SRK ry:n Suomen voittajanäyttely 13.-14.12.2008

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

nekuliini
Kehruukone

Re: SRK ry:n Suomen voittajanäyttely 13.-14.12.2008

Post by nekuliini »

Ei näyttelykuumeeseen löydy parannuskeinoa. Itse olen miettinyt, että halvemmaksi tulisi muuttaa pk-seudulle, kun näyttelyihin matkustaminen on niin kallista. Enää kun ei opiskelijakorttikaan ole voimassa. Liekin ja Kiepin lisäksi olen ilmoittanut voittajanäyttelyyn yhden ragdollkasvattini pentuluokkaan. Omistaja antaa sen matkan varrelta minulle mukaan. Näyttelyssä saatetaan nähdä meiltä vielä eräs yllätysvieras riippuen, miten rokotusajankohta sijoittuu näyttelyyn nähden. Ja pikkusisko ehkä ilmoittaa mukaan devon rexinsä, joka oli Kirkkonummella lauantaina nuorissa TP ja voi olla, että joudun senkin holhoojaksi, jos sisko ei itse innostu näyttelyyn ainakaan koko ajaksi. Eipä ainakaan aika tule pitkäksi.:)
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

Olen samaa mieltä, että näyttelykuumeeseen ei ole parannuskeinoa. Eikä tähän kissakuumeeseen ylipäänsä. Itse mietin monesti että mihinköhän sitä vielä tän sekoboltsiuden kanssa joutuu?! :insane:
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi

Post by ajapi »

kainaloinen wrote:Olen samaa mieltä, että näyttelykuumeeseen ei ole parannuskeinoa. Eikä tähän kissakuumeeseen ylipäänsä. Itse mietin monesti että mihinköhän sitä vielä tän sekoboltsiuden kanssa joutuu?! :insane:
No, tavallaan ymmärrän hullun pentukuumeesi. Mulla ei itse asiassa ole pätkääkään pentukuume, enkä ole ottamassa viidettä kissaa tähän laumaan monestakin erittäin hyvästä syystä, mutta silti vaan ajatuksissa siintää, että sitten kun Haltia on valmistunut EP:ksi, niin on varmaan PAKKO ottaa uusi näyttelykissa :lol:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

Onkos Haltia lähdössä? Ja vastako Haltian valmistumisen jälkeen toinen näyttelykissa? ;)
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi

Post by ajapi »

kainaloinen wrote:Onkos Haltia lähdössä? Ja vastako Haltian valmistumisen jälkeen toinen näyttelykissa? ;)
Ei ole Haltia lähdössä, tulisi turhan kalliiksi reissu, kun on muutenkin joulukuussa viikonloppureissuja tiedossa :-/ Mutta jos mä nyt kuitenkin yritän pärjätä tällä yhdellä näyttelykissalla, ei ole varaakaan näyttelyttää kahta :D Onneksi EP:ksi valmistumiseen on vielä paaaaljon aikaa ;)

(Eiköhän äidin uusi 4,5-vuotias, pyöreähkö, häntäknickinen simskunaaraskin saa elää ihan rauhaisaa kotielämää ilman, että raahaan sitä väkisin kokeeksi näyttelyyn :D Jos vaikka tuosta Metku-kotikissasta saisikin toisen näyttelykaverin, kun olen kaavaillut vieväni sen kokeeksi KES-KIS:iin ;) Miten niin epätoivoinen...)
sulopulla
Jääkaappirosmo

Post by sulopulla »

^ :D

Mitähän me keksittäis ajapi sun näyttelykuumeen hillitsemiseksi ;) , pitäsköhän sun lähteä esim. mun sijaan vaikkapa MEUN kanssa seuraavalle Tallinnan sertinhakumatkalleen..
:D , mitäs sanot mummi??!! (muutkin kokemusta omaavat voivat kommentoida :cheesy: )

:idea:
ajapi
Glitterikingi

Post by ajapi »

sulopulla wrote:^ :D

Mitähän me keksittäis ajapi sun näyttelykuumeen hillitsemiseksi ;) , pitäsköhän sun lähteä esim. mun sijaan vaikkapa MEUN kanssa seuraavalle Tallinnan sertinhakumatkalleen..
Jee, aina parempi, jos saa näyttelyttää kissaa ilman, että tarvitsee huolehtia kuluista :lol:
Mummi
Täpläguru

Post by Mummi »

sulopulla wrote:^ pitäsköhän sun lähteä esim. mun sijaan vaikkapa MEUN kanssa seuraavalle Tallinnan sertinhakumatkallee, mitäs sanot mummi??!! (muutkin kokemusta omaavat voivat kommentoida :cheesy: ) :idea:
no comments :buhahaa:
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias

Post by kainaloinen »

sulopulla wrote:Mitähän me keksittäis ajapi sun näyttelykuumeen hillitsemiseksi ;) , pitäsköhän sun lähteä esim. mun sijaan vaikkapa MEUN kanssa seuraavalle Tallinnan sertinhakumatkalleen..
:D , mitäs sanot mummi??!! (muutkin kokemusta omaavat voivat kommentoida :cheesy: )
Meuhan on ihan lungi tapaus - korvatulpat voi tietysti olla tarpeen. ;)
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Orja
Glitterikingi

Post by Orja »

Voittaja-näyttelyn tuomarijako:

BEN n 22 32: Sirpa Lindelöf
BEN n 24: Fabrice Calmès
BEN n 24 32: Sirpa Lindelöf
BEN n 24 31: Fabrice Calmès