Niinhän noita välilä näkee, ja eihän siinä mitään, jos kissa on tosiaan tyytyväinen ja rauhallinen siinä olkapäällä eikä varsinaisesti pelkää. Mutta on aika turhaa näyttelyttää kissaa joka pelkää niin, ettei suostu päästämään irti omistajastaan; näitä pelosta täriseviä tarrautujiakin kun näkee. Moni tuomari myös sanoo asiasta suoraan tällaisen kissan omistajalle, mikä on vain hyvä asia.Mummi wrote:no on ne tuomarit joskus arvostelleet olkapäälläkin olevan kissan, sanoneet vain että anna olla siellä vaan jos se siellä on tyytyväinen ja rauhallinen.
Mutta tuossahan oli tarkemmin luettuna kyse kissan kuljettamisesta tuomarin pöydälle olkapäällä; se on vain suloista
Jep, juuri näinMummi wrote:Ja siinä perusarvostelussa ei todellakaan tarvitse kissaa venytellä, riittää että saat sen pysymään siinä tuomarin edessä olevalla pöydällä