, ja ammatti jäänyt päälle, ensin leivotaan pöydällä muutama kierros ja sitten heitetään pari kertaa taikina, ei kun kissa, ilmaan
Koiranäyttelyssä muuten herättäisi varmasti ajatuksia, jos tuomari roikottelisi ja vatkaisi puudelia samaan malliin kun bengalia, saisi varmaan puudelitädin käsilaukustä tällin...
Ehkä jotkut tuomarit ovat pizza kokkeja ammatiltaan, ja ammatti jäänyt päälle, ensin leivotaan pöydällä muutama kierros ja sitten heitetään pari kertaa taikina, ei kun kissa, ilmaan
Koiranäyttelyssä muuten herättäisi varmasti ajatuksia, jos tuomari roikottelisi ja vatkaisi puudelia samaan malliin kun bengalia, saisi varmaan puudelitädin käsilaukustä tällin...
JEE, BENGALIPIZZAA!!! (puudelipizzassa on liikaa karvoja mun makuun)
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.