KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
-
Laura Pitkänen
- Bengalivaavi
- Posts: 10
- Joined: 06.07.2009 09:33
- Location: Kintaus (Petäjävesi)
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Onko tietoa montako bengalia on tulossa näytille lauantaina ja sunnuntaina?
Voisi tulla katsomaan kun näyttely on tuossa lähellä.
Arvon tässä vaan että kumpana päivänä sitä sitten tulisi.
Voisi tulla katsomaan kun näyttely on tuossa lähellä.
Arvon tässä vaan että kumpana päivänä sitä sitten tulisi.
Nikki BEN n 24
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Tuomarijaon perusteella päättelen, että samat bengalit ovat tällä kertaa paikalla molempina päivinä. Joten tietenkin tulet lauantaina juomaan skumppaa
Paitsi että kapatrikin Lara on muistaakseni paikalla vain lauantaina, joten siinä yksi lisäsyy tulla silloin. Lauantaina on paikalla ainakin neljä ja sunnuntaina kolme bengalia.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
-
Laura Pitkänen
- Bengalivaavi
- Posts: 10
- Joined: 06.07.2009 09:33
- Location: Kintaus (Petäjävesi)
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Kiitos kutsusta
Se on sitten selviö, että tulen lauantaina skumpalle.
Mikäpä olisikaan mukavampi tapa tutustua paikallisiin bengaleihin ja heidän omiin ihmisiin.
Mikäpä olisikaan mukavampi tapa tutustua paikallisiin bengaleihin ja heidän omiin ihmisiin.
Nikki BEN n 24
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Lara on vain sunnuntaina paikalla, mutta Berttis urakoi koko viikonlopun 
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Keskisissä oli pieni, mutta tasokas bengaliedustus
Haltia valmistui SP:ksi ja Bertta oli NOM! Paneelissa tuli tasapeli ja ylimääräinen tuomari valitsi voittajaksi kauniin cornarin
Lisäksi paikalla oli suloinen pieni marmorivauva, Leopardette´s Daimlers Design. Orja tuli bongattua, sekä Fusku. Huomenna sitten joukkoon liittyy Lara 
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Onnea Haltialle ja Bertalle. 
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Onnea vielä kerran täältäkin. Mukava oli tavata ja nauttia kuohujuomaa!
-
Laura Pitkänen
- Bengalivaavi
- Posts: 10
- Joined: 06.07.2009 09:33
- Location: Kintaus (Petäjävesi)
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Onnea molemmille!
Oli mukavaa tavata. En voinut valitettavasti kiireen vuoksi jäädä nauttimaan kuoharia.
Olin kyllä varsin eksyksissä tuolla kissanäyttelymaailmassa. Varmaan pitäisi päästä jonkun kokeneen "völjyyn" jos meidän neidin sellaiseen ilmoittaisin. Muuten ei olisi hajuakaan milloin pitäisi olla ja missä. Nytkin meinasin lähteä ennen Haltian ja Bertan arvostelua kun sain käsityksen, että myöhästyin arvostelusta.
Oli mukavaa tavata. En voinut valitettavasti kiireen vuoksi jäädä nauttimaan kuoharia.
Olin kyllä varsin eksyksissä tuolla kissanäyttelymaailmassa. Varmaan pitäisi päästä jonkun kokeneen "völjyyn" jos meidän neidin sellaiseen ilmoittaisin. Muuten ei olisi hajuakaan milloin pitäisi olla ja missä. Nytkin meinasin lähteä ennen Haltian ja Bertan arvostelua kun sain käsityksen, että myöhästyin arvostelusta.
Nikki BEN n 24
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Laura, oikein hyvin voit lyöttäytyä matkaan joskus, jos haluat perehtyä kissanäyttelyn saloihin 
Tänään taas oli bengaleita tulessa, Lara, Bertta, Haltia ja Ville-vaaveli. Saaliina oli kaksi panelipaikka, Bertta ja Ville
Lara ja Haltia edustivat ansiokkaasti ja saivat sertit 
Tänään taas oli bengaleita tulessa, Lara, Bertta, Haltia ja Ville-vaaveli. Saaliina oli kaksi panelipaikka, Bertta ja Ville
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: KES-KIS Jyväskylä 13.-14.2.2009
Onnittelut kaikille näyttelyssä edustaneille
Erityisonnittelut vielä Haltialle uudesta hienosta tittelistä!